16/11/03 Clinic Judith Scholte (Amersfoort)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:54

Maar is het een kwartier of hoe gaat het? Want idd als het een kwartier is dan vind ik het ook wel zonde van het geld want ik moet ook een trailer huren dus gaarne info en duidelijkheid en hoe de kosten nu precies zijn...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:58

Kwestie van een rekensommetje Chronos.
Het is 3 kwartier rijden met 3 man. Ervan uitgaande dat de aandacht eerlijk verdeeld wordt is dat precies een kwartier per persoon. Knipoog

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:53

Ik vind het een beetje afkraken van het topic/clinic hier.
Iedereen lijkt me hier volwassen genoeg om zelf te kunnen beslissen of er wel of niet ingeschreven gaat worden voor een clinic. Met een beetje gezond verstand kan je je ook indenken hoe zo`n clinic gaat verlopen. Net wat Anouk zegt, je zal waarschijnlijk continue aanwijzingen krijgen waar je dan zelf even een paar minuten verder mee kan. Het is niet een kwartier aan een stuk door, en het andere half uur bekijk je het maar.
Op een manege betaal je toch ook iets van 10 Euro of meer per uur voor een les met ongeveer 10 mensen? Reken maar uit, dan zou je precies 6 minuten les hebben? Verward Nee dus, je betaalt voor een uur les, en die les word opgedeeld in op en aanmerkingen en commentaar.
Als mensen om een of andere reden niet willen komen of commentaar hebben, dan zou dat wat prettiger zijn om dat per pb aan Anouk te doen, ipv zulk soort commentaar onder water... Het zou niet leuk zijn als veel mensen nu af gaan zeggen omdat ze door onwetendheid een verkeerd en dus negatief beeld krijgen. Of je hebt het er voor over en je komt, of je zegt je gewoon per pb met een argument af, lijkt me....
Alvast bedankt voor de mensen die wel gemotiveerd zijn en gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 00:28

Koortje, voor je de verkeerde indruk krijgt. Het gaat bij mij zeer zeker niet om de kosten of om de motivatie. Anouk is op de hoogte waar het wel omgaat en ik denk daarmee een zeer goede motivatie te hebben om af te zeggen.

Blijf Judith een topper vinden!!!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:07

Ik vind je reactie een beetje raar, Koortje. Ik heb niets ten nadele gezegd over Judith. Ik heb het alleen over de kosten gehad. Misschien zeg ik het een beetje zwart/wit, maar zo als ik het hierboven geschetst heb zie ik het in verhouding tot mijn eigen privelessen.
Als Anoukie zich afvraagt waarom er zo weinig animo is, mag ik toch best mijn eigen mening hier neerzetten?

Daarmee zeg ik niets over de clinic zelf, die zal ongetwijfeld harstikke leuk zijn, ik noem alleen de reden waarom ik niet ga.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 17:10

Even een korte mededeling vanuit mn werk: ik vind persoonlijk dat je je prive lessen niet kunt vergelijken met een clinic en je moet deze clinic dan ook niet zien als een priveles! Er komt heel wat meer bij kijken maar dat heb ik al aangegeven. En ja, dan vind ik het eerlijk gezegd ook wel jammer als er een redelijk zwart-wit antwoord wordt gegeven op basis van tijd/kosten.

Maar ieder voor zich en God voor allen, je hebt zelf de vrijhei dom een keuze te maken. Ik blijf erbij dat het een super dag gaat worden Lachen!

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:13

Even voor de duidelijkheid: Ik bedoelde niet dat ik om de reden van de kosten niet op de clinic kom. Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar ik heb dus alleen aangegeven wat een priveles kost. Verder raad ik iedereen aan om naar de clinic te gaan, want Judith geeft echt super goed les!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:40

Chronos"]
Richtje Dynamiek brengt mij dus evt. kan ik haar lief aankijken dat we jou ook ff halen...
[/quote]

Zou dit evt. nog kunnen?

[quote="Chronos schreef:
Maar is het een kwartier of hoe gaat het? Want idd als het een kwartier is dan vind ik het ook wel zonde van het geld want ik moet ook een trailer huren dus gaarne info en duidelijkheid en hoe de kosten nu precies zijn...

Dan zou dit probleem ook opgelost zijn, want ik heb een trailer tot mijn beschikking, waar jou paard dan uiteraard ook in vervoerd zou kunnen worden....

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 07:38

Vandaag komen de groepen met tijden erop!!! Ik zal er een nieuw topic voor maken aangezien deze al 7 pagina's lang is. Uiteraard komt de link hier wel op te staan!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 12:16