Hoe annuleer je bestelling bij piafferuitersport

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Hoe annuleer je bestelling bij piafferuitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 12:22

Hi

Ik zat wat rond te neuzen bij piafferuitersport.nl en had even iets aangeklikt om te bestellen. Dit om te kijken hoe dat gaat bij piaffe en wat de verzendkosten zijn. Hm..er stond: Druk verder...dus Erika drukt op verder. Ik dacht: Daar staat vast op welke manieren je kunt betalen. Dus niet...bestelling is binnengekomen (of iets in deze hoek)...oeps...dat was dus helemaal niet de bedoelin g Huilen Scheve mond .
Ik heb piaffe gelijk een mailtje gestuurd of ze dit wilde annuleren, maar doen ze dat ook gelijk of krijg ik hem toch aan de deur. Hoe gaat dat met betalen...gaat dat aan de courier ofzo?

Heb me dus weer lekker in de problemen geholpen. Had me nog zo voorgenomen niks te kopen t/m maart...hhmm..en nu dus dit weer. Zit aardig in de stress Verdrietig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:23

piaffe is toch van een bokker?? zoek anders even op de zoekfunctie...

was t erg duur Schijnheilig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 12:24

Nee..het was niet heel duur...dekje kosten 16.50...maar goed...ik wil het gezicht van mijn ouders niet zien als ze weten dat ik dus weer iets besteld heb. En ze zullen me echt niet geloven dat dat perongeluk ging Verdrietig Huilen

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:28

Bel maar gewoon even en houd je bevestigingsmail bij de hand Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 12:28

Heb Levy gevonden (hiervan is piaffe ruitersport)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 12:31

Kreeg een reactie terug op mijn mailtje dat hij geannuleerd is...pff...hart zit weer op de goede plaats...dit doe ik dus nooit meer Haha! Bloos