Ik heb Picasso nu een klein halfjaartje, en we hebben echt, tot een halve maand terug in een zware dip gezeten met rijden. Steigeren, bokken, alleen maar gek doen, en het meerendeel belandde ik weer ergens in het zand of tussen de bakrand. Hij heeft sinds enkele weken het 'lichtknopje' gevonden, en het gaat steeds beter.
De foto's zijn momentopnames en geven niet een ideaal beeld. Ik heb namelijk er maar 20 min. opgezeten al met al. Da's dus niet lekker veel tijd om te trainen.
Ik vond het persoonlijk redelijk gaan, maar hij kan beter.

Eigen commentaar:
- Teugels op maat houden! Ik zie het nu pas op de foto's, maar ik werk te veel op m'n schoot.
- Misschien beugels een gaatje langer? (Zie ik net op de foto's)
- Voor de rest kan alles nog wel beter, maar ik ben tevreden na alle 'ongein' die we hebben meegemaakt.
Cap is eigen keuze!
Veel kijkplezier, wees niet te streng. Geef opbouwend en onderbouwd commentaar.

(Ik zoek geen excuses voor de slechte dingen, maar een beetje reeël commentaar heb ik zelf ook meer aan).
Oja, en niet te vergeten;

Lieve Robin, bedankt voor de foto's.

Foto's van toen, ter vergelijking:
[1] http://i56.photobucket.com/albums/g199/ ... cas781.jpg
[2] http://i56.photobucket.com/albums/g199/ ... border.jpg
Foto's van nu:
[1] Robin kreeg een beetje last van haar keel, dus nam ik het even over;

[2] Vreemde foto, ik weet niet of dit nou in draf was, of gewoon de verkeerde galop?

[3] En daarna moest Picasso eraan geloven *huppakee* in dressuurset.
Spannend als Robin daar staat.

[4] Even beetje warmstappen...

[5] (Jaa, ik weet het van m'n teugels

[6] Ja, de ontspanning wil wel een beetje. Hij is draf nog erg moeilijk nagevelijk (zie ook topic waar Robin erop zit). Dus dit is al erg knap!

[7] Teugels..

[8] Nog eens teugels op maat houden..

[9] Halthouden en nagevelijk is ook nog niet optimaal, maar er is een begin.

[10] Belonen.

[11] Hier vind ik 'm persoonlijk erg mooi lopen, en dat helemaal in draf!

[12] Beetje afbouwen, teugels iets langer.. (Alsof ze nog niet lang genoeg waren

[13] Voldaan? Ja, redelijk. Moe? Nee, we hadden bijna niets gedaan.

Ben benieuwd naar de reacties, houdt het lief!