Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 13:21

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 13:21

Bijna 50!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:08

elady schreef:
Nog een vraagje? Zijn Warenko en Ko het zelfde of zijn dat twee paarden?
Beetje blond en vooral niet nieuwsgierig Bloos

Ko en Warenko zijn 2 paarden... Haha!
Ko heeft officieeël Koko, maar wordt altijd afgekort naar Ko Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:09

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:44

Ahah...dan snap ik het. Ik dacht al..huh...Ko is toch van Anous en John? En niet van Jetta...nagoed...ik snap het.

Getver Marieke....ieeehh...moet er niet aan denken

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 15:41

Haha, wat een leuke verwarring....Ko en Warenko lijken niet eens op elkaar...nou ja, ...ze zijn allebei ondeugend, bruin en ruin....maar verder..??

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 15:47

Ik ga vandaag ietsje minder snel. GGrrRRR....
Ik hoop ook snel op stal te komen, maar ben echt verplicht rust te houden, mijn lijf wil gewoon niet meer....
Dat krijg je er nou van...meer dan 20 jaar gehandicaptenzorg, paard, gezin en nog veel meer.....(willekeurige volgorde).
Ik mis Warenko en zijn vriendjes, maar ik blij dat ik hem met een gerust hart altijd aan een stalgenootje kan toevertrouwen. Gelukkig kon Zarah hem dit weekend verzorgen en een beetje op hem hobbelen. Heerlijk, zo'n dochter! *LOL*

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 16:02

heel veel beterschap gewenst Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 16:57

Jet, ik hoop dat je gauw weer wat beter voelt Ach gut
Stil thuiszitten is echt iets voor jou

Biz is kreupel, waarsch flink getrapt door Ko Verdrietig
Ze hadden samen in de paddock gestaan en merkte het pas toen ik Biz eruit wilde halen. Hij wilde niet echt lopen en strompelde moeizaam mee.. zowel voor als achter loopt hij niet lekker. Achter op de sprong heeft hij een klein wondje, dus die afgespoten en Meursing maar gebeld..
Die nieuwe van Meursing (marsja) kwam maar daar was ik achteraf niet zo blij mee.. hooguit 10 minuten (ik denk zelfs maar 5 minuten) heeft ze gekeken naar Biz.... "ja ik denk dat het hoger zit, in de schouder ofzo" Verward Terwijl Biz 2 plekjes op beide kogels heeft (Beide aan de rechterkant van de kogel op bijna gelijke plaats).
Ze heeft amper gevoeld aan het achterbeen (sprong), terwijl die ook echt wat dikker is als de andere..zei alleen dat het wondje verder geen kwaad kon (ca 1,5 cm groot en gelukkig niet zo diep)
Moet nu vanavond nog even 3 plekken afspuiten, morgenochtend stukje stappen tenzij hij nog steeds zo slecht loopt. dan moet hij weer op stal (hij moet nl op rust) als hij dinsdag nog zo slecht loopt dan moet ik de kliniek bellen en foto's laten maken.
Ik heb op een één of andere reden geen vertrouwen in haar, weet niet waardoor het komt.. Julia van Meursing is ook nog vrij jong, maar daar heb ik echt supervertrouwen in...
Gelukkig komt Steffi dinsdag en ik hoop dat zij er meer over kan zeggen...
Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 16:58

Ik kom trouwens al de hele dag niet op MSN Boos! meer mensen die daar last van hebben?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:03

ik had net ook problemen met MSN... maar nu kan ik er weer op... Lachen

Marsja is ook bij Banjer geweest, en ik had op zich wel een goed gevoel bij haar... ze was erg lief voor Banjer, en de dag nadat ze geweest was, was ze op stal voor een ander paard, en voor ze wegging kwam ze nog even kijken hoe het met Banjer was... Lachen

werkt Julia eigenlijk nog wel bij Meursing? of heet ze nou Jiliëtte? ik weet het niet meer... Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:17

