We konden vertrekken. Solide en Fairie vormde de achterhoede met daar voor Eefke met Guusje en daarvoor Ik op Ikarus en Larish met ?. Daarvoor reden Amable met haar prachtige Fries (

Toen we voor het eerst een drafje in zette schrok ik van de grote passen die het paard maakte maar na een tijdje raakte ik er wel aan gewend. Ik heb lekker zitten kletsen en van de omgeving genoten ( en een heel irritant liedje in mijn hoofd gehad). Toen we gingen galopperen zette Starlight een rendraf in die hard ging!!! We zagen haar op een gegeven moment niet meer..
Gelukkig is er niemand afgevallen of in de takken blijven hangen. Er zijn wel wat beugels verloren (hè Rachèle

Toen we weer terug kwamen hebben we de paarden afgezadelt en op de wei gezet en was het wachten op de taxi. Ondertussen was Emeraldo al vertrokken en was Eefke bezig met Zhanna melken. Even later vertrokken Amable en Xtostarlight en Solide met Eefke ook. We hebben nog even gewacht tot Pinto de trailer in ging en liepen nog even naar de wei toe waar de paarden in stonden uit te rusten.
De moeder van Fairie en Larish kwam ons op halen en was zo vriendelijk om mij naar huis te brengen maar eerst nog even Yuuki, Keij, Miko en Laila (schrijf ik het zo goed?) bewondert.
Thuis ben ik met wattestaafjes en een douchestraal begonnen om al het zand weg te halen. Wat gelukkig gelukt is J
Ik vond de rit superleuk! Volgende keer ga ik zeker weer mee