Ik wil weer eens kijken of er mensen zijn die weer zin hebben in een buitenrit. Je kan zowel met eigen paard meedoen als paarden huren. Volgens mij rijden ze het liefst met een groep van ongeveer 15 personen.
We hebben dit al 2x eerder gedaan en is me toen heel goed bevallen, ben nu benieuwd of er mensen zijn die er weer zin in hebben om het weer te herhalen.
Klik hier en hier voor foto's van de vorige meeting
Oh ja, heel slim, is ook alvast makkelijk om erbij te zetten of je met eigen paard komt of niet en als ik weet hoeveel interesse er is ga ik een nieuw topic openen met een poll met data.
Alvast extra info: De rit duurt 2 uur en kost 20 EURO per persoon, per paard/pony (ik weet niet of pony's huren goedkoper is). Dit is alleen als je een paard/pony huurt, dus met eigen paarden kost het helemaal niks
Ik denk dat we de datum weer zo moeten houden als vorig jaar, april / mei dan heb je geen last van dazen/horzels en in principe heerlijk weer.
Dit topic is er even om te inventariseren of er nog animo is voor zo'n rit en daarna wil ik een topic openen waarin staat wie, eigen paard / huurpaard, leeftijd, echte naam en boktnaam, natuurlijk de datum en de rest wat er weer bij hoort.
Ik wil wel mee, maar ik moet even kijken in mijn agenda als ik de datum te horen krijg. Ik ga namelijk eind april een week weg. En als ik meega is het met eigen paard.
Bedankt voor je PB! Ik had al zo een gevoel dat hier weer een nieuw topic over zou gaan komen, wat gaat het toch snel Ik heb zeker zin om mee te gaan, en waarschijnlijk zal ik dan komen met mijn verzorgpony als de eigenaresse het allemaal best vind! Zet mij maar op het lijstje Moet ik nog wel kijken of ik op de geprikte datum mee zou kunnen.
ik wil wel mee hoor kan nu zelf met auto+trailer rijden en heb 2 paarden staan die weer bijna op conditie zijn, dus mocht Q op wat voor manier dan ook ineens niet mee kunnen(hoop van niet maarja heb zoveel ups&downs gehad met hem dat ik voorzichtig ben met al te positief zijn enzo, al doet hij het nu super!!) heb ik altijd nog een reservepaard, ik ben er deze keer dus echt bij
Namens mij ook al bedankt voor het pm'etje Ik wil zeker weten mee En ik denk dat het dit jaar wel moet lukken, dus is het af wachten op welke datum het wordt. Wencke zal het denk ik wel erg leuk vinden
tjeeee Ils het is voor mij wel heel erg ver weg!!! Daar komt nog bij dat ik het de weekende waarjullie het over hebben het steeds wel druk heb met de muziek enzo. Ik zal eens kijken of ik kan als jullie een datum geprikt hebben.
Dank je wel voor je pb, Solide Het is voor mij helemaal afhankelijk welke datum er geprikt gaat worden, maar ook ik ga graag weer mee (dan wel op een paard van Meulendijks... als alles goed gaat kan ik volgend jaar wél mee op Jagger! )
Hey, wat leuk. Ik ga ook graag mee. Of ik kan hangt er een beetje vanaf wat de datum wordt. Als ik vervoer kan regelen kom ik op een van mijn eigen paarden, zo niet, dan een manegepaard. Maar dat kan ik zeggen zodra ik een datum heb... Ik heb iig interesse!
Zo er is genoeg animo voor de rit dus... Als ik mijn rooster heb ga ik een topic beginnen met een poll zodat we kunnen kijken wanneer. Daarbij moet ik dat ook nog af kunnen spreken met de manege, dus daar zijn we ook afhankelijk van. Wel leuk om te lezen dat er al redelijk wat bokkers interesse hebben
Het weekend van 16 en 17 april, het weekend van 23 en 24 april kan ik, weekend daarna is het koninginnedag, gaat niet lukken em het weekend van 7 en 8 mei kan ik, weekend daarop is pinksteren, en vier ik mn verjaardag, het weekend daarop zit ik op ameland en dan isin mei alleen nog het weekend van 28 en 29 mei Daarna is het alweer juni, en lijkt het mij ivm het aantal dazen bij jullie niet zo erg geschikt meer..
Ook bedankt voor de pb Ilse! Ik ga graag weer mee! Was heel gezellig vorig jaar. Ik moet nog even kijken en informeren of ik misschien met mijn verzorgpaard mee kan en anders word het weer een huurpaard
VOrig jaar hadden we 30 mei de meeting en geen last van dazen, gek genoeg stikte het de week erop van die rotbeesten dus mijn voorstel is om het VOOR 30 mei te doen.