Rex_Rolfo schreef:Celiien schreef:Uiteraard, dat snap ik. Vond t alleen ongelooflijk veel, dan zou ik in theorie niet eens een BE nodig hebben met deze auto en een 1,5 paardstrailer
Je hebt ook anderhalf of 1 3/4 paards met tmm van 1600 kg. Die mogen niet. Die van 1500 kg en minder mogen wel. Niet alleen in theorie, ook in de praktijkCeliien schreef:Met onze oude Ford Focus mocht ik alleen een 1,5 rijden die onder de 1250 zat
Vroegûh had je bij B behalve de 3500 kg regel ook de eis dat het leeggewicht van de auto hoger moest zijn dan het leeggewicht van de auto. Die regel is in januari 2013 vervallen, dus tmm auto + aanhanger niet meer dan 3500 kg is alles waar je nu nog mee moet rekenen.
Dat wist ik
Maar de 'oude ford' was er een met kenteken 3 letters beginnend met N en is pas in juli oid weggegaan
Mocht er alsnog maar 1250 mee trekken met mn BE

) maar verder vooral wat extra km maken en oefenen met wat ze willen zien qua verrichtingen. Wij hadden wel beiden al behoorlijk wat aanhanger ervaring inclusief manouvreren.
De lange afstanden doen we dan uiteraard met de 'echte' wagen.
. Tenzij je echt golf fan bent zijn er veel betere en betaalbaardere alternatieven.
Goed dat je het zegt. Ik ben zelf geen fan van Golf hoor! Een ander alternatief is zeker prima!