Fotoshoot lusitanopaarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 18:51

Bagheera_206 schreef:
AngelofLove schreef:
Indien er nog een plaatsje vrij komt voor een fotograaf heb ik ook wel interesse :D

De reserveplaatsen zijn als het goed is opgevuld als we er logistiek uitkomen. Ik zal je iig op de reservelijst zetten. OK?

Is goed, je weet maar nooit immers :-)

Primavera

Re: Fotoshoot lusitanopaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 18:56

Ik meld me als model voor Amable :) Even een vraagje vooraf: wat wordt er van de modellen verwacht? Is er iemand aanwezig die eventueel mijn make-up zou kunnen aanbrengen want daar ben ik een stuntel in! Ik ben zelf bezig om voor een jurk te zorgen.

Ik heb er in ieder geval héél erg veel zin in en hoop dat ik welkom ben op jullie meeting :)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:04

Make-up zal ik je maar niet aandoen.... :)

Ben er -understatement- ook niet zo goed in...

Leuk dat er iemand met Jauke meegaat, zodat Llevado ook mee kan!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:06

Ja leuk!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 19:27

Ik ben ook blij! Vooral omdat we qua stijl ook helemaal op 1 lijn zitten, helemaal leuk dus :D

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 20:19

Bagheera_206 schreef:
_Sanne schreef:
Hallo, hebben jullie nog een fotograaf nodig :o

Ik zet je even op de reservelijst. Inmiddels hebben zich al 2 kandidaten aangemeld. Indien het niet lukt qua logistiek van de twee aanmeldingen kun jij mee.

Ben benieuwd :D Hoop dat ik nog mee kan!

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 20:23

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 20:28

Oke overal voorkeur manen los, prima, dan laat ik ze los.

Lovezico balen van je auto.

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:00

MrUlbe schreef:
Ik meld me als model voor Amable :) Even een vraagje vooraf: wat wordt er van de modellen verwacht? Is er iemand aanwezig die eventueel mijn make-up zou kunnen aanbrengen want daar ben ik een stuntel in! Ik ben zelf bezig om voor een jurk te zorgen.

Ik heb er in ieder geval héél erg veel zin in en hoop dat ik welkom ben op jullie meeting :)

Ik wil je make up wel doen, ben visagiste. Werk alleen niet voor mezelf als visagiste en zal de make up van mijn werk niet mee mogen nemen.
Euhh misschien kan je mij een foto sturen van je gezicht (mag ook via PB) en van de jurk die je aandoet. Dan kan ik even kijken of ik nog iets heb wat bij jouw gezicht past qua kleur e.d.
Zitten jullie in de ochtendgroep?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:13

Madieke schreef:
MrUlbe schreef:

Ik wil je make up wel doen, ben visagiste. Werk alleen niet voor mezelf als visagiste en zal de make up van mijn werk niet mee mogen nemen.
Euhh misschien kan je mij een foto sturen van je gezicht (mag ook via PB) en van de jurk die je aandoet. Dan kan ik even kijken of ik nog iets heb wat bij jouw gezicht past qua kleur e.d.
Zitten jullie in de ochtendgroep?

Hihi :o Geen idee eigenlijk!
Ik zal even een fototje mailen en dan moet jij me maar vertellen wat voor make-up ik mee moet nemen. Hoorde van amable al dat het vooral natuurlijk moest zijn, dus dat zal iets van foundation/mascara/oogschaduw worden.

Bedankt voor je aanbod :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:16

Hou me ook aanbevolen voor eventueel iemand die netjes op kan maken.
Anders doe ik zelf een poging, zit nu toch al onder de verf, letterlijk :( ...
(Helaas nu geen muurverf, maar kozijntjes verf, wil er niet zo goed af....)

Kan eventueel aandoen voor naast het paard, deze paarse jurk.
Mooie ketting heb ik nog wel.
https://lh4.googleusercontent.com/-oS5H ... CF2345.JPG
Alleen wat moet je hier voor schoenen onder doen in het duinzand :+ :D ?????

Voor op het paard, dit ik zit hier overigens op mijn knieen, kon toestel niet hoger neerzetten,
was bang dat hij van de gallerij zou vallen.
Moet wel nog iets van sjaaltje plastronnigs bij of zo, is zo wel heel kaal.
https://lh6.googleusercontent.com/-SNiJ ... CF2341.JPG

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:21

@ MrUlbe het mooiste is inderdaad om het natuurlijk te houden. Een mooie egaliserende foundation, poeder om te matteren is erg belangrijk en verder inderdaad oogschaduw, dat heb ik denk ik nog wel. Moet even kijken heb laatst een heel zooi weggegooit wat ik toch niet gebruikte. :o
En een goed mascara, het liefst een lengte mascara, een volume gaat sneller plakken. ;)

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:23

Sjolvir als jullie allebei in dezelfde groep zitten gaat het misschien lastig worden, maar anders wil ik je wel opmaken hoor. ;)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:30

Oke, raad je nog merken aan waar je graag mee werkt en spullen die je er voor nodig hebt? want ik heb buiten goedkope mascara/oogpotlood niks in huis :P

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:36

Denk dat we in dezelfde groep zitten, ga zelf wel even aan de klus.
Moet lukken.

