Zingen lijkt me met mijn stem geen goed plan
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kuggur schreef:ligfietser schreef:Voor ligfietsers blijven paarden iets waar ze maar moeilijk mee om kunnen gaan. De meeste ligfietsers, vooral velomobilisten weten dat ze even moeten stoppen als er paarden aankomen.
Dat "moeten" ze helemaal niet. Het is vriendelijk als ze het doen als jouw paard over de zeik gaat, maar moeten is iets anders.
Wat wél moet is je paard verkeersmak maken vóór je je medeweggebruikers aan je potentieel gevaarlijk rijdier blootstelt.
En Nickeltje ik denk niet dat de discussie zo interessant wordt; hij is al in alle variaties gevoerd hier op bokt.
Mening van de gemiddelde bokker (gelukkig niet alle);
"Iedereen moet rekening met mij en mijn paardje houden, trekkers en auto´s moeten stapvoets gaan rijden, uitwijken, of zelfs stoppen, fietsers moeten afstappen, etc etc ". Weinig gevoel voor de eigen verantwoordelijkheid in het verkeer.
sanne1992 schreef:En het overige verkeer (om alles maar even 1 naam te geven). kan ik een situatie dat het paard toch schrikt, toch wel even een stukje rustiger erbij langs en eventueel een stukje in de berm.
verography schreef:ligfietser ook niet helemaal waar want als ik op een autorijbaan rijd hoef ik volgens de wet niet de berm in. Uiteraard doe je dat als ruiter wel vanwege veiligheid.
.
ligfietser schreef:Zijn er trouwens al ruiters die een ligfietser op een manege hebben uitgenodigd ? Er zijn een aantal ligfietsers die hier te kennen hebben gegeven dat ze het wel willen doen
kjoetie schreef:Nu nog de wielrenners en crossfietsers informeren en dan wordt t vast heel gezellig onderweg met al die zingende en zwaaiende mensen