Picassox> Da's minder! Idd even naar de dokter toen!
Kjoetie > Als alles klaar is kom ik kijken hoor! Housewarming?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Foutje, moet ook kunnen he hihi
Lusitano's zijn trouwens ook super hoor! Heb er zelf ook 1 gereden en dat was een super paard
Leuk hoor, zou ook wel weer een keer met iemand mee willen op de kar. Laat even weten hoe het was 
cloris schreef:Prinslover, x-tremo is een Lusitano

Veel succes met je werk hoor! Goed je best doen
Met mn verjaardag is alles goed gekomen, en was heel gezellig. De vriendin die had afgebeld is toch nog even gekomen. Ze voelde dat ze niet goed bezig was en is een half uurtje geweest. Het was kort, maar wel gezellig!
Ook mn eerste rijles gehad, was spannend, maar ging super goed!! De instructeur was goed over me te spreken
Ook leuke rijfoto's van Nouvel, leuk hoor is Tulpia ziet er netjes uit! De rest van de foto's als die er waren ben ik een beetje kwijt, sorry
Verder teveel om bij te lezen! En ik kan nog steeds niet terug scrollen (niemand volgens mij
) echt super vervelend.. leonietje schreef:@kjoetie , Yippie word een mooie dame. Komt ze binnen kort bij je in de buurt te staan ?
Dus volgend jaar juni zoiets zal ze wel naar Nederland komen. Nu houd fem me op de hoogte met bergen foto's, msn en ik ga regelmatig een weekend kroelen (met Yip dan he, niet met femke, die houdt daar niet van
)

,hahahaha,wij hebben geen haan nodig om de buren wakker te krijgen...
)kimmie261 schreef:wat bedoelen jullie toch met niet terug scrollen???
ik kan gewoon omhoog en omlaag scrollen ????
ik lees het zo vaak,dat mensen niet kunnen scrollen,maar dat gaat vanaf hier prima,hahaha
en yippie blijft nog even een jaartje bij mij,waarom wil nu iedereen toch yippes afpakken van mij![]()
het is al heel wat dat ik yip wegdoe,wil ook nog eens iedereen dat yip meteen hollander wordt...![]()
yip blijft nog even een jaartje duitser,kan ik langzaam afscheid nemen,
zal vreemd zijn als yip weg is,dat beest heeft vanaf het moment dat ze ontdekt heeft dat ze kan hinneken,altijd heel hard gehinnekt als ze me al hoorde,en als dat straks weg is...zal wel stil zijn (en ja,ze gilt ook als we laat savonds de paarden afvoeren....kuch...we waren laatst een keer rond een uur of 1 thuis,dan de paardjes nog afvoeren,staat madam voluit in die tuin te gillen...goeiemorgen buren,hahahaha,wij hebben geen haan nodig om de buren wakker te krijgen...
)
maestro's pootjes gaan op en af,de ene dag super de andere dag slecht...benen zijn wel dun,maar gister was ie kreupel toen ik hem in de wei zette..maar hij zoekt het maar uit,toen ik hem naar binnen haalde liep hij beter..ik ga hem wel weer voor op ijzers laten zetten,hij wil weleens mieren op blote voeten,dan gaat ie op eieren lopen,nou ja,we zien wel weer met hem.
morgen gaat wessel voor het eerst onder het zadel!!! echt heeeeel spannend,en wel heel erg leuk!!
, het is zo'n oud wijf, stel je voor dat je haar vergeet, ze staat immers al dagelijks bijna te verhongeren
Als je te erge afkickverschijnselen hebt wil ik je 's ochtends voor mijn werk, voor je gaat voeren, wel even bellen en heel hard in de telefoon hinniken hoor
*ziet alle verbijsterde gezichten in de trein al voor zich* 
En ach, als ze volgend jaar begin juni weer even de halve bedrading naar zijn mallemoer helpt omdat het grasje bij de buren lekkerder is, ben je maar wat blij als ik haar meeneem

,er gaat iemand anders opzitten,ik hou vast... 

kimmie261 schreef:oja,nu snap ik dat terug scrollen,maar mss wel handig,ik open dan gewoon een nieuwe boktscherm,kan ik daarmee scrollen en in dat andere scherm reageren...![]()
ben zo dom nog niet op mijn ouwe dag....

Gefeliciteerd.
Mooi hoor!