Jahoor, we gaan zoals beloofd weer een voorjaars rit doen!

Kom maar met datum's.
Het wordt gehouden in Kootwijk. We gaan 2 á 3 uur rijden.
We starten om 11 uur vanuit Kootwijk.
Kom maar iedereen met een voorstel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Ah als het in maart is, ga ik mee. Of is dit voor een vaste groep meeters?
capopjekop schreef:Ik ga liever zondag, maar als er meer liever zaterdag gaan, kan ik wel vrij vragen.
capopjekop schreef:Haha dankje, ben alleen benieuwt of je dat ook vind als je haar in het echt hebt gezienHet kan echt een dominant krengetje zijn
borrie01 schreef:zaterdags kan ik niet. ik heb training s ochtends. en als ik dat afzeg moet ik gewoon betalen.![]()
voor mij toch echt liever zondag. Ook omdat mn vader vaak op zaterdag moet werken.
elmiran schreef:borrie01 schreef:zaterdags kan ik niet. ik heb training s ochtends. en als ik dat afzeg moet ik gewoon betalen.![]()
voor mij toch echt liever zondag. Ook omdat mn vader vaak op zaterdag moet werken.
geld dat voor iedere zaterdag in maart??
ik durf namelijk nu niet zomaar een datum te kiezen op een zondag want je weet nooit wanneer je nachtdienst heb en ruilen gaat niet lukken omdat er al zo weinig mensen de nacht in willen...
op zaterdag kan ik altijd wel.
elmiran schreef:de mijne is ook erg dominantmaar toen bij de vorige boktmeeting ging het erg goed tussen de andere paarden. Ze trapt verder nooit van achter ofzo. Maar af en toe doet ze wel eens d'r oortjes naar achteren en daar blijft het dan bij.
LadyF schreef:Haai jaa ik ga mee!!!
Ook graag op zondag!
borrie01 schreef:LadyF schreef:Haai jaa ik ga mee!!!
Ook graag op zondag!
was jij vandaag niet mee geweest?