lease overeenkomst in wiki

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

lease overeenkomst in wiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 21:42

Ik heb een lease overeenkomst liggen die geheel is opgesteld door eeen jurist.
Nu heb ik in dit topic: aafje87 @ [TAO] welke afspraken, zwart op wit bij een lease overeenkomst? een reactie gezet dat ik hem kan aanleveren per mail. Maar gezien de grote hoeveelheid reacties die ik nog steeds krijg is het misschien niet een mogelijkheid deze ergens op WIKI te plaatsen?
Dan kan iedereen er gewoon bij.

BartVB
Eigenaar

Re: lease overeenkomst in wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:06

Het lijkt me super als dit mogelijk zou zijn! En inderdaad ook iets waar veel vraag naar is. Helemaal mooi als er dan ook meteen wat meer info over leasen in het artikel kan, misschien met ook wat uitleg over het contract.

Grootste obstakel zijn de rechten. Heb je het contract zelf op laten stellen door een advocaat of heb je het contract van iemand anders?

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:59

mogen we zo'n contract dan gewoon overnemen?? Zitten daar geen rechten op ofzo?

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 13:46

Wat betreft de rechten, het contract heb ik zelf laten opstellen. Dit is een door mij zelf geschreven contract dat nagekeken(en waar nodig gecorrigeerd) is door een bevriende advocaat. Er zijn dus verder geen rechten.(ja die van mij, maar ik doe er toch niets meer mee en daarbij het heeft mij niets gekost)
Ik wil best er ook een artikel bij schrijven(leuk zelfs! ) :j , evt. kunnen er ook andere contracten op(zoals bv een koopovereenkomst, ook die heb ik geheel legaal liggen)

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:08

Het zou heel fijn zijn als je erover wil schrijven, ik zal voor de zekerheid nog even heel goed zoeken of er nog niets over is.

Dit artikel is er in elk geval al, maar dat heeft alleen zijdelings met jouw onderwerp te maken.
http://www.bokt.nl/wiki/Koop

Over leasen kan ik niets vinden.
Laatst bijgewerkt door Aurora3 op 15-05-09 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 21:12

Laat je het me weten als het ok is Aurora3? Zou zonde zijn als er al wat is en ik ga een compleet verhaal in elkaar draaien.

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:15

Ik heb gekeken en ik vind alleen dat artikel over koop wat ik in mijn vorige post noemde. Dus dan kun je gewoon schrijven. Over leasen vind ik zelfs helemaal niets.

Als je nog vragen hebt over het schrijven van het artikel dan mag je altijd mij of een andere mod vragen.
Let er in elk geval op dat je wel de bronnen vermeld waar je de informatie vandaan haalt.

Als je artikel klaar is mag je het hier neerzetten, dan zorgen wij er voor dat het op de Wiki gezet wordt.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 12:34

top, ik ga er iets moois van maken

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 19:34

Ik heb inderdaad al een artikel geschreven over de (ver)koop van een paard: http://www.bokt.nl/wiki/Koop
Een artikel over het leasen van een paard met bijbehorende conceptovereenkomst is zeker welkom :j
Misschien kun je de concept koopovereenkomst ook hier plaatsen of pb-en? Dan kan ik eens kijken hoe we dat op de Wiki kunnen zetten. In het artikel Koop of op een andere manier. :)