Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bagheera_206 schreef:lifaya schreef:Lol, ik weet echt niet wat ik aan ga doenAlthans, wel mijn outdoor rijlaarzen gezien het vaak echt een modderzooi is daar
maar verder...
Het wordt mooi weer!
Fee_ schreef:Haha Elise, ik zit er ook aan te denken om dat shirt aan te doen.![]()
Maar ik twijfel, aangezien ik best verlegen ben als ik mensen niet ken. En al helemaal als ze me zomaar ineens aanspreken.
[ Afbeelding ]
Rox, ik maak foto's van jou en je Tuttie.
MyLittleLove schreef:Nou
Nee grapje, maar ik ben heel erg verlegen, dus als ik nu het voornemen heb om mensen te ontmoeten, word het op HE waarschijnlijk alleen even een stickertje halen en weg
Eline schreef:MyLittleLove schreef:Nou
Nee grapje, maar ik ben heel erg verlegen, dus als ik nu het voornemen heb om mensen te ontmoeten, word het op HE waarschijnlijk alleen even een stickertje halen en weg
Hm... Ik kan Bart wel even inseinen of ie een scriptje kan schrijven. Dat als de sticker voor jouw gebruikersnaam uitgeprint wordt er een groot alarm afgaat, schijnwerper, alles erop en eraan
x_spekkie_x schreef:Ik heb een bungalow geboekt voor in mijn eentjeDus als iemand nog een slaapplekje zoekt? Je kunt eventueel meerijden heen en weer naar het Horse Event terrein. Ik ben van plan drie dagen te gaan van begin tot eind
Als iemand op vrijdagochtend vervoer zoekt naar Horse Event vanuit regio Rotterdam, dan kan ik best wat mensen meenemen
x_spekkie_x schreef:Ik heb een bungalow geboekt voor in mijn eentjeDus als iemand nog een slaapplekje zoekt? Je kunt eventueel meerijden heen en weer naar het Horse Event terrein. Ik ben van plan drie dagen te gaan van begin tot eind
Als iemand op vrijdagochtend vervoer zoekt naar Horse Event vanuit regio Rotterdam, dan kan ik best wat mensen meenemen
Dreamy schreef:Balou_k schreef:Vreemd, zie allemaal linkjes staan in de berichten hier en dan denk ik goh dat is een foto klik ik er op dan kom ik op een vreemde site..
Oei, klinkt niet goed! Maak even een screenshot anders? En even op FZ plaatsen dan?
MyLittleLove schreef:x_spekkie_x schreef:Ik heb een bungalow geboekt voor in mijn eentjeDus als iemand nog een slaapplekje zoekt? Je kunt eventueel meerijden heen en weer naar het Horse Event terrein. Ik ben van plan drie dagen te gaan van begin tot eind
Waar ergens staat die bungalow?
Bagheera_206 schreef:Leuk! Toch maar gewoon geboekt?
Eline schreef:Klinkt alsof er spyware/malware op je pc staat Balou, zie bijvoorbeeld hier voor meer info: Eline @ [FZ] Sommige woorden in link?
En voor iedereen die het eng vindt om anderen aan te spreken: is het ergens ook wel. Maar meestal is het gewoon wel gezellig, en voordeel van Bokkers spreken is dat je eigenlijk altijd wel wat te bepraten hebt. Ik ken weinig paardenmensen die niet de hele dag over hun paard of pony kunnen praten