Romy is een Welsh van inmiddels 25 jaartjes.
Voorheen heb ik van alles met haar gedaan, van tuigloos springen tot sleeën.
Voor rijden ben ik inmiddels te groot, maar ik heb er dit jaar toch 2 keer op gezeten
De foto's van beide keren zijn later te zien!
Hier ons vorige jaaroverzicht:
[ITP] 2014 in the picture met welsh Romy
2015 was wel een apart jaar voor mij, erg druk.
Waardoor jullie nog geen enkele van deze foto's voorbij hebben kunnen zien komen op bokt, maar dat is ook weer leuk toch? Ook heb ik dit jaar niet alleen maar kwalitatief mooie foto's maarja..
Januari
Het jaar begon met een grote verandering in mijn leven: Naar een andere school gaan in België en daardoor ook op internaar moeten gaan, dus helaas alleen nog paar paarden in de weekenden en in de vakantie's. ''gelukkig'' kon ik dit jaar toch al niet de wedstrijdsport in door de gevolgen van een ongeluk in 2014 (hier ook te lezen [ITP] 2014 in the picture met welsh Romy )
Aan het begin van het jaar ben ik zelf nog eens op mijn pony gestapt om een vriendin te helpen die een filmopleiding doet. Hier zijn ook wat (slechte
) foto's van, maar ik vind ze toch wel mooi vandaar dat ik ze toch maar deel 
1. Drafje (rare stok is een camera waarmee ik aan het filmen van)

2. Water in-sprong

3. Linkje ivm anders teveel foto's

http://boktimg.nl/img/m/udZHfs.jpg
Aan het einde van Januari viel er wat sneeuw, dus kon ik met mijn pony voor de slee erop uit trekken!
4.

5.

Februari
Inmiddels was ik al helemaal gewend aan mijn nieuwe school en internaat.
Ik ben deze maand lekker veel gaan wandelen met mijn pony Romy omdat ik helaas nog geen geschikt verzorgertje gevonden had om haar te rijden.
6.

Maart
Deze maand heb ik niet zoveel bijzonders gedaan, wel nog eens foto's gemaakt.
Gelukkig kwalitatief beter als voorgaande foto's
7. Samen met mijn oude schaapje.

8.

April
Ik had een verzorgtje voor Romy gevonden, ik blij en zij blij dacht ik. Maar helaas kwam ze haar afspraken niet na en was de pret er al snel af...
9.

Mei
Helaas hebben we deze maand de laatste keer rijfoto's gemaakt van ons samen.
Ik had al al niet meer op gezeten vanaf de filmopnames in Januari dus het voelde wel even vreemd.
Maar ik ben toch blij dat ik het nog voor 1 keer gedaan heb
10.

11.

Jullie en Augustus
Eigenlijk was ik al helemaal klaar met verzorgertjes, het hoefde van mij eigenlijk al niet meer, en van mijn ouders ook niet meer echt. Na een paar die niet echt respectvol met mijn spullen omgingen en hun afspraken niet na kwamen
Tot ik op facebook een berichtje kreeg of de verzorgpony nog beschikbaar was. Ik was blijkbaar vergeten een advertentie van tig maanden geleden van facebook te halen
Ze was al meteen bereid een heel stuk met de fiets te komen en kwam heel aardig over, dus dat toch maar een kans gegeven! En het klikte gelukkig meteen!12.

13.

September
Tussen Romy en mijn verzorgertje ging het even wat moeilijker, romy is soms erg onzeker en weigerde daarom vaker met springen. Ook raakte ze soms uit balans, en als dat het geval is zet mijn pony het helaas meteen op rennen om van de ''last'' af te komen. Maar gelukkig liet ze zich niet afschikken van een paar keer vallen en zette ze gewoon door!
October, november en December
Gelukkig gaat het weer beter met Romy en mijn verzorgertje.
Springen laten we voorlopig nog even, eerst goed aan elkaar gaan wennen en lekker naar buiten!Ook zijn er weer wat foto's gemaakt
14.

15.