Ik naar buiten, gezwaaid, gegild, geschreeuw

Eenmaal aangekomen, wij eerst Yucca uitgelaten, en de bokkers opgezocht. Nou...zo'n asociaal zooitje was gauw te herkennen

Ik vond de meeting werkelijk geweldig. Hartstikke gaaf zoveel mensen tegelijk te meeten! Kan ik tenminste overal een gezicht bij plaatsen. De meeste stiekeme bokkers hebben geen foto in hun profiel staan

Maargoed...overigens hebben we ons met zijn allen doodgeërgerd aan het personeel die daar rondhobbelt. Overigens ook aan enkele bezoekers

Toen kwam de volgende, met een iets minder hoog mutsgehalte, die ons vertelde dat we het voor anderen verziekten, en dat ze door ons het paleis zouden sluiten

Meteen daarna kwam een of andere hoge pief, of zoals Es al zei, hij voelde zich waarschijnlijk hoog, en zijn eerste vraag was iets van: "Zijn jullie wel helemaal wijs?". Vervolgens zei hij dat hij er geen woorden voor had, en begon een gigantisch banketstaaf te houden. Hij zei aardig veel voor iemand die er geen woorden voor had

Wij voor de tweede keer het loo in...mocht ik er verdorie niet in omdat ik een hond bij me had. Terwijl ik de eerste keer zo door kon lopen!

Later, kwamen de rest eraan, en hebben we een of andere debiel joch haast dood moeten meppen voor hij met zijn telefoon ophield (deuntjes luisteren, je kent het wel

Daarna gewoon weer geprobeerd het paleis in te gaan. Cassidy (Trudy) was zo slim om even te vragen of we er gewoon inmochten (er stond inmiddels een andere vent). Dat mocht, en hij deed net of hij de andere kant op keek. Dat vond ik dan wel weer aardig

Daarna weer foto's geschoten, en richting uitgang gegaan (we deden daar overigens een uur over

Daarna zijn we minus Clautje, Lyrik en Sjimmy naar het huis van Lia (Ilindra op Bokt) gegaan, en haar prachtige paardjes en landgoed (nja..haar vader's landgoed dan

En toen naar huis

Dat was mijn zeer uitgebreide verslag