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 21:39

MrUlbe schreef:
Oke, raad je nog merken aan waar je graag mee werkt en spullen die je er voor nodig hebt? want ik heb buiten goedkope mascara/oogpotlood niks in huis :P

Hmmm tja je hebt altijd goed, beter, best... ;) Maar om nou allemaal duren spullen aan te gaan schaffen voor een fotoshoot zou ik ook niet doen als ik jou was, wat wel een erg fijne mascara is die niet heel duur is is de nieuwe 3 in een mascara van Rituals. Die is 14,90 weet niet wat je van die prijs vind, als je het te duur vind ga ik het uiteraard gewoon met je eigen mascara doen.
Ik zal nog even spitten of wat ik nog heb aan oogschaduw e.d.

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:08

Hebben jullie nog plekjes over op de reservelijst? :D (fotograaf)
Waar en wanneer gaat de meeting plaatsvinden (kon het nergens vinden _O-)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:14

Cathy, wij zitten in de ochtend groep :-) Wat fijn dat er een visagiste is! Wordt een super meet :D

Lieke, komende zondag :))

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:16

Oké. Dan kan ik wel :) En waar? Dus mochten jullie nog een fotograaf nodig hebben ..

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:17

lieke123 schreef:

@Lieke: Aankomende zondag. Ik zal je op de reservelijst zetten. Hebben inmiddels al een paar reserves. Hoop niet dat er nog meer mensen een afhaakje gaan doen. -O-

We komen nog steeds 1 model te kort. -O-

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:19

Sorry Richard, meer paarden heb ik niet :P

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:24

Oke, begrijpelijk :) ik wacht wel af maar gaat 'em denk ik niet worden als je al meerdere reserves hebt :=

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:26

Amable schreef:
Sorry Richard, meer paarden heb ik niet :P

Heb wel meer paarden, maar verkeerde ras en kan ze moeilijk achter de trailer aan binden.
Hou het dus op Toobs.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:40

Bagheera_206 schreef:
lieke123 schreef:

@Lieke: Aankomende zondag. Ik zal je op de reservelijst zetten. Hebben inmiddels al een paar reserves. Hoop niet dat er nog meer mensen een afhaakje gaan doen. -O-

We komen nog steeds 1 model te kort. -O-

zal nog eens een oproepje doen...

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 07:32

Wat een aanpassingen in de dagen voor de meeting zeg. :=

Nicole B. zal niet met mij meerijden, maar rijdt zelf naar LDD. Hierdoor kan Samantha met mij meerijden.

@Chantal, Lara en Samantha: Als we de benzinekosten delen is het 10 euro per persoon. Is dat OK?

@horsieslii: Kun jij mij een PB sturen ter bevestiging van vervoer? Anders kan ik namelijk nog iemand van de reservelijst gelukkig maken.

Op de reservelijst voor fotografen staan nu Sanne_, AngelofLove, Lieke123 en de fotografen via Sanne van der P. en Jolijn.

Zico is inmiddels vervangen door Llevado en Danielle heeft een model gevonden. :)

Golddigger heeft zich ook afgemeld als model, maar daar hebben we nog geen vervanger voor gevonden Ivonka doet nog een oproepje en anders hebben we 4 modellen voor dat dagdeel en heeft het fotografen groepje even pauze en kan vrij fotograferen.

Er lijkt kans op regen voor zondag in Udenhout. -O- Dit moeten we even goed in de gaten houden. Ik wil zaterdagavond uiterlijk om 20u de knoop doorhakken of het doorgaat of dat we het eventueel af moeten lassen ivm de regen. De mensen die graag telefonisch op de hoogte gebracht willen worden moeten even hun mobiele nummer naar mij PB'en.

Alle informatie is inmiddels aangepast op mijn Google Drive en ik heb mijn mobiele nummer in het informatie-document erbij gezet, maar de meesten hebben mijn nummer al. ;)

Ik ben morgenavond naar het concert van Ilse DeLange dus ik kan morgen ochtend nog even online om te checken voor berichten of aanpassingen, maar ik kan pas zaterdag weer online en reageren.