Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:55

haha zie je wel dat ik maar weinig zweetdekens heb? ik heb er maar 3, moet er toch een bij Knipoog

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 23:26

Uhhh Binar zalm is niet mooi Boos!
Die heb ik toevallig voor Gold hoor en hij staat prachtig Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 08:48

Citaat:
verder heb ik geloof ik geen zweetdekens meer liggen
weet je dat wel heel zeker...niet ergens in een ver hoekje achter een kast ofzo Haha!
Ik heb er maar 5 ofzo Cool

Het gelige dekje is een beetje een vanille kleur vind ik. Heel chique en vrij dik. Hmm...dit wordt weer smullen. Ik wil eigenlijk ook nog zwarte strijkkappen. Het nu bij al mijn dekjes dezelfde kleur strijkkappen (peeskappen gewoon zwart )...het is weer erg met me gesteld Bloos *LOL*

Ik moet vandaag echt gaan. Ik laat jullie nog even horen waarmee ik thuis gekomen ben.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 09:42

elady schreef:
Het gelige dekje is een beetje een vanille kleur vind ik. Heel chique en vrij dik.

whaa dan wil ik em zeker hebben!! Haha! Clown
Evita is zo donker van kleur geworden, gaat haar vast leuk staan Lachen als het maar niet te geel is, staat niet bij haar manen (wel bij haar staart Bloos *LOL* )

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:02

Het is idd een beetje het kleurtje van haar manen...nou....ietsje anders.
Ik wil dat nieuwe dekje van HH...maar die hebben ze denk ik niet bij Mr.ed...wel bij de piaffe...maar goed...vraag hem wel voor mijn verjaardag over twee weken Haha!

Precies over 2 weken wedstrijd...spannend Hyper!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:21

Het is hier echt heerlijk weer...heb er de balen van dat ik moet leren en pas om half 5 les heb...ga zo denk ik nog ffeis wandelen met ladypady.....heerlijk dat zonnetje Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:40

ik baal dat ik het weekend niet mag rijden... had zo graag naar buiten gewild...

Gister stond Banjer in de losgooibak, samen met Ruby... werd ik ineens geroepen: BANJER LIGT!!! dus ik er gelijk heen, ze ziet me... springt op en rent bokkend naar me toe... ze is bij me, en gaat weer door haar knieën om te gaan liggen.... maar ze sprong gelijk weer op... ik haar uit de losgooibak gehaald, op stal gezet en getemperatuurd... 38.1, en dat is voor Banjer hoog... ik even afgewacht, en ze leek in orde, stond rustig aan haar kuilgras te knabbelen, maar ik bleef ergens toch onrustig van binnen, dus toch Meursing gebeld en laten komen...

Voor de VA er was, had ze al gepoept, en dat zag er goed uit, maar ze had veel te veel darmactiviteit volgens Marsja (de nieuwe dokter van Meursing), dus ze had toch een krampkoliekje... het ergste was al geweest, omdat ze al gepoept had, maar voor de zekerheid toch een pijnstiller gekregen...

Vandaag mag Banjer geen biks, gelukkig wel een klein beetje peen, en ze mag wel hooi/kuilgras... als het goed gaat, mag ze vanavond slobber (ik maak het lekker waterig), en morgen mag ze weer wat biks... ik moet het weekend rustig aan doen, dus de les ga ik ook niet rijden morgen....

Maandag mag ze weer aan het werk, dus maandag ga ik haar lekker longeren, kan ze lekker haar ei kwijt... Haha!

In de 4 jaar dat ik Banjer nu heb is dit voor het eerst dat ze koliek had, ookal was het helemaal niet ernstig... ik ben me helemaal kapot geschrokken... ik ga dalijk naar haar toe, en haar lekker verwennen... we houden een tutteldagje, ze mag in de losgooibak en we gaan lekker een heel stuk wandelen... Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:17

logisch dat je je rot schrikt!! gelukkig was je er zelf bij..
beterschap voor Banjer Ach gut

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:21

dank je... ik ga nu lekker naar haar toe... maar eerst zelf eens een thermometer kopen... Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:29

Zo...dat was wel even schrikken zeker Ach gut
Hopelijk is ze snel weer de oude en blijft het hierbij.

Ik kan echt niet meer leren....komop nog tot 1 uur en dan is het over.
Vanavond oppassen op mijn neefje en nichtje in Schiedam (haha...vlak bij jullie stal ), weet alleen nog niet hoelaat Scheve mond

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:56

Mijn ouders zijn zonder mij naar Mr.ed hahahah...over 2 weken ben ik jarig en ze moesten even iets bekijken daar...jaja...tuuuuurlijk mam Knipoog

Irene: Hoe was het eigenlijk met Evita gegaan zaterdag voor de kar? Liep ze zuiver of heb je niet meer gement met haar?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:03

nee Evita heeft niet voor de wagen gestaan zaterdag, ik heb het risico toch maar niet genomen, was niet zo erg want het was toch niet zo heel druk. ze liep verder wel goed, alleen wat stijf (maar ze had de dag daarvoor weinig gedaan en het was erg koud)
misschien ga ik vandaag, morgen of maandag even een stukje rijden met de wagen Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:09

elady schreef:
Ik kan echt niet meer leren....komop nog tot 1 uur en dan is het over.

haha bokken en leren tegelijk werkt ook niet!!!
Ik ben nu ook ondertussen bezig aan een werkstuk, heb in 1 uur 6 regeltjes geschreven Scheve mond

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:11

Ik zit er al sinds 9 uur achter...met het idee dat ik niet, herhaal NIET ging bokken...ik als verslaafde (geloof ik) kan dat niet...dat weet ik ook wel.

