Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hi Loes,
This is Mia, Cynthia’s assistant. Thank you for your inquiry.
We are quite busy getting ready for Cynthia’s filming for another movie the end of next week, but if you can wait until the end of the month, we would be happy to provide you with a couple of our copyrighted pictures for use in your wiki, as well as some information about Blanco and what he is doing. In exchange, we would ask for a link back to Blanco’s Facebook page and Cynthia and Blanco’s website.
Let me know if that is acceptable J Mia
Aurora3 schreef:Ik had hem wel gezien maar wilde eigenlijk eerst nog even iets aanpassen in het giftige planten artikel. Als het goed is is dat vandaag geregeld en dan heb ik een overzicht voor je met alle planten waar we nog een foto van zoeken. Vandaar dat ik het antwoord nog even tegen gehouden had
Nu weet ik op dit moment niet zeker of het vandaag nog gaat lukken want ik moet straks nog weg.
Je kunt anders alvast kijken op lijst van giftige planten daar zie je heel snel van welke planten nog helemaal geen foto is. Van een aantal planten staat daar al wel een foto, maar kunnen we nog meer foto's gebruiken. Daar is op dit moment dus nog even geen simpele lijst van te geven, dat komt zsm.
Laraax schreef:Is er nog een foto van de Aegidienberger nodig?
Bagheera_206 schreef:@Lara: Ik heb vd week al aan eigenaar via Yo gevraagd of we de foto's mochten gebruiken voor het artikel van de Aegidienberger. Heb ik Dribbel over gesproken. Ik wacht even af tot eigenaresse van Maatje het goed vindt. Dan stel ik voor om mijn portretfoto te doen en jouw standfoto.
Aurora3 schreef:Bagheera_206 schreef:@Lara: Ik heb vd week al aan eigenaar via Yo gevraagd of we de foto's mochten gebruiken voor het artikel van de Aegidienberger. Heb ik Dribbel over gesproken. Ik wacht even af tot eigenaresse van Maatje het goed vindt. Dan stel ik voor om mijn portretfoto te doen en jouw standfoto.
Deze reactie begrijp ik niet helemaal. Door wie zijn de foto's die Lara hierboven laat zien gemaakt? En is er toestemming van de fotograaf?
Bagheera: had jij zelf ook nog foto's van de Aegidienberger? Welke foto's zijn dat dan?