Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_ schreef:Ed kwam gister langs.... ik wordt zo knetter van die vent http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=358725
Terwijl Biz 2 plekjes op beide kogels heeft (Beide aan de rechterkant van de kogel op bijna gelijke plaats). 

. Maar met kreupelheid moet je toch vaak stappen/wandelen om ze toch in beweging te houden ipv op stal te gooien. Dat is toch alleen/vaak met een peesblessure. Verbeter maar als het niet zo is
SmithsGirl schreef:ik had net ook problemen met MSN... maar nu kan ik er weer op...
Marsja is ook bij Banjer geweest, en ik had op zich wel een goed gevoel bij haar... ze was erg lief voor Banjer, en de dag nadat ze geweest was, was ze op stal voor een ander paard, en voor ze wegging kwam ze nog even kijken hoe het met Banjer was...
werkt Julia eigenlijk nog wel bij Meursing? of heet ze nou Jiliëtte? ik weet het niet meer...
elady schreef:Zit het in het weer ofzo iets? Hopelijk wordt Biz weer snel de oude.
Het is wel een beetje raar dat ze niet echt goed kijkt naar z'n achterbeen...had wel wat meer mogen doen idd. Maar met kreupelheid moet je toch vaak stappen/wandelen om ze toch in beweging te houden ipv op stal te gooien. Dat is toch alleen/vaak met een peesblessure. Verbeter maar als het niet zo is
![]()
Ik kon ook niet op msn...en ik moet iemand dringend spreken
Binar schreef:Het is volgens mij Julia, zij is dat buitenlandse vrouwtje, ik vind haar echt super, als die ook weg is bij Meursing dan ga ik een andere da zoeken![]()
) morgen weer niet door gaat...
is lang geleden hoor voor mij 
.
Reneefleur via msn"]
eeeeey,er is in abswoudse park weer een heel erg ongeluk gebeurt,er is een meisje van der paard af gedonderd en er was politie,ambulance en een traumahelicopter,net toen ik aan het rijden was daar....ben me dood geschrokken!
[/quote]
[quote="Reneefleur via msn schreef:een meisje van der haflinger...en er liep een meisje met een tinker...