Picassox> Da's minder! Idd even naar de dokter toen!
Kjoetie > Als alles klaar is kom ik kijken hoor! Housewarming?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cloris schreef:Prinslover, x-tremo is een Lusitano
leonietje schreef:@kjoetie , Yippie word een mooie dame. Komt ze binnen kort bij je in de buurt te staan ?
kimmie261 schreef:wat bedoelen jullie toch met niet terug scrollen???
ik kan gewoon omhoog en omlaag scrollen ????
ik lees het zo vaak,dat mensen niet kunnen scrollen,maar dat gaat vanaf hier prima,hahaha
en yippie blijft nog even een jaartje bij mij,waarom wil nu iedereen toch yippes afpakken van mij![]()
het is al heel wat dat ik yip wegdoe,wil ook nog eens iedereen dat yip meteen hollander wordt...![]()
yip blijft nog even een jaartje duitser,kan ik langzaam afscheid nemen,
zal vreemd zijn als yip weg is,dat beest heeft vanaf het moment dat ze ontdekt heeft dat ze kan hinneken,altijd heel hard gehinnekt als ze me al hoorde,en als dat straks weg is...zal wel stil zijn (en ja,ze gilt ook als we laat savonds de paarden afvoeren....kuch...we waren laatst een keer rond een uur of 1 thuis,dan de paardjes nog afvoeren,staat madam voluit in die tuin te gillen...goeiemorgen buren,hahahaha,wij hebben geen haan nodig om de buren wakker te krijgen...
)
maestro's pootjes gaan op en af,de ene dag super de andere dag slecht...benen zijn wel dun,maar gister was ie kreupel toen ik hem in de wei zette..maar hij zoekt het maar uit,toen ik hem naar binnen haalde liep hij beter..ik ga hem wel weer voor op ijzers laten zetten,hij wil weleens mieren op blote voeten,dan gaat ie op eieren lopen,nou ja,we zien wel weer met hem.
morgen gaat wessel voor het eerst onder het zadel!!! echt heeeeel spannend,en wel heel erg leuk!!
kimmie261 schreef:oja,nu snap ik dat terug scrollen,maar mss wel handig,ik open dan gewoon een nieuwe boktscherm,kan ik daarmee scrollen en in dat andere scherm reageren...![]()
ben zo dom nog niet op mijn ouwe dag....