wedstrijd regio midden, help mee!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:22

Ja, die zou er ook komen; 1 noord, 1 midden en 1 zuid, maar het topic is er nog niet. Dus wees de eerste en maak het topic voor "Wedstrijd regio Zuid" aan! Lachen

Jennifer_S

Berichten: 2696
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:24

Oh ok! Ik wil daar best mee beginnen als ik genoeg mensen heb wat helpen .... Of was al iemand wat daarmee ging beginnen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:32


vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 12:39

ivm niet zo heel grote ruimte kijken we nog even verder voor andere bak, anders zou deze wel erg leuk zijn ( als het kan, heb de eigenaar nog niette pakken gekregen)...

Nickolay

Berichten: 2068
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:41

Als ik er nog hulp nodig is bij het maken van de begroting, dan bied ik me hierbij aan.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 12:44

nickolay, dat lijkt me heel handig! Ik ben er dus niet zo'n ster in...

rosanrosan

Berichten: 1227
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:50

Taken
- rijbaan regelen vamp + nog iemand?
- jury's regelen veulen84
- schrijvers regelen veulen84
- catering regelen marah + narjolein18 in overleg met diegene die de rijbaan regelt denk ik
- deelnemers/startlijst regelen rosanrosan
- begroting maken veulen84 + vamp + nickolay
- voor publiciteit zorgen vamp
- foto's maken vamp
- foto's bewerken wildwings??
- iemand die het geld beheert richtje
- sponsors zoeken marah
- prijsjes regelen rosanrosan + marjolein 18
- ringmeester regelen
- mensen om de punten uit te rekenen

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 12:54

rosanrosan schreef:
Taken
- rijbaan regelen vamp + nog iemand?
- jury's regelen veulen84
- schrijvers regelen veulen84
- catering regelen marah + narjolein18 in overleg met diegene die de rijbaan regelt denk ik
- deelnemers/startlijst regelen rosanrosan
- begroting maken veulen84 + vamp + nickolay
- voor publiciteit zorgen vamp
- foto's maken vamp
- foto's bewerken wildwings??
- penningmeester richtje
- sponsors zoeken marah
- prijsjes regelen rosanrosan + marjolein 18
- ringmeester regelen
- mensen om de punten uit te rekenen


we hebben nog een secretaris nodig!!! wie o wie neemt deze belangrijke taak op zich?

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:19

Wat houdt het precies in?

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:22

rosanrosan schreef:
We zijn nu bezig een bak te regelen in nieuwegein. namelijk www.rijnruiters.nl

zaterdag 27 febr hebben ze daar al een wedstrijd. Misschien toch 12 febr? maar dat ligt aan wat zij daar van vinden natuurlijk.

Het kost trouwens maar 50 euro dus dat is goed te doen!


Ik blijf erbij dat ik 12 toch echt iest te vroeg vind. misschien 6 maart? want anders kom je denk ik echt krap te zitten tijd en dingen regelen

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:39


Marjolein18

Berichten: 103
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:39

Ik denk dat een zaterdag sowieso lastig is omdat veel maneges dan les hebben. Ik heb een aantal maneges gemaild, maar helaas nog geen reacties teruggehad!

Ik wil trouwens ook wel foto's maken,misschien dat we bij een fotowinkel ze zover kunnen krijgen dat we gratis kunnen ontwikkelen/afdrukken? het is tenslotte voor een goed doel!

En marah, als je bijvoorbeeld op de site van de rijnruiters kijkt: die hebben zelf ook een aantal sponsors, misschien willen een aantal daarvan ook onze wedstrijd sponsoren?

Wat betreft de datum, ik denk dat je eerst moet kijken naar een locatie en dan in overleg met de manege een datum prikken, straks prikken wij een mooie datum en regelen we alles voor die dag maar hebben we geen plaats om de wedstrijd te houden!

Misschien dat we als we een locatie hebben ook daar juryleden kunnen vinden, een instructrice is toch ook een goed jurylid?
We moeten tenslotte ook proberen zo min mogelijk kosten te maken en de kosten die we maken zoveel mogelijk voor de eigen rekening (zoals de catering bijvoorbeeld!)

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:40

Stal Brons in Hollandsche Rading zal een perfecte locatie zijn.

Nickolay

Berichten: 2068
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:43

Om een goede begroting te maken is het handig als iedereen aan geeft hoeveel geld ze ong. nodig zullen hebben.

Ik begrijp dat dit pas goed te doen is als we een locatie hebben.
Maar als mensen nu al weten wat ze bv nodig hebben voor drinken, jury, ed, stuur me dan even een p'b dan kan ik alvast beginnen.

Happiness

Berichten: 4356
Geregistreerd: 12-12-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:46

Wat voorn wedstrijd word het?
misschien is het leuk om een behendigheid parcoertje te maken met je paard aan de hand? over balkjes lopen en allemaal van dat soort dingen.. Daar kan iedereen aan mee doen. dresuur, springen, western ..

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 13:48

dat vind ik wel leuk, maar wel lastig te regelen... ik denk dat we het beste een dressuur wedstrijd kunnen houden.

Marjolein18

Berichten: 103
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:50

ja dat lijkt mij ook, anders moet je ook weer materialen gaan regelen, kost extra tijd en misschien ook weer extra geld. Omdat het op redelijk korte termijn moet gebeuren lijkt het mij het handigst om dressuur te doen

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:51

Dressuur is denk ik het makkelijkste met regelen je heb er weinig voor nodig, en het makkelijkste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:51

rosanrosan schreef:
Taken
- foto's bewerken wildwings??


Dat wil ik zeker wel doen hoor

Trouwens, punten uitrekenen, als dat niet veel meer in houdt dan optellen en goed controleren etc ( *weet dat niet zo goed) Dan wil ik dat ook wel doen op de dag vd wedstrijd!

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:52

Ik kan helaas niet voor de catering zorgen!

Marjolein18

Berichten: 103
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:54

wat verwachten jullie allemaal van de catering? kan ik daar ook beetje over na gaan denken wat betreft de inkopen, ga niet alles voor eigen rekening nemen dus dan kan ik nickolay ook mailen voor de begroting

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:55

Aan catering wordt natuurlijk ook winst gemaakt.

Als je een blikje cola koopt van €0,50 en die weer verkoopt voor €1 dan gaat die 50 cent naar Azie en jij krijgt dan weer de andere Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:57

Hehe blikjes cola/sinas/sprite van een onbekend merk kan je bij de Boni halen voor 18 cent geloof ik!

Marjolein18

Berichten: 103
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:58

ja oke, drinken is denk ik ook niet het grootste probleem, alhoewel je denk ik beter flessen kunt kopen en dan gewoon van die plastic bekertjes om in te verkopen.
Meer betreft het eten, ik had al aangegeven wel wat te willen bakken (bijvoorbeeld een paar cakes, appeltaart en kwarktaart) mara we moeten denk ik ook iets 'hartigs' te eten hebben, of iets van tosti's, broodje kroket e.d
hoe denken jullie daarover?

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:01

Even iets tussendoor,

Hoeveel wordt het inschrijfgeld? wordt daarvan ook het huur van de bak e.d betaalt? Wie gaat er over de geldzaken?

En ik neem aan dat het geld wat over is zeg maar naar Azie toegaat..
Even een voorbeeld: als de bak en alles bijv. 50 euro kost en totaal is er van alles 75 euro opgehaalt dan gaat er neem ik aan 25 euro naar azie?