hierbij open ik een topic voor het concours in brabant dus als er liefhebbers zijn voor om dit concours te regelen bespreek dat dan hier...
alle ideeen zijn welkom
miisshOrse
Berichten: 1962
Geregistreerd: 13-12-04
Woonplaats: Hoekse Waard
Geplaatst: 02-01-05 18:17
zoek je medewerkers of aanmeldingen?
manzano
Berichten: 24901
Geregistreerd: 22-10-01
Geplaatst: 02-01-05 18:18
Iets meer info zou fijn zijn.....
Iris82
Berichten: 40341
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg
Geplaatst: 02-01-05 18:18
Okay ben ik weer. Ik zou graag een secretariaattaak krijgen.
Iris82
Berichten: 40341
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg
Geplaatst: 02-01-05 18:22
*schopt* Ris, hier moet je zijn...
juline
Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 18:23
ik heb dit topic alleen geopend zodat alles besproken kan worden dus kom zelf met innisatieven ik wil best een deel van de organisiatie op me nemen door alles bij te houden en inschrijvingen bij te houden maar ga dit niet alleen doen sorry... dus ieder iede is welkom over hoe we dit gaan aanpakken werk voor je zelf en bespreek het hier als iemand een idee heeft wat bereft de plek probeer het te regelen en laat het hier weten zoveel mogelijk met alkaar bespreken zodat niemand dubbele dingen gaat afspreken
ik zal eerst ff zoveel mogelijk taken op een rijtje proberen te zetten zodat iedereen iets kan uitzoeken wat hij op zich wil nemen
DubbelFun
Berichten: 91673
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland
Geplaatst: 02-01-05 18:25
Ik vraag me af wat dit voor Azië aan geld oplevert ??
juline
Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 18:27
1. jury 2. iemand die de financien op zich neemt 3. iemand die de plek regelt 4. iemand die de inschrijvingen bij houdt 5. catering 6. geluid
er zullen vast nog meer dingen zijn waar we aan moeten denken dus als iemand wat weet...
risje
Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum
Geplaatst: 02-01-05 18:27
Hoi!!
Goed idee een apart topic.
we hebben nu dus qua organisatie een voorzitter (risje) en een secretaris (iris82) Om de organisatie compleet te maken zoeken we in elk geval nog een penningmeester en eventueel een sponsor-commisaris! Wie wil ons komen versterken?
Behalve mensen voor de organisatie zoeken we uiteraard ook mensen die mee willen helpen. Mensen die bijvoorbeeld aanbieden om ringmeester te zijn, te helpen met eventueel bardienst (afhankelijk van locatie en verder alle mogelijke taken.
Morgenochtend neem ik contact op met de KNHS om te kijken wat die voor ons kunnen / willen doen. Daarna weten we meer en kunnen we zo snel mogelijk gericht zoeken naar een locatie.
Welke disciplines we houden maakt mij op zich niet uit, maar alleen dressuur lijkt me wel het makkelijkste. Dit omdat de wedstrijd op erg korte termijn georganiseerd moet worden en een dressuurwedstrijd dan gewoon het makkelijkste is. Mochten we echter een grote locatie hebben en erg veel mensen die mee willen helpen kunnen we eventueel ook springen of barrel-race ofzo erbij doen!!
Misschien is zelfs een lotterij een goed idee, dan kunnen we bedrijven uit de regio vragen om sponsoring van prijzen en gaat de opbrengst van de lootjes naar 555.....
Nog meer ideetjes?
JO!!
Anoniem
Geplaatst: 02-01-05 18:29
Prijzen zijn over het algemeen ook makkelijk
juline
Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 18:30
Sugarmiss schreef:
Ik vraag me af wat dit voor Azië aan geld oplevert ??
tja als we veel via sponseringen kunnen regelen dan zal het toch wel wat opleveren misschien niet zo veel als de les van tyrza maar vast wel iets
risje
Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum
Geplaatst: 02-01-05 18:32
Hoi juline!!
Als je wil hepen graag dan zijn we bij deze met 3 mensen organisatie. We hebben in elk geval de taken voorzitter penningmeester en secretaris en eventueel sponsorcommisars. We hebben nu wel gezegd ik voorzitter en iris82 secretaris, maar dat kan eventueel wel gewisseld worden natuurlijk. Is voorlopig alleen even zo gezegd vanwege persoonlijke voorkeuren. Wat zou jij het liefste doen?
