Koortje (B/L)
Horselover (B/L)
Saluut (B/L)
MarkKH (B/L)
Sprintje (B/L)
Anoukie (B/L)
Pava (M)
Chronos (M)
Memiro (M)
Nog geen antwoord:
Obsession (1 of 2 paarden?) (B/L?)
Afgemeld:
Pipo
Groepen:
11.00 uur B/L:
Saluut
Sprintje
Anoukie
12.00 uur B/L:
Koortje
Horselover
Mark KH
13.00 uur M/Z:
Pava
Chronos
Memiro
Mocht het zo zijn dat Obsession toch wil komen, zal ik niet meerijden maar kan zij mijn plekje krijgen in de eerste groep. Tussen iedere groep een kwartiertje pauze, zo kan de ene groep uitstappen + afzadelen (zo kan je nog wat zien van de groep na jou

Na de laatste groep zal Judith met On Top rijden om haar trainingswijze verder uit te leggen. Ik weet niet of zij haar Kur ook zal rijden maar het is zeker de moeite waard om te zien!
Er is een kantine waar je drinken en een warme hap kunt halen. De kosten hiervan zijn niet bij de prijs inbegrepen.
BELANGRIJK!!!
Om het terrein op te komen moet je een toegangspas halen bij de beveiliging (de manege ligt op een militair terrein). Hiervoor heb je een geldig legitimatiebewijs nodig (denk aan rijbewijs, paspoort, ID kaart). ook toeschouwers hebben deze pas nodig!
Route:
Bezoekadres:
Manege MRC Marcroix
Barchman Wuytierslaan 198
3818 LN Amersfoort
U bereikt MARCROIX door het volgen van de borden richting "AMERSFOORT - DIERENTUIN":
* komend vanaf de Stichtse Rotonde (A28) voor de spoorwegovergang links voorsorteren;
* komend vanuit de richting dierentuin gaat u over het spoor direct rechts.
U bent dan bij de ingang van het kazernecomplex. Als u hier meldt dat u voor de manege komt, ontvangt u tegen inlevering van een geldig identiteitsbewijs een bezoekerspas die u bij het weggaan weer inlevert. Eenmaal op het terrein neemt u voorbij de eerste bocht, de tweede afslag naar links omhoog. U vindt ons dan na +/- 200 meter rechts.
De ingang naar de kazerne ligt tussen een cafetaria "De Vlasakkers" en een (volgens mij) Rover garage (kleintje maar).
Hebben jullie er al zin in???
Vragen? Let me know!