Emma onder het zadel inmiddels gaan we de 6de week in. Vandaag is ze voor het eerst op eigen benen gaan lopen met iemand op haar rug. Ze wilde niet lopen zonder dat ze op mij kon leunen. Het heeft even geduurd maar geduld word beloond.
Prinslover
Geplaatst: 11-07-12 09:41
Oh iedere dag kijk ik wel even in mijn favo topic! Wat een prachtige foto's komen er voor bij. Altijd weer even genieten haha. Blijf vooral lekker posten mensen!
Ik zag dat Galan al iemand op zijn rug heeft gehad, stoer zeg!
Super mooi naambordje van Xantha, zonder zadel foto's van Chim, en spetterende Mo! Prachtige friezen met lange manen en zadelmak maken .
Complimenten voor Furioso wat wordt ie paard zeg! Hij gaat steeds beter eruit zien, leuke foto's ook!
Cath_16 weet wel wat zie uit zoekt . Wat een schitterend beest zeg, heel veel geluk!
En Tava spamt ook altijd weer leuke plaatjes van dr knappe schimpie.
Islera, pfieuw, wat een knappe merrie is dat!
Oohh en nog veel meer natuurlijk, alle andere die ik voorbij heb zien komen zijn ook prachtig hoor! Om niet te ver off topic te gaan ook nog maar plaatje van Chico!
Weer supermooie foto's! Hier een van de grote baas Flavio en puppy Raqas, die het gelijk goed konden vinden samen
Featherlight
Geplaatst: 11-07-12 21:43
hier nog twee van Islera
furioso
Geplaatst: 11-07-12 21:49
Islera is een prachtje ! De tunesische paardjes blijf ik geweldig vinden Prinslover: Dank je ja Furioso begint écht als een anda eruit te zien en je steigerfoto is prachtig
Furiosooo Ben echt trots op zijn spaanse pas In 2 dagen heeft hij geleerd ipv 1pas te geven, nu al stappend de spaanse pas uit te voeren en dit al meer dan 5passen na elkaar
@Robijntjah: Heerlijk hoofd het Mo zeg! Leuke foto's! @Gerda20: Leuke foto's! Fijn dat het nu de goede kant op gaat. @Prinslover: Echt een mooie foto's, vooral de eerste! @Zitouna: Je hebt echt een stel prachtige paarden.. @Featherlight: Vind Islera echt een knappe merrie. @Furioso: Je hebt ook echt een heerlijk paard, vind zijn kleur erg leuk!
O ik had ook wel gewild zeg! Maar dat gaat een beetje lastig als Neron pas de 23e is NL is.
@talitah.Wat een supergave friezen heb jij zeg @Onley:gelukkig een mooi plekje voor adana gevonden!Leuk! @Cath 16:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! @Furioso:Supergaaf de spaanse pas,fijn dat ze zo snel leren ook die barokkies! @Featherlight:Supermooie merrie zeg! @Zitouna:Jou paarden zijn ook altijd heel leuk om naar te kijken
Nog even een foto van 1 van mijn knapperds!Ben zo trots op hem!
@My_Chimanga: Lekker zonder zadel, heerlijk ontspannen! @Carmy81: Wat heb je een prachtige parelwitte merrie! Mooie frontriem heb je op je kaptoom. @Cath_16: Waauuww wat een machtig paard zeg! Ik wens je veel plezier met hem zodra hij in NL is @Ilsemarie: Hij heeft echt een ontzettend lieve uitstraling @guessje: Ik kan me voorstellen dat je trots op je paard bent, hij is echt knap! @Sammyoo: Leuk een half barokje Waarvan is het een kruising dan??
Met trots kan ik eeeindelijk eens foto's laten zien van mijn op Ferro! We gaan echt hard vooruit sinds we 2x in de week les hebben, we hebben voordat ik volgende week zondag op vakantie ga nog 3x les en daarna mag hij even over alles nadenken wat hij geleerd heeft. Hopelijk kunnen we na mijn vakantie alle puzzelstukjes op zijn plek leggen en lekker aan het rijden gaan Hij is echt zo relaxed met iemand op zijn rug, veel meer ontspannen dan tijdens het longeren. Zoals je op de eerste foto kan zien, zoekt hij al heel fijn mijn hand op zodra je weg stapt