Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
weet je dat wel heel zeker...niet ergens in een ver hoekje achter een kast ofzoCitaat:verder heb ik geloof ik geen zweetdekens meer liggen
)...het is weer erg met me gesteld

, die meteen zag dat het goed mis was. Ik kon wel alle bewegingen doen van zijn hernia test, dus dat heb ik niet, wat wel? Door overbelasting heb ik geirriteerde zenuw(wen) in mijn been, lekker gevoel!!
. Gisteren kwam ik gillend van de pijn uit bed en heb twee dagen op de bank doorgebracht met nietsdoen...echt iets voor mij
.Vandaag kan ik voor het eerst even zitten en lopen, de krampen in mijn zenuw zijn iets minder. Zo, dat is echt een verbetering!
! 
). Donderdag was hij wel lekker eigenwijs, volgensmij houdt hij niet zo van regen en storm
uiteindelijk met een beetje hulp van Biz en Anoes heb ik hem de paddock ingekregen hoor
een beetje koppigheid ben ik wel gewend, maar stil staan en niet verder willen.. dat trucje heeft evita niet!
. Ik heb de vanille meegenomen..hij staat echt heel mooi op Lady. Tja..deze kleur had ik nog niet