Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:07

tuurlijk doe ik dat Haha! prop jullie gewoon allemaal in mn super grote flatje Haha!

zit trouwens net het filmpje te kijken van mn kur, mn vader heeft m opgenomen is echt gaaf om te zien!

ik ga proberen of ik vanavond de camera mee kan nemen, kan mike ook even kijken! ik zal vanavond even een topic maken voor de foto's!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 14:33

Anique_Vaandrig schreef:
tuurlijk doe ik dat Haha! prop jullie gewoon allemaal in mn super grote flatje Haha!

zit trouwens net het filmpje te kijken van mn kur, mn vader heeft m opgenomen is echt gaaf om te zien!

ik ga proberen of ik vanavond de camera mee kan nemen, kan mike ook even kijken! ik zal vanavond even een topic maken voor de foto's!

Oh dat is wel leuk om terug te zien.. vind het wel jammer dat ik er geen foto's of film van heb Verdrietig

Nou ja wie weet kan ik het met de open dag ofzo nog een keer over doen...

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:29

balen zeg dat de les niet door gaat Boos!
is er donderdag of volgende week maandag nog een plekje vrij anoes?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:01

Ik heb weer een verslagje van Beaty van vandaag!!

Het ging al wat beter met hem OK dan! *LOL* . Hij stond lekker met een dekentje op het land, lekker te grazen. Beetje komen knuffelen en natuurlijk weer doorgrazen: "Je zou ook maar je gras laten wachten, stel dat het wegloopt"
Hij krijgt weer wat praatjes en ik ben weer een beetje opgelucht.
Zijn gebit is vandaag gedaan, dus hopelijk komt dit niet meer voor .

Ik zit deze week in mijn tentamens (zoals een paar wel weten), en ik wilde het weekend even veel tijd daaraan besteden. Ik had gevraagd of een stalgenoot Lady wilde doen voor mij, zodat ik daar even geen omkijken naar had. Ze zou zondag les hebben bij mijn instructrice (heeft ze 1x in de 2 weken). Ik kom vandaag op stal...zie ik dat ze geen les heeft gehad, maar gewoon is gaan springen Boos! . Lady loopt altijd aardig stijfjes na een dag springen, als je haar de dag naarna niet goed doorijdt. (dit omdat we het gewoon niet heel vaak doen). Dit had ik al een paar keer tegen haar gezegd, omdat ze het me al eerder geflikt had, toen ik op vakantie was. Hmm...kom ik even op stal om te kijken hoe het ging. Is ze al weg..Lady stil laten staan vandaag, alleen in de paddock gezet met de 2 andere merries, stallen uitgemest en klaar. Pff...die komt dus niet meer aan Lady Boos! . Kan er zo boos om worden, ze weet dat ik het goed vind dat ze gaat lessen, dan moet ze niet ineens gaan springen zonder het even te melden. Het mag, maar dan wel de dag daarna goed doorrijden, anders is ze zo stijf als een hark en loopt ze heel onregelmatig. Getver....ik hou op...anders ga ik dingen zeggen die ik niet mag zeggen van mij mamma Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:15

Ireen, ik heb donderdag denk ik wel plek, aangezien Ester niet meer zal lessen. heb Mike al ge-smst hoelaat hij donderdag kan/wil komen maar helaas nog niets gehoord.
Les ging niet door omdat hij een receptie was vergeten..pffff
Volgende week maandag is er geloof ik geen plek vrij.
Weet je trouwens al wat meer over welke week je stage begint? (ivm Steffi)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:20

Hebben jullie ooit je paard voor je school gekozen?

Ik merk aan mezelf dat ik soms nogal makkelijk ben que school. Eerst Lady en dan pas school. In de zomer doe ik altijd eerst school en 's avonds rijden, ga Lady niet pesten om overdag te gaan werken (mezelf ook niet trouwens Haha! )

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:26

elady schreef:

Ja ik heb t lekker makkelijk. Als het echt niet lukt dan ik altijd ff bellen. Cool Maar dat vind ik eigenlijk vervelend om te doen.
Donderdag heb ik een toets maar ik ga woensdag wel lekker naar Ko'tje toe. T is ook gewoon een beetje plannen mooi gezegd hoor en nu nog doen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:27

mag ik de les van Ester dan overnemen donderdag als het kan?
ik ben donderdag lekker een dagje vrij Haha!
kwam de veearts nou dinsdag of woensdag? Bloos anders zit ik alleen wel ff met die enting!

mijn stage begint als het goed is allemaal in de week van 14 februari!
ik ga nu naar eviet Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 18:31

elady schreef:

jaa Bloos
gelukkig was dat op de havo niet zo erg, omdat het me daar allemaal wel erg makkelijk af ging.. ik hoefde buiten school thuis bijna nooit iets te doen om gewoon goede cijfers te halen. Nu zal ik thuis wel wat moeten doen, maar ik heb veel meer ruimte om te plannen.. de leraren doen niet zo moeilijk als je een dag niet op school komt of als je iets wat later af hebt, het is toch jouw studie! Ik kan alleen niet plannen Schijnheilig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:08

Oohh..gelukkig. Ik zit soms echt te denken: "Erika, ga nu aan je huiswerk, dat paardje kan ook wel een half uurtje minder aandacht krijgen"