Zit het in het weer ofzo iets? Hopelijk wordt Biz weer snel de oude.
Het is wel een beetje raar dat ze niet echt goed kijkt naar z'n achterbeen...had wel wat meer mogen doen idd Scheve mond . Maar met kreupelheid moet je toch vaak stappen/wandelen om ze toch in beweging te houden ipv op stal te gooien. Dat is toch alleen/vaak met een peesblessure. Verbeter maar als het niet zo is *LOL*

Ik kon ook niet op msn...en ik moet iemand dringend spreken Boos!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:23

SmithsGirl schreef:
ik had net ook problemen met MSN... maar nu kan ik er weer op... Lachen

Marsja is ook bij Banjer geweest, en ik had op zich wel een goed gevoel bij haar... ze was erg lief voor Banjer, en de dag nadat ze geweest was, was ze op stal voor een ander paard, en voor ze wegging kwam ze nog even kijken hoe het met Banjer was... Lachen

werkt Julia eigenlijk nog wel bij Meursing? of heet ze nou Jiliëtte? ik weet het niet meer... Haha!

Het is volgens mij Julia, zij is dat buitenlandse vrouwtje, ik vind haar echt super, als die ook weg is bij Meursing dan ga ik een andere da zoeken

Nee Juliette was een roodharige vrouw, dat was ook nix althans voor de paarden dan (dat vond Meursing zelf ook en daarom was ze gelukkig weer vrij snel weg)

Marsja was op zich ook wel lief voor Biz, hij krijg wel een aai over zijn bol. Maar ze nam verder niet de tijd om te onderzoeken waar het problemen of de problemen nu echt zitten en dat vind ik erg jammer... Ik kreeg de indruk dat ze niet goed wist wat ze moest doen Verward

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:28

elady schreef:
Zit het in het weer ofzo iets? Hopelijk wordt Biz weer snel de oude.
Het is wel een beetje raar dat ze niet echt goed kijkt naar z'n achterbeen...had wel wat meer mogen doen idd Scheve mond . Maar met kreupelheid moet je toch vaak stappen/wandelen om ze toch in beweging te houden ipv op stal te gooien. Dat is toch alleen/vaak met een peesblessure. Verbeter maar als het niet zo is *LOL*

Ik kon ook niet op msn...en ik moet iemand dringend spreken Boos!

Ik hoop dat het door het weer komt... tis zowieso een rare dag vandaag..ga het nu maar niet op bokt zetten

Ko is de laatste tijd zowieso al wel trapperiger naar andere paarden (ook als hij op de poetsplek staat)
Met Biz en Ko in de pa
ddock ging het eigenlijk altijd wel goed, ze staan eigenlijk altijd samen. Ko draait soms wel zijn kont ineens langzaam naar Biz toe en doet dit altijd zo langzaam dat Biz het op tijd merkt en Biz loopt dan altijd gewoon weg.. waarsch stond Biz nu net in een hoek en is het foutgegaan. Verward
Er waren een paar verzorgmeisjes van een shet aan het rijden in de bak, maar die hebben helaas niets gezien.. dus ja wie weet heeft Biz wel een hele rare beweging gemaakt na het rollen Verward

Ik kan ook nog steeds niet op MSN Huilen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:44

Ja...het is raar weer vandaag, vannacht gaat het vriezen. Heb Lady maar even een dikkere deken opgedaan...de bak was nou net zo lekker te rijden (behalve die plassen dan) en hoop dat het zo blijft.

