[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:33

Leonietje > Volgens mij vinden heel veel paarden het voor de wagen lopen leuker als onder zadel. Het beweegt toch vrijer Lachen

Picassox> Da's minder! Idd even naar de dokter toen!

Kjoetie > Als alles klaar is kom ik kijken hoor! Housewarming? *LOL*

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:35

CLoris: Aai Bloos Foutje, moet ook kunnen he hihi Clown Lusitano's zijn trouwens ook super hoor! Heb er zelf ook 1 gereden en dat was een super paard Ja

Leonietje: Wat leuk zeg een rondje met de kar! Even het tuig schoonmaken, en gaan met die banaan, eh jacolien Haha! Leuk hoor, zou ook wel weer een keer met iemand mee willen op de kar. Laat even weten hoe het was Knipoog

Picassox: Dat is niet zo best meid, idd even naar de dokter, je weet maar nooit. Hoe kwam het dat je er afgevallen was dan? Deed ie het uit joligheid, of schrok die? Hoop dat je niks ergs hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:34

cloris schreef:
Prinslover, x-tremo is een Lusitano Haha!

Hihihi Clown

Ik vind het wel echt moeilijk om m'n ouwetje naar een rusthuis te moeten brengen. Voor hem vind ik het heel leuk dat hij straks lekker rustig tussen andere ouwetjes komt te staan. Alleen het idee dat ik hem weg breng en hem dan daar achter laat... Verdrietig
Natuurlijk kan je hem zo vaak bezoeken als je wilt, maar toch...

Ik ben nu op m'n werk alweer bezig met de verkoop van de wintercollectie'07 (kinderkleding) en heb vandaag een leuk plusje gemaakt! Vork
Heb morgen en overmorgen twee klanten waarmee ik echt moet gaan scoren om m'n target te halen. Tot nu toe heb ik bijna alleen maar geplust, maar als ik bij die twee goed scoor dan heb ik wat meer spelingsruimte. Dus krijg twee zware daagjes!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:47

@PicassoX: Dat klinkt echt verrot, sterkte bij de dokter, hopelijk is het niets erg...
Voor de rest heb ik niet zoveel te melden Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 20:35

Yenneke: Dat is ook wel moeilijk hoor. Je geeft m toch als het ware uit handen.. Zo voelt het dan. Maar hij zal het er goed naar zn zin hebben denk ik hoor! Knipoog Veel succes met je werk hoor! Goed je best doen Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 22:38

De reactie had ik geschreven, maar bokt deed weer is raar. Kon hem nog net kopieren, dus heel nog een stukje.

Wat bedankt voor alle felicitaties Haha! Met mn verjaardag is alles goed gekomen, en was heel gezellig. De vriendin die had afgebeld is toch nog even gekomen. Ze voelde dat ze niet goed bezig was en is een half uurtje geweest. Het was kort, maar wel gezellig! Ja Ook mn eerste rijles gehad, was spannend, maar ging super goed!! De instructeur was goed over me te spreken Bloos Haha!

Nieuwkomer, welkom. Ik denk dat je beter niet meer terug kan lezen hoor. Want dan kom je er idd niet meer uit haha! Gewoon vanaf nu lekker mee kletsen, gezellig!

Wat een leuke foto's weer zeg, van de knappe jongens+meid (piropo, meas, yip)! En een merrie die op springen staat Bloos! Ook leuke rijfoto's van Nouvel, leuk hoor is Tulpia ziet er netjes uit! De rest van de foto's als die er waren ben ik een beetje kwijt, sorry Bloos

Verder voor de paardjes waar het weer even wat minder mee gaat veel liefs van mij toegewenst, misschien helpt het Knipoog Verder teveel om bij te lezen! En ik kan nog steeds niet terug scrollen (niemand volgens mij Clown ) echt super vervelend..

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 07:31

leonietje schreef:
@kjoetie , Yippie word een mooie dame. Komt ze binnen kort bij je in de buurt te staan ?

