Vorig jaar stuurde hij me bloemen en kaarten inclusief liefdesverklaringen, maar inmiddels heeft hij het omgedraaid
Ik stalk hem en we hebben een relatie gehad. Erg speciaal voor iemand die je nog nooit hebt gezien
Toen ik wist wie het was (hij had eindelijk bekend gemaakt wie hij was), ben ik met mijn 'vriend (gewone vriend die toen ff moest doorgaan voor mijn vriend) naar zn huis gegaan om zn bloemen terug te geven. Ik heb gezegd dat ik geen bloemen en kaarten meer wilde. De boodschap is alleen niet echt aangekomen geloof ik. Laatst stuurde hij me een brief waarin hij zei dat ik moest stoppen hem te verleiden Hij dacht dat ik namelijk verliefd op hem ben omdat ik mijn licht precies aandeed als hij thuiskwam en als hij wegging het licht weer uit deed. Lijkt me sterk maar ok.
Gister kwam hij dus weer aan de deur. Gelukkig had mn vader open gedaan, maar meneer zei dus dat hij door mij werd bespied! Argggg ik wordt er zo knetter van. Hij kijkt ook mn kamer in want hij woont tegenover me. Een van mn drie gordijnen zit dus altijd dicht omdat hij anders zo naar binnen kan kijken.
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het ff kwijt.
Ik wil wel aangifte doen, maar volgens mij kan de politie weinig doen, ik heb zijn brieven nog wel, maarja dat is denk ik niet verboden he om dat te sturen

).