Wat betreft de taken die jij noemt die had ik al min of meer onderverdeeld in die taken die ik net noemde. De voorzitter regelt bijvoorbeeld de locatie en jury en houdt overzicht over het hele gebeuren. De secretaris verzameld en ordend de inschrijvingen. De penningmeester regel de financien.
Voorlopig lijkt me het nog neit nodig om al standaar diemand in te delen voor catering en geluid. Dit is namelijk volgens mij afhankelijk van de locatie. Dikke kans dat de mensen van de locatie waar we dit willen gaan doen dat namelijk het liefste zelf regelen. Even maandag afwachten dus wat de KNHS zegt en welke locatie het uiteindelijk wordt.
Heb er zin in!!
JO!!
juline
Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 18:32
ik wil het horica gedeelte grotendeels op me nemen ik heb misschien een paar serveersters en wil dat zelf ook wel doen.
risje
Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum
Geplaatst: 02-01-05 18:33
Mh posts gaan snel hier;-)
Wat het voor azie opleverd? Alle deelnemers moeten een klein bedrag aan inschrijfgeld betalen (bijvoorbeeld 5 euro). Dit inschrijfgeld gaat volledig naar 555. Verder willen we sponsoren gaan regelen voor zowel prijzen als financiele bijdrage en uiteraard gaan al die opbrengsten ook naar 555.
JO!!
risje
Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum
Geplaatst: 02-01-05 18:34
Hoi juline,
Ok toppie dat je wil helpen dan is dit nu dus de organisatie....
Sponsoring kunnen we eventueel ook met zijn allen doen, hoe meer mensen hoe beter!!
JO!!
Iris82
Berichten: 40341
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg
Geplaatst: 02-01-05 18:34
Risje, ik heb je toegevoegd op msn. Leek me altijd handig.
juline
Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 18:35
tja dan wil ik eventueel de taak van voorzitter wel op me nemen maar dit we onder voorbehoudt helaas ligt dit mij niet zo maar wil wel heel graag mee helpen dus vandaar
juline
Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 18:38
o maar ik zie dat het al geregeld is maar mijn msn staat ook open als jullie dit eventueel makkelijker vinden.
Iris82
Berichten: 40341
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg
Geplaatst: 02-01-05 18:38
Ik denk dat er dadelijk meer dan genoeg dingen geregeld en gedaan moeten worden. Als je me wilt helpen met de inschrijvingen enzo. We hebben al min of meer een jury: Fitsroy en we moeten nadenken wat voor soort wedstrijden we gaan houden, wat we nodig hebben enz enz. Je hoeft niet per se een 'functie' te hebben om van pas te komen.
risje
Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum
Geplaatst: 02-01-05 18:38
Hoi!!
Juline als voorzitter zijn je niet ligt moet je het niet doen. Het is allang hartstikke gaaf als je wil helpen met bijvoorbeeld catering regelen. Ook al is dit zoals ik zei afhankelijk van de locatie, het moet nog wel geregeld en gecoordineerd worden lijkt me, dus als je dat wilt doen, graag!!
Bovendien vind tik het zelf helemaal niet erg om voorzitter te zijn. Heb meer dan eens een landelijke (2-daagse) wedstrijd georganiseerd dus heb nog ervaring ook!!
Iedereen die wil mag me ivm dit topic best op msn toevoegen, risje61@hotmail.com....
Enne zet meteen wel even mijn msn aan dan;-)
JO!!
juline
Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 18:46
oke ik stel voor dat ik voor veel dingen inzetbaar ben
risje
Berichten: 4406
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Burgum
Geplaatst: 02-01-05 18:48
Super!!
We houden contact, ook via msn.... Zodra ik meer weet over KNHs zal ik het hier laten weten!!
JO!!
Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk
Geplaatst: 02-01-05 19:03
risje schreef:
Super!!
We houden contact, ook via msn.... Zodra ik meer weet over KNHs zal ik het hier laten weten!!
JO!!
Uit het andere topic van crosmonster, begreep ik dat het een onderlinge wedstrijd moest worden. Wat wil je dan bij de KNHS doen?
CM_
Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!
Geplaatst: 02-01-05 19:09
laten we het idd gvewoon een onderlinge houden, zodat er veel meer mensen mee kunnen doen, ook op paarden van andere mensen
we kunnen nu wel allemaal dingen gaan regelen, maar eerst een geschikte locatie vinden lijkt me een stuk belangrijker...
Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk
Geplaatst: 02-01-05 19:16
Idd, ik denk dat we eerst een locatie moeten zoeken, en daarna pas andere dingen moeten gaan regelen! Want zonder locatie kunnen we niks!