[HK] Horse Event 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: [HK] Horse Event 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:48

Lol, ik weet echt niet wat ik aan ga doen :') Althans, wel mijn outdoor rijlaarzen gezien het vaak echt een modderzooi is daar :') maar verder... :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:49

lifaya schreef:
Lol, ik weet echt niet wat ik aan ga doen :') Althans, wel mijn outdoor rijlaarzen gezien het vaak echt een modderzooi is daar :') maar verder... :')

Het wordt mooi weer! 8-)

willie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:49

ik ga lekker in m'n 'gewone' kleren en ik ga geen sticker halen, dus mij zal je niet herkennen :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:52

Bagheera_206 schreef:
lifaya schreef:

Het wordt mooi weer! 8-)

Ja, dus dikke kleren hoef ik niet aan te trekken :') mah ik kijk wel :') iig die outdoor laarzen. Gewoon puur omdat ze lekker lopen :j

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:59

Dreamy schreef:
Amable schreef:
Ik ben herkenbaar aan een fries of een valk andalusier :+

In dat geval ben ik herkenbaar aan mijn gekwijl! :Y)

:)) Nu mis ik de "vind ik leuk" knop :))

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:00

Herkenbaar aan hond.. (geloof dat de oppas niet kan namelijk) en fjord dan wel knabstrupper.
En knalroze geblokte rugzak denk ik.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:26

Fee_ schreef:
Haha Elise, ik zit er ook aan te denken om dat shirt aan te doen. :))
Maar ik twijfel, aangezien ik best verlegen ben als ik mensen niet ken. En al helemaal als ze me zomaar ineens aanspreken. :')
[ Afbeelding ]

Rox, ik maak foto's van jou en je Tuttie. :)

Trek aan. Net alsof ik z'n held ben met andere praten. Maar even hallo zeggen vind ik leuk hoor :))
En Rox jij moet m ook aantrekken :))

M_arije

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:28

Ik ben er op zondag samen met een vriendin.
Ben herkenbaar aan mijn haar, heel donkerbruin met geschoren stuk boven mijn oor. En natuurlijk mijn industrial :p

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:40

MyLittleLove schreef:
Nou :=
Nee grapje, maar ik ben heel erg verlegen, dus als ik nu het voornemen heb om mensen te ontmoeten, word het op HE waarschijnlijk alleen even een stickertje halen en weg :')

Ik denk dat het hier hetzelfde gaat!
Ga alleen en het lijkt me hardstikke leuk om Bokkers te ontmoeten, maar ik durf ze toch niet aan te spreken :Y)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:43

Vreemd, zie allemaal linkjes staan in de berichten hier en dan denk ik goh dat is een foto klik ik er op dan kom ik op een vreemde site..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:44

Balou_k schreef:
Vreemd, zie allemaal linkjes staan in de berichten hier en dan denk ik goh dat is een foto klik ik er op dan kom ik op een vreemde site..

Oei, klinkt niet goed! Maak even een screenshot anders? En even op FZ plaatsen dan?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:47

Ik heb een bungalow geboekt voor in mijn eentje :+ Dus als iemand nog een slaapplekje zoekt? Je kunt eventueel meerijden heen en weer naar het Horse Event terrein. Ik ben van plan drie dagen te gaan van begin tot eind :)

Als iemand op vrijdagochtend vervoer zoekt naar Horse Event vanuit regio Rotterdam, dan kan ik best wat mensen meenemen :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:48

Klinkt alsof er spyware/malware op je pc staat Balou, zie bijvoorbeeld hier voor meer info: Eline @ [FZ] Sommige woorden in link?

En voor iedereen die het eng vindt om anderen aan te spreken: is het ergens ook wel. Maar meestal is het gewoon wel gezellig, en voordeel van Bokkers spreken is dat je eigenlijk altijd wel wat te bepraten hebt. Ik ken weinig paardenmensen die niet de hele dag over hun paard of pony kunnen praten :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:48

Eline schreef:
MyLittleLove schreef:
Nou :=
Nee grapje, maar ik ben heel erg verlegen, dus als ik nu het voornemen heb om mensen te ontmoeten, word het op HE waarschijnlijk alleen even een stickertje halen en weg :')

Hm... Ik kan Bart wel even inseinen of ie een scriptje kan schrijven. Dat als de sticker voor jouw gebruikersnaam uitgeprint wordt er een groot alarm afgaat, schijnwerper, alles erop en eraan :j

Ik zeg niks meer _O-

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:50

x_spekkie_x schreef:
Ik heb een bungalow geboekt voor in mijn eentje :+ Dus als iemand nog een slaapplekje zoekt? Je kunt eventueel meerijden heen en weer naar het Horse Event terrein. Ik ben van plan drie dagen te gaan van begin tot eind :)

Als iemand op vrijdagochtend vervoer zoekt naar Horse Event vanuit regio Rotterdam, dan kan ik best wat mensen meenemen :)

Waar ergens staat die bungalow? :P

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:52

x_spekkie_x schreef:

Leuk! Toch maar gewoon geboekt? :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:54

Dreamy schreef:
Balou_k schreef:

Oei, klinkt niet goed! Maak even een screenshot anders? En even op FZ plaatsen dan?

Heb ik toevallig ook sinds 2 weken :j weet alleen niet hoe ik het kan oplossen, heb dat ooit wel eens gedaan

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:04

Ik heb ook de hond bij me. :) Dus als je iemand ziet lopen met een ruwhaar dwergteckeltje in der armen ben ik het :+

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:04

MyLittleLove schreef:
x_spekkie_x schreef:

Waar ergens staat die bungalow? :P

In Mierlo, dus niet super in de buurt, maar het was het park met de beste reviews ;)

Bagheera_206 schreef:
Leuk! Toch maar gewoon geboekt? :)

Ja :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:22

Eline schreef:
Klinkt alsof er spyware/malware op je pc staat Balou, zie bijvoorbeeld hier voor meer info: Eline @ [FZ] Sommige woorden in link?

En voor iedereen die het eng vindt om anderen aan te spreken: is het ergens ook wel. Maar meestal is het gewoon wel gezellig, en voordeel van Bokkers spreken is dat je eigenlijk altijd wel wat te bepraten hebt. Ik ken weinig paardenmensen die niet de hele dag over hun paard of pony kunnen praten :D

Wat is dat dan dit is de laptop van mijn moeder..

Foija

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:28

ook ik ga samen met mijn dochter Polkiej_x en nog een stel
ook stalmaatje die ook op bokt zit maar weet zo haar naam niet haha :o
wij gaan trouwens op zondag :D

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 22:16

Jaa Eline moet je doen, gaat MML helemaal neit erg vinden _O-
@ x_spekkie_x is dat toevallig 't wolfsven?

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 23:09

wie er nog een kaartje wil zag net op vakantie veilingen dat ze ook verloot werden

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 06:26

Jacquelinee_ schreef:
@ x_spekkie_x is dat toevallig 't wolfsven?

Jep :) Goede ervaringen mee?
Het is mijn eerste keer in een bungalow, ik heb of bij vrienden geslapen of via mijn werk (stond toen voor een hogeschool) in een luxe hotel in Mierlo, dus ik weet dat de afstand te doen is :)

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 06:56

Ik zelf ben er 1 keer geweest met school was maar een paar uurtjes. maar t was wel een mooi park met mooie bungalows. Wel kon je de deur niet open laten staan omdat die eenden heel brutaal zijn en gewoon naar binnen komen dan. Maar mijn zus werkt daar :)