Hilletje is gewoon open op zondag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mmm mss kan ik wel met bianca meerijden daarheen zal er eens even over nadenken, want ik vind het echt jammer dat mijn paps niet wil rijden.
HupsSakii schreef:Word toch weer heel anders..Het gaat enorm goed tussen mij en Coctail,en ik mag haar gewoon meenemen.. Maar 1 punt: Ik ga NIET galloperen. Coctail is al enorm lekker voorwaarts in stap en draf. maar ik ga gewoon niet met zo'n grote groep met Coctail galloperen..
Alleen ben nog steeds trailerloos..de trailer bij mijn fries kan niet mee..die mag niet gebruikt worden..kapot vertelde de eigenaar des huizes daar....
Dus als iemand even een stukje om wil rijden om ons op te pikken,,graag !! Voor de evt. extra benzinekosten,ik betaal wel wat je ervoor extra hebt gereden evt..
Oja,Coctail iis een D-ponytje.. Welsh X Arabier. Voskleuriig (bol) beestjje.. Ze doet vaak haar oren naar achter,maar dat is haar gewoonte gewoon volgensmij..ze doet vervolgens helemaal nix als gevolg..geen gebijt,geen getrap ofzo.. heb alleen nog geen foto van haar met mij.. dinsdag ga ik denk ik foto's maken..maar dan kan het dus denk ik niet van met mij erop..
Ik ben trouwens 14,en Coctail is 23..maar ziet er nog perfect uit voor haar leeftijd,en energie heeft ze echt wel..na 3 kwartier veel draven en stappen zweette ze vandaag nog niet..![]()
Ik kan ook wel mijn fototoestel maken,,maar gaat denk ik lastig te paard ?:P dan moet ik denk ik vaak stilstaan..
HupsSakii schreef:naja,ik heb haar daar niet vandaan gehaald..heeft mijn vriendin gedaan..die zei dat ze werd verkocht voor omstandigheden..