Tot ze drie is blijft ze lekker bij femke staan, ik heb zo mijn eigen ideeën over hoe ik wil dat een jong paard opgroeit, en in de gemiddelde opfok gebeurt dat niet helemaal zoals ik het graag zie. Bovendien is er niemand waar ik de zorg voor een paard zo aan toevertrouw als femke, dus tot ik er zelf echt mee aan de slag kan mag ze in Duitsland blijven Lachen Dus volgend jaar juni zoiets zal ze wel naar Nederland komen. Nu houd fem me op de hoogte met bergen foto's, msn en ik ga regelmatig een weekend kroelen (met Yip dan he, niet met femke, die houdt daar niet van Tong uitsteken ) Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 08:42

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:47

Picas: valt gelukkig dus mee, toch altijd schrikken als plotseling iets van je lichaam het niet meer doet.
Ga zo in je topic kijken

Yenneke Succes met je klanten.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:58

wat bedoelen jullie toch met niet terug scrollen???

ik kan gewoon omhoog en omlaag scrollen ????

ik lees het zo vaak,dat mensen niet kunnen scrollen,maar dat gaat vanaf hier prima,hahaha

en yippie blijft nog even een jaartje bij mij,waarom wil nu iedereen toch yippes afpakken van mij Verdrietig

het is al heel wat dat ik yip wegdoe,wil ook nog eens iedereen dat yip meteen hollander wordt... Zij zijn groot en ik is klein!

yip blijft nog even een jaartje duitser,kan ik langzaam afscheid nemen, Ja

zal vreemd zijn als yip weg is,dat beest heeft vanaf het moment dat ze ontdekt heeft dat ze kan hinneken,altijd heel hard gehinnekt als ze me al hoorde,en als dat straks weg is...zal wel stil zijn (en ja,ze gilt ook als we laat savonds de paarden afvoeren....kuch...we waren laatst een keer rond een uur of 1 thuis,dan de paardjes nog afvoeren,staat madam voluit in die tuin te gillen...goeiemorgen buren Vork ,hahahaha,wij hebben geen haan nodig om de buren wakker te krijgen... Haha! )

maestro's pootjes gaan op en af,de ene dag super de andere dag slecht...benen zijn wel dun,maar gister was ie kreupel toen ik hem in de wei zette..maar hij zoekt het maar uit,toen ik hem naar binnen haalde liep hij beter..ik ga hem wel weer voor op ijzers laten zetten,hij wil weleens mieren op blote voeten,dan gaat ie op eieren lopen,nou ja,we zien wel weer met hem.

morgen gaat wessel voor het eerst onder het zadel!!! echt heeeeel spannend,en wel heel erg leuk!!

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 11:54

Balen van maes...precies hetzelfde als mijn oude pony.
ze loopt lekker buiten en af en toe als ze goed is klimt desiree erop.
Spannend met wessel wel foto`s maken!
Met Larena heb ik maandag voor het eerst weer endurance gestart. Ze is er helemaal perfect uitgekomen.
Eind van de maand moet ik weer voor controle naar de da.
Ben heel benieuwd of de ontsteking nu weg is.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:10

kimmie261 schreef:
wat bedoelen jullie toch met niet terug scrollen???

ik kan gewoon omhoog en omlaag scrollen ????

ik lees het zo vaak,dat mensen niet kunnen scrollen,maar dat gaat vanaf hier prima,hahaha

en yippie blijft nog even een jaartje bij mij,waarom wil nu iedereen toch yippes afpakken van mij Verdrietig

het is al heel wat dat ik yip wegdoe,wil ook nog eens iedereen dat yip meteen hollander wordt... Zij zijn groot en ik is klein!

yip blijft nog even een jaartje duitser,kan ik langzaam afscheid nemen, Ja

zal vreemd zijn als yip weg is,dat beest heeft vanaf het moment dat ze ontdekt heeft dat ze kan hinneken,altijd heel hard gehinnekt als ze me al hoorde,en als dat straks weg is...zal wel stil zijn (en ja,ze gilt ook als we laat savonds de paarden afvoeren....kuch...we waren laatst een keer rond een uur of 1 thuis,dan de paardjes nog afvoeren,staat madam voluit in die tuin te gillen...goeiemorgen buren Vork ,hahahaha,wij hebben geen haan nodig om de buren wakker te krijgen... Haha! )

maestro's pootjes gaan op en af,de ene dag super de andere dag slecht...benen zijn wel dun,maar gister was ie kreupel toen ik hem in de wei zette..maar hij zoekt het maar uit,toen ik hem naar binnen haalde liep hij beter..ik ga hem wel weer voor op ijzers laten zetten,hij wil weleens mieren op blote voeten,dan gaat ie op eieren lopen,nou ja,we zien wel weer met hem.

morgen gaat wessel voor het eerst onder het zadel!!! echt heeeeel spannend,en wel heel erg leuk!!

