En van een lamoen voor een trekpaard

Ook van een trekpaardenlamoen met daarin een shetlanderlamoem.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aurora3 schreef:levitrol: Graag, laat je foto's maar zien. Dan kijk ik wel waar ze bij kunnen.
Jester_: Ik vind het maanoog het beste te zien op de eerste foto of op de 3e foto. Welke vind jij het mooiste?? Ik zou 1 van de twee graag op groot formaat willen zodat ik die op de Wiki kan plaatsen. Die kun je naar mij mailen als je wil.
x_Charlie: Foto's van de mini-appaloosa hebben we nog niet dus plaats maar. Als je wil mag je ook een stukje schrijven, want we hebben er ook nog geen artikel over. Of ken je misschien iemand die dat zou willen doen??
suus_: We hebben al vrij veel roan foto's. Als je 2 mooie foto's hebt van zomer en wintervacht naast elkaar dan zou dat nog wel interessant zijn voor op de Wiki. Maar dan moeten de foto's wel echt goed zijn.
lifaya: je mag je foto's hier plaatsen, of zelf even op de Wiki kijken of je artikelen kan vinden waar je foto's bij zouden kunnen. Sooty gen hebben we nog geen foto's bij. Cremello kunnen we ook nog wel een mooie foto van gebruiken. Bij de ezels zou ik graag een foto willen van een ezel waarvan het ras bekend is.
Cheveyo: ik vind je foto's erg mooi, maar ik weet niet goed waar ik ze neer moet zetten. Heb je zelf misschien een idee??
hafjelinger: als je foto's kan maken van een 2 en 4 spanwagen zou dat er fijn zijn.
Echwel: van wie heb je die foto's gekregen?? Zou je de schriftelijke toestemming naar een wiki-mod kunnen doorsturen?? En heb je misschien de url van de orginele foto, dan kan ik dat er op de Wiki bij vermelden??
Tamara_H: jouw foto's ga ik zo bijsnijden en plaatsen.
Aurora3 schreef:ik loop een beetje achter met antwoorden op alle reacties, sorry daarvoor. De foto's van het oog van jouw paard zijn zeker welkom. Er is nog geen artikel over blindheid bij paarden, maar ik zal ervoor zorgen dat dat er komt zodat we jouw foto's erbij kunnen zetten.