Als je woensdag naar Mr.ed gaat...kun je wel ffies langs Lady komen buurten als je dat leuk vindt....Ik kan je wel ophalen met de fiets je afzetten bij de bushalte

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:18

Ik ga nu echt stoppen. en heel hard leren (nog 7 tentamens te maken Slim )....gooi mijn internet er maar even af...want dit schiet ook niet echt op Bloos

Ik ga verder leren en Ireen...succes met je werkstuk

Doeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 13:50

leerse Haha! iedereen heeft het dus weer naar zn zin gehad bij ed Haha! mir, ik ga dan graaaaag mee Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 15:47

Oh, mensen, ik ben even uitgeschakeld......nadat ik van de week al rust had genomen met mijn overbelaste rug, ging ik bij de balie van de dokter bijna van mijn graat van de pijn! Door naar de fysio, wel een hunkie boy.. Vingers aflikken , die meteen zag dat het goed mis was. Ik kon wel alle bewegingen doen van zijn hernia test, dus dat heb ik niet, wat wel? Door overbelasting heb ik geirriteerde zenuw(wen) in mijn been, lekker gevoel!! Verward
Ik lig dus plat met een stevige pijnstiller die niet helpt, ik heb de dosis maar wat verhoogd Knipoog . Gisteren kwam ik gillend van de pijn uit bed en heb twee dagen op de bank doorgebracht met nietsdoen...echt iets voor mij Haha! .Vandaag kan ik voor het eerst even zitten en lopen, de krampen in mijn zenuw zijn iets minder. Zo, dat is echt een verbetering!

Speciale vermelding voor Irene OK dan! toppie dat je Warenko twee dagen hebt verzorgd! OK dan! ...Leef jenog? Was ie braaf?

Ik hoop snel weer op stal te kunnen komen! Dit is nogal Frusty !

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 16:27

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 18:58

Jet: Beterschap! He getver das ff balen. Nou hopen dat het snel weer wat beter gaat! Ach gut

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:29

moossie schreef:
Jet: Beterschap! He getver das ff balen. Nou hopen dat het snel weer wat beter gaat! Ach gut

Ja Jet, we hopen je snel weer te zien op de stal OK dan!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:03

nou Warenko heeft zich wel gedragen hoor Haha!
ik heb hem lekker even in de paddock gezet en een beetje laten lopen, uitgemest, gisteren ook eventjes gepoetst enzo (Evita was toch van Iris gisteren Haha! ). Donderdag was hij wel lekker eigenwijs, volgensmij houdt hij niet zo van regen en storm Haha! uiteindelijk met een beetje hulp van Biz en Anoes heb ik hem de paddock ingekregen hoor Bloos een beetje koppigheid ben ik wel gewend, maar stil staan en niet verder willen.. dat trucje heeft evita niet!

gisteren liep hij braaf mee! geen gesteiger, hij was alleen heerlijk in de bagger gaan liggen en ik kreeg het zand niet zo goed van zijn deken, dus misschien zit er her en der nog wat zand Haha!

als ik hem nog eens moet doen moet je maar even bellen he! ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:24

Hee Jet, das balen zeg! Hoop dat het snel beter gaat met je!!!!!!
Enne Mirjam, die intake moeten we maar snel doen anders vergeet ik het weer, Haha! !!!!!!!
Ik wil ook graag naar Mr. Ed, iets leuks voor Jolly kopen, ik kan van de week wel een keertje rijden! Dus wie wil er mee????

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:50

Eefje23 schreef:
Enne Mirjam, die intake moeten we maar snel doen anders vergeet ik het weer, Haha! !!!!!!!

Ben je vandaag op stal?? Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 13:04

Aahhh....ik heb dus toch maar weer een dekje meegenomen en geen zweep of handschoenen Knipoog . Ik heb de vanille meegenomen..hij staat echt heel mooi op Lady. Tja..deze kleur had ik nog niet Haha!

Het leren is gisteren niet echt gelukt. Mijn les ging overigens weer helemaam top. Ze was super heet waardoor ik heerlijk heb kunnen rijden.
Over 2 weken wedstrijd...aahh..iemand tips voor dingen die ik echt niet moet vergeten?

Nog een vraagje? Zijn Warenko en Ko het zelfde of zijn dat twee paarden?
Beetje blond en vooral niet nieuwsgierig Bloos

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 13:19

Ireen....leuke foto's bij itp!!!!!
Ze is toch wel een beetje mijn favoriet op bokt Bloos *LOL*