Om half 1 haalde Cassidy mij bij mij in het dorp op om vervolgens richting Hoog-Buurlo te rijden. Na anderhalf uur kletsend op de weg te hebben gezeten kwamen we op de plaats van bestemming (wat moet je ver het bos in rijden zeg, voor je bij het kruispunt komt... we dachten al dat we verkeerd zaten!). Paulien, Clautje en uiteraard Ilindra waren er al.
Toen alles zo'n beetje klaar stond zijn we gaan zitten kletsen totdat de andere bokkers kwamen. Dat duurde toch nog wel een tijdje, maar kletsend gaat de tijd snel hoor

Toen bijna iedereen er was hebben we eerst flink bijgekletst natuurlijk, de vorige meeting was 3,5 maand geleden. (Het was dus WEL 25 mei Cassidy!! kijk maar hier!! [BM] En zie hier: mijn verslag

Na veel geklets en ge-fotokijk begonnen we aan het BBQen. Er was heel veel vlees, ook veel keuze. Ik moet zeggen dat mijn speklapje lekker was ondanks dat ie vrij zwart was

Na het eten weer flink lopen beppen (en er is nog een fotosessie van Buitenzorg gemaakt

Toen hebben we nog meer gekletst en veel gelachen tot het op een gegeven moment zachtjes begon te regenen (we hebben het verder de hele dag droog gehouden!). Toen zijn we naar de hooischuur verhuist. Daar zijn we rustig verder gegaan (er waren er toen wel al een paar weg). Rond kwart over 9 gingen Buitenzorg en Gwenny richting huis... zeiden ze... ze hadden iedereen gedag gezegd en ik zou nog even meelopen naar da auto. Bij het hek stonden Sterre en Gwen te praten en daar hebben we zeker nog een kwartier mee staan kletsen... Volgens mij was het rond kwart voor 10 dat ze uiteindelijk weg reden

Er gingen steeds meer bokkers weg en op het laatst waren Cassidy, Sterre, Jerai Lover en ik nog over (en Ilindra, Albert en Ilindra's vader natuurlijk) Om half 12 zaten we in de auto richting huis. Half 1 was ik thuis en ben met mijn moeie hoofd toch nog even achter de computer gedoken, in de hoop dat er foto's waren. Die waren er nog net niet. Ik ben om 1 uur mijn bed in gedoken en ik was gister nog helemaal bekaf van een geweldige dag! Veel indrukken, veel gelachen, veel bijgekletst.
Paulien, Ilindra BEDANKT voor de organisatie! Het was geweldig!

Alle andere bokkers: Bedankt dat jullie er waren, want zonder jullie was er antuurlijk geen gezelligheid!

Het was een mooie dag, om met een grote glimlach aan terug te denken.