Helaas heb ik geen foto's gemaakt hoe het zadel lag van te voren; het zadel lag los van zijn rug als ik er niet op zat. En als ik erop zat dan kantelde het zadel achterover en droeg het zadel achter alleen op de buitenkant.
Eerst werd het zadel uit elkaar gehaald.
Hier mijn zadel zonder kussens:
Hier gaat de wol er in:
Op de volgende drie foto's stikte Harnessmaker een vulgat dicht, omdat anders de wol er misschien weer uit kon komen.
Rongo wachtte geduldig......
Toen konden de twee helften weer op elkaar:
En alles weer aan elkaar naaien:
Toen kon het zadel weer gepast worden op Rongo. Nu maar hopen dat het goed ligt, anders kan alles weer uit elkaar

Rongo vindt het niet leuk als je hem aansingelt. Wat wil je als er al 4 jaar lang een verkeerd passend zadel op je ligt. Dit was overigens zadelmaker nummer 7 die erbij is geweest, dus het is niet zo dat ik 4 jaar lang met een plank voor m'n kop gelopen heb.
Zie ook dit topic: [VMR] Is dit te ver?
Hier even erop zitten, om te kijken hoe het dan ligt:
Daarna heb ik ook nog even met het zadel gereden, om te kijken of het dan ook goed lag. Gelukkig lag het zadel helemaal perfect

In totaal is Harnessmaker van 13.45 uur tot ongeveer 16.00 uur hier geweest. Hij nam echt de tijd voor alles. Super!
Na maandag heb ik niet meer gereden, want de osteopaat kwam ook nog voor zijn rug. Dus nog een week gedult en dan kan ik weer lekker rijden.