Zag alweer nieuwe reacties staan! Nog even op reageren hoor 
Nouvel schreef:Jeetje, wat veel te lezen weer!
Ik ga zo even alles bijlezen, eerst zo even m'n foto's van vanmiddag uploaden.
Ben vanmiddag voor de 2e keer met Tulipa naar strand geweest, samen met 2 stalgenootjes. het was zulk prachtig weer!
En ze waren zo braaf ondanks de drukte op strand!
Echt genoten dus!
redina, fijn dat alles goed gaat.
Best even spannend nu hij nog wat druk en onwennig is.
Succes met hem!
Ik ga zo je foto's even bewonderen!
Wat leuk zeg! Ik moet binnenkort ook maar is gaan als het mooi weer is. We hebben super uitrijmogelijkheden, maar ik vind de dressuur ook maar leuk. En ik heb maar 2 dagen om te rijden en hij gaat zo lekker met de dressuur dus dan blijf ik weer sneller in de bak hangen hihi! Ook moet ik dan alleen en das ook niet zo gezellig.. Ik was trouwens vandaag ook op het strand in Hoek van Holland. Daar zag ik ook een aantal paardjes rijden, ik kreeg ook gelijk de kriebels, hihi!
Lisenka schreef:Vandaag wedstrijd gehad met Halley. Eerste proef heb ik zelf vergooid (167 punten, ahum). Tweede proef liep alles super. Ik was dan ook stomverbaasd toen ik mijn punten kreeg (160). Volgens de jury heeft mijn paard hele slechte gangen en kon nooit hoge cijfers krijgen. Voor alle 3 de gangen een 4 en tijdens de proef ook veel 4´en. Ik ben eind augustus L1 gestart en we hebben nu 5 winstpunten. Voor de gangen heb ik meestal galop en stap een 7 en de draf een 6 (heel soms 5).
Ik laat me er niet door uit het veld slaan hoor. Heb vroeger met mijn fjord tussen de paarden gereden en af en toe had ik daar ook grote onzin op mijn coupons staan, maar toch .......
Ben ik blij dat ik naar de horse-event mag. Ben benieuwd wat Eddy de Wolff van hem zegt.
Jeetje, wat flauw zeg
Beetje jammer die onzin op je coupon!! Ik vind Halley echt een super mooi paard! Maar je moet je idd niet uit het veld laten slaan hoor, want hij is super leuk jullie komen er wel!!