Op de havo hoef ik ook niet extreem veel te doen, maar wat meer zou ook kunne. Plannen..as usual begin in ik altijd te laat...heel vreemd Clown Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:19

Wat mij dan weer opvalt. Ik zit altijd te stressen dat ik alles op tijd af heb, maar waarom? Ik ken zat mensen die alles standaard te laat inleveren, maar daarvan vinden de leraren t niet erg. Alsof ze er blij mee zijn dat het uberhaupt wordt ingeleverd. Zal wel aan mij liggen, dat ik me schaam ofzo als k t te laat inlever. Maar je proefwerk te laat leren kan dan natuurlijk weer niet.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:43

Bontonderlegger Lamsvel zijn bij Divoza in de aanbieding

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 23:08

oehh ik geloof dat ik dan even naar divoza moet Knipoog
dat is niet die van christ toch? of is dat die dunne/platte? Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 23:24

elady schreef:

ik wel, sterker nog, ik stop volgend leerjaar met school en ga me een jaar alleen aan het paard wijden. Dit is natuurlijk wel het andere uiterste.....

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 23:32

Ireentjuh schreef:
oehh ik geloof dat ik dan even naar divoza moet Knipoog
dat is niet die van christ toch? of is dat die dunne/platte? Scheve mond

http://divoza.com/shop/a.visit/no de maandaanbieding.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 23:32

Anique_Vaandrig schreef:
ik wel, sterker nog, ik stop volgend leerjaar met school en ga me een jaar alleen aan het paard wijden. Dit is natuurlijk wel het andere uiterste.....

Ik ga naar het buitenland voor paarden Haha! Haha! Tong uitsteken

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 08:23

Zo zie je maar wat een paard met je kan doen Haha!
Gaaf Anique...ga je nou kamers? Hoe doe je dat met Jolly dan?

Die bontonderleggers zijn idd in de aanbieding. Het zijn die dikke igg.
Ik wil nog een nieuwe dekje, wil eigenlijk dat nieuwste dekje van HH, met die sierrand, maar ik zou niet weten waar ik die kan kopen. Jullie enig idee?

Ik was zondag bezig geweest met mijn gym (tja...dat is nieuw) tentamen. Blijkt dat sommige mensen twee boeken hadden, ik was daar er dus 1 van, en dat 1 boek voor lo2 was (wat ik dus niet heb). Ze hadden de bladzijden opgegeven die we moesten leren met de titel van het boek erbij (dacht ik dus, en de mensen die dat boek ook hadden) Het bleek dat dat de hoofdstukken waren in het andere boek (die zijn namelijk hetzelfde als de titel van het boek dat ik geleerd had). Kwam ik gisteren bij gym. dus ik dacht:"Laat ik het even navragen."
Gelukkig dat ik dat gedaan had, had ik dus het verkeerde boek geleerd. Ik kon dus weer opnieuw beginnen. Nougoed...beter dat ik het gisteren hoorde en niet strakjes voor mijn tentamen *LOL*
Het "goede"boek is ook een stuk interessanter, dus het leert veel gemakkerlijker weg. Gaat over EPO, andere doping-vormen en wat het met je doet ect ect.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 08:31

Ik vind het "schaapje" van divoza er niet echt supermooi uit zien

Mike komt donderdag vanaf half 3 dus ik ga vandaag even inplannen, dus lesseers horen nog van mij hoelaat ze les hebben

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 09:01

Mensen...ik ga weer leren. En dan naar school, tentamen maken om 10.45

Doeg

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:12

He Anique waar blijven die foto's nou?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:48

Net terug van mijn tentamen LO1. Hij ging best lekker. Kon alles zo beantwoorden OK dan! *LOL*

Ga zo lekker naar stal (als het wat droger is, het giet echt onwijs hier..bij jullie ook?), lekker mijn meisje vertroetelen, lekker rijden en weer fris gaan leren.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:24

Binar schreef:
Ik vind het "schaapje" van divoza er niet echt supermooi uit zien

Joh, de buurman heeft schapen zat, even pletten en je hebt er een mooi onderleggertje! Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:24

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:35

Had een mailtje naar piaffe gestuurd of ze hem wilde annuleren. Dat hebben ze gedaan. Mijn hart zit weer op de plek waar hij hoort en ik doe dit nooi, NOOIT meer!!!!! Haha! Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 16:55

Kom net terug van stal.
Heb echt heerlijk gereden..de bak was 1 modderpoel, maar de hoefslag lag er vrij droog bij. Heb lekker tempo-wisselingen gereden. Durfde niet te galopperen, vooral omdat Lady nogal de neiging heeft te scheuren zo af en toe. Stel dat ze uitglijdt, dan hebben we best wel een probleem
Daarna nog even lekker naar buiten gegaan. Merk dat ik steeds rustiger op d'r zit als we naar buiten gaan en zij wordt ook steeds rustiger. Lovers Johh..wie weet, lopen we nog wel een keer de marathon Haha!

Wat me wel opviel is dat ze kuchte onder het rijden. Ook nadat ik even naar buiten was geweest om uit te stappen en weer stilstond kuchte ze ook, buiten in de paddock ook al. Hmm..iets om even goed in de gaten te houden. Morgen maar lekker met een dunne deken naar buiten. Normaal staat ze buiten, maar ik denk dat ze een koudje heeft gevat Ach gut