Met scrollen bedoelen we dat wanneer je een reactie gaat plaatsen, je bij het reactieschermpie niet kan scrollen (en dus steeds vergeet op wie je wilt reageren), ik vind dat ook irritant.

Ja een haan heb je niet nodig met dat paard Nagelbijten / Gniffelen , het is zo'n oud wijf, stel je voor dat je haar vergeet, ze staat immers al dagelijks bijna te verhongeren Clown Als je te erge afkickverschijnselen hebt wil ik je 's ochtends voor mijn werk, voor je gaat voeren, wel even bellen en heel hard in de telefoon hinniken hoor Cool *ziet alle verbijsterde gezichten in de trein al voor zich* Nagelbijten / Gniffelen

Nee hoor, yippes moet gewoon nog lekker een jaartje in die Heimat blijven Ja En ach, als ze volgend jaar begin juni weer even de halve bedrading naar zijn mallemoer helpt omdat het grasje bij de buren lekkerder is, ben je maar wat blij als ik haar meeneem Tong uitsteken Vork Haha!

Trouwens, je moet wel voor een fotograaf zorgen hoor, de eerste stapjes van Wessel onder het zadel willen we wel zien hoor!!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:18

de fotograaf ben ik Cool ,er gaat iemand anders opzitten,ik hou vast... Ja

en dus kan ik heel makkelijk foto's maken...

oja,nu snap ik dat terug scrollen,maar mss wel handig,ik open dan gewoon een nieuwe boktscherm,kan ik daarmee scrollen en in dat andere scherm reageren... Sigaar

ben zo dom nog niet op mijn ouwe dag.... Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:24

Zo doe ik het ook, snapte dat terug scrollen ook niet, maar heb hem nu.
Ben benieuwd naar de foto's straks, hij zal wel braaf zijn.
Laat yippes maar lekker even duitse blijven, ze kan straks nog lang genoeg nederlandse zijn toch

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:44

Ze wordt wel echt heel gaaf.. Komt deze week ergens nog wel een Yippie topic voorbij, maar deze 2 wil ik jullie niet onthouden:

Check die nek Vingers aflikken Vingers aflikken
Afbeelding

Afbeelding

Ik ben zo trots op haar Bloos Bloos

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:10

Prachtige fotos zeg Cool

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:13

zo ben ik even niet actief op het forum kan ik maanden bij lezen
ga ik zo ff doen maar ik zag wel al dat wessel de eerste momenten gaat beleven

FOTO`SSSSSSSSSSSS leuk hoor hoop dat alles goed gaat

en prinslover was geloof ik jarig nog van harte meid

doeiiiiiii ga ff bij lezen Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:16

kimmie261 schreef:
oja,nu snap ik dat terug scrollen,maar mss wel handig,ik open dan gewoon een nieuwe boktscherm,kan ik daarmee scrollen en in dat andere scherm reageren... Sigaar

ben zo dom nog niet op mijn ouwe dag.... Haha!

Aaaah, das handig Vork

Ik zat nl ook al met dat probleem Knipoog

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:18

oke, ik zal zo bijlezen maar dan eerst mijn nieuwtje... Cool

Afbeelding

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:21

ik dacht het wel nouvel!!!!

gefeliciteerd!!!!!wat super leuk,maar ben je nu samen met iemand eigenaresse????

en vicky,ben benieuwd!!wel leukd at het weer goed gaat Ja

en cojolly,gelukkig iemand die mij begrijpt,dat ik yippes niet zomaar kwijt wil Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:22

dank je!

jeps, samen met de eigenaar van het grijze spookje...
kan ze lekker op het plekje blijven waar ze nu staat en blijft voor haar alles hetzelfde zoals het nu is...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:30

Gefeliciteerd Nouvel, echt leuk!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:36

Jeetje Ellis, wat gaaf! Go jij! Go jij! Gefeliciteerd.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:11

Wat leuk Nouvel!!!

Yippie is net haar paps Haha! Mooi hoor!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:13

idra,waar blijven de foto's van haar paps?????

ik ben natuurlijk wel heel nieuwschierig.... Ja

en ik vind het ook hoor,yip is 2 druppels water haar vader... Ja