Heb net mijn proefje gezien die ik over 2 weken moet rijden. Dat is niet de gemakkelijkste. Voor de bekende onder ons: B8
Weet iemand misschien wat zo'n boekje kost?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 17:57

Binar schreef:
Het is volgens mij Julia, zij is dat buitenlandse vrouwtje, ik vind haar echt super, als die ook weg is bij Meursing dan ga ik een andere da zoeken

daar dacht ik inderdaad ook al over hoor.. ik baal echt zo dat Arthur weg is! volgensmij heb je alleen weinig andere veeartsen dan Vollaers en de Delta? Scheve mond

t was inderdaad geen fijne dag vandaag.. gelukkig nog wel een fijn ritje gemaakt met de wagen, Evita was zo super braaf!!

Het moet NIET GAAN VRIEZEN!! als m'n les (oke, eigenlijk anoes haar les Knipoog ) morgen weer niet door gaat... Boos!
de B8, was dat met al die gebroken lijnen? Haha! is lang geleden hoor voor mij Knipoog
ik moet dat boekje ergens hebben, volgensmij op stal. vroeger waren de proefjes ook via het NBVR te downloaden, maar ik weet niet of dat nu bij KNHS ook kan?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:01

Het is het proefje met alles heel dicht op elkaar.
Ik geef je de link even waar je ze kunt downloaden:
http://seahorsesnl.homestead.com/files/proef8.doc
en dit is de site waar alle proeven op staan:
http://seahorsesnl.homestead.com/proeven.html

Het mag niet vriezen, als ze nou eens voor 1 winter rekening kunnen houden met de paardenmensen, zou dat heel fijn zijn *LOL* .
Morgen weer les (vandaag maar even niks gedaan, ivm met tentamens), dus het mag niet, herhaling NIET vriezen.
Mijn dekje staat zo mooi Go jij! Go jij!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:11

Julia is idd ook erg lief... zij en Job zijn 2 van de zeer weinigen die Banjer kunnen prikken zonder getrapt te worden... ouwe Meursing heeft al wel eens over het erf gevlogen bij ons... Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:17

Msn doet het bij mij ook niet.
Ben trouwens net naar een leuke film geweest. Phantom of the Opera.
Ko is gewoon een beetje raar de laatste tijd. Ben benieuwd wat Steffi erover te zeggen heeft. Ik hoop dat het dan weer wat beter wordt.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:34

haha oude meursing moet Evita ook niet zo Haha!
Bij Arthur deed ze alles! Job en de hoefsmid op de kliniek waren aan het stoeien om Evita de behandelkamer in te krijgen, Evita vertikte het! (niet zo gek natuurlijk) maar met Arthur liep ze zo mee Verward
Hij kon ook gewoon Evita haar kiezen veilen zonder verdoving/versuffer, terwijl ze bij Job zelfs met verdoving bijna de lucht in ging.
Verder vind ik Job wel een hele goede hoor! hij begint alleen op z'n vader te lijken volgensmij Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:54

Paarden laten altijd zo goed merken of ze iemand mogen of niet...dat vind ik echt bijzonder.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:55

ik hoor net dat er in het park tegenover Middendelfland weer een ernstig ongeluk is gebeurd, dat er ook een traumaheli was... weten jullie meer?

Reneefleur via msn"]
eeeeey,er is in abswoudse park weer een heel erg ongeluk gebeurt,er is een meisje van der paard af gedonderd en er was politie,ambulance en een traumahelicopter,net toen ik aan het rijden was daar....ben me dood geschrokken!
[/quote]

[quote="Reneefleur via msn schreef:
een meisje van der haflinger...en er liep een meisje met een tinker...

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 18:59

Bij mij doet msn het ook niet grrrrrrrrr

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:08

ja klopt, maar het verhaal klopt niet wat hier staat..
ik zal je wel even pb'en

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:17

elady schreef:
Paarden laten altijd zo goed merken of ze iemand mogen of niet...dat vind ik echt bijzonder.

haha ja vind ik ook altijd wel grappig Haha!
Evita is daar wel heel extreem in soms hoor, soms gewoon genant Bloos! *LOL*
maar het komt niet zo vaak voor dat ze iemand echt niet mag gelukkig Knipoog