Freggle_Edge schreef:Niet iedereen is in de stal van Anky geboren, kom op zeg!
We hebben het allemaal moeten leren en als we terug kijken, dan heeft 98%van de bokkers vroeger ook de manege pony’s of zijn eigen pony flink in de weg gezeten.
De overige 2% denkt geniaal geboren te zijn, maar zal bij het terugkijken van filmpjes zichzelf ook nog eens achter het oor krabben. En die hier vooral niet plaatsen.
TS is jong en vind het geweldig om een setje aan te schaffen. De pony hoeft er vast niet mee te slapen, dus heel veel hinde zal die er niet van ondervinden.
Warme beschadigde pezen krijg je niet zo maar van een half uurtje rond hobbelen in slakkentempo.
Dat slakkentempo is prima hoor ts!
Lekker rustig aan vertrouwen kweken.
Doe af en toe eens je ogen dicht zodat je gaat voelen wat er onder je gebeurt. Hierdoor krijgen angstige ruiters vaak meer vertrouwen.
Lekker blijven lessen en veel kijken naar ruiters die goed en paardvriendelijk rijden, daar leer je ook veel van.
Je hebt geen ambities om te gaan starten, maar je wilt gewoon lekker je rondjes kunnen hobbelen. Je staat open voor kritiek en wilt graag leren. Helemaal top!
Geniet van de pony, tis een leuk dier!
Dankjewel voor de fijne reacties.
Dat niet alles snel gaat hoeft van mij ook niet.
Dressuur vind ik leuk maar starten wil ik niet.
Over het rijden ik rij vaak maar een half uur en dan kunnen ze vaak geen kwaad de Peesbeschermers. Zowiezo koel ik haar pezen altijd.