Peet> klinkt als een verstandige beslissing.
Wanneer gaat ie onder het mes?
Fijn trouwens dat je weer lekker aan de hobbel bent.
Ik ben zó blij dat mijn Snuitje weer thuis is,ben vandaag heerlijk uitgebreid met haar bezig geweest.
Even alle schade inhalen
Dinsdag komt de zadelmaker,hopelijk kan hij m'n zadel passend maken.
En dan: beginnen maar
*hint*

Je maakt me nu wel lekker hoor, ik denk dat ik mijn vriend ook eens die kant op sleep
. Ik heb 2 wedstrijden gespeeld en heb toen vervanging geregeld en ben weer ik in bed gedoken. Tegen de tijd dat we zouden barbecuen ben ik weer terug gegaan en heb ik nog even naar vriendlief gekeken hoe hij speelde, werd ik gestoken door een wesp. Ik kreeg helemaal vlekken voor mijn ogen en ik werd echt lijk bleek (voor zover ik dat nog niet was), gelukkig kreeg ik verder geen allergische reactie.
Doe Otje maar een knuffel van mij ik vind hem echt een heerlijke shet! Dinkey heeft op mij altijd hetzelfde effect hoor
Hij is weer wat meer afgevallen door de stapmolen en in zo veel betere conditie! Vandaag waren mn nieuwe peesjes en springschoentjes voor hem binnen, de ijzertjes zaten er eindelijk onder en de band van de sulky was vervangen, dus gaan met die banaan! Nou dat heb ik geweten, showen dat die kleine deed
Hij had ook aardig de vaart erin dus ik heb echt zitten genieten van hem.
Whaha na ja koeievechten dan, dr stond vlakbij onze stal een pink aan een ketting maar die ketting was 100x om die pen gedraaid. Suev wilde wel eens even aan die koe ruiken