Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:Wat heeft Jan Trel te zeggen binnen de WRAN??? Hij is lid en geen voorzitter !!

en als hij JT al nodig heeft om die dames 'in het gareel' te houden, tja....DubbelDun schreef:Nou het orakel heeft gesprokenEn dat geldt natuurlijk niet alleen voor RomCitaat:peter
Geplaatst: do jan 03, 2008 10:17 am Onderwerp:
-----------------------------------------------
Rom,
Heb informatie ingewonnen bij het keurmerk instituut, cap-verplichting geld alleen voor rij onderdelen op maneges en rij-hallen met een veiligheidscertificaat. Dus bij alles wat je met een paard aan de hand doet, mag een hoed maar ook een cap.
Peter
. Ik zou het ook zeer vreemd gevonden hebben dat je als begeleider van een paard een cap op zou moeten hebben
. 
Maar als ze uitloopt is het gelijk een dagdeel erbij. DubbelDun schreef:Als er een strakker regiem komt vwb inschrijven én bijschrijven kun je ook makkelijker incalculeren wat je aan ruimte over hebt.
Citaat:Op 2 februari 2008 organiseert Regina Gerrits "The New Years Show" in Hardenberg.
Na overleg met Regina zullen de volgende onderdelen uitgeschreven worden:
L5 Western Pleasure
L4 Western Pleasure
L5 Horsemanship
L4 Horsemanship
L4 In Hand Trail
L3 In Hand Trail
L5 Trail
L4 Trail
L3 Trail
L2 Trail
L1 Trail
Pauze
L3 Horsemanship
L2 Horsemanship
L1 Horsemanship
L3 Pleasure
L2 Pleasure
L1 Pleasure
L3 Reining
L2 Reining
L1 Reining
Sluitingsdatum voor inschrijving is 26 januari 2008.
De judge is Angelique Ferdinandus.
Inschrijfformulieren zijn binnenkort op www.westernsport.nl te vinden.
DubbelDun schreef:Het heeft nu ook geen zin meer om daar iets aan te doen, maar de sluitingsdatum had in beginsel wel iets naar voren gekunt, die ligt nu vrij krap op de startdatum.
Mensen die IHT starten starten veelal nog geen rij-onderdelen, voor deze groep is het dus 'te doen' om vrij laat nog te horen dat er eventueel nog ruimte is om IHT uit te schrijven.
Maar als men vind van niet hoor ik dat graag
op deze manier blijf je dus altijd in dat cirkeltje hangen en zal er nooit verbetering komen.Citaat:Het kost starts als 1 wedstrijd dat niet doet en het is niet mogelijk om alle organisatoren wat dat betreft op 1 lijn te krijgen en de sluitingsdatum van alle wedstrijden te vervroegen.
DubbelDun schreef:Ik begrijp best dat het organiseren van een wedstrijd niet makkelijk is en je kunt het idd niet iedereen naar de zin maken maar..op deze manier blijf je dus altijd in dat cirkeltje hangen en zal er nooit verbetering komen.Citaat:Het kost starts als 1 wedstrijd dat niet doet en het is niet mogelijk om alle organisatoren wat dat betreft op 1 lijn te krijgen en de sluitingsdatum van alle wedstrijden te vervroegen.
Durf het aan, wees de eerste en misschien volgt de rest of bevalt het zo goed dat je het zo houdt
Krijg ook altijd op tijd programmaboekje met de patterns erin, erg netjes. Ik ben wel een voorstander van sluitingsdata ver van te voren (je kan het lintenprobleem ook oplossen door er geen datum op te laten zetten)PeppySan schreef:Verder denk ik dat de IHT mensen er niet blij mee zijn om op het laatste moment te horen of ze wel of niet kunnen komen, want ook voor de IHT moet getraind worden.
.............jij toch?