Voor mij ook, gewicht is prima maar van een bikini lijf is voorlopig nog geen sprake
Sieltjuh
Geplaatst: 11-02-13 23:03
Aahw Joyce, das zeer pijnlijk Vriendin van mn neef heeft dat ook gehad en heeft daar ook zo'n last van gehad Beterschap ermee!
Tam, zo knap joh!!
Ik zit ook te denken om een Wii te kopen, maar ff financieel misschien een maandje wachten niet geheel onverstandig Als ik nou nog een paar halsters verkoop
Ow jongens ik ben zo blij Heb vanavond heerlijk kunnen lessen op Djuun. Ik had er een zwaar hoofd in toen ik vanochtend in de sneeuw naar mn werk reed, maar vanavond lag grootste deel van de bak gewoon goed berijdbaar, dus toch maar gaan lessen. Wat een wereld van verschil Ondanks beetje dr avond kijkerigheid (in het donker rijden vindt ze altijd beetje spannend), liep ze uiteindelijk zalig. Rechtsom ging al heel redelijk, daarna linksom en beetje door mn been heenlopen, maar uiteindelijk ff goed in doorgepakt en toen ging ze toch fijn lopen Ik zat maar "braaaaf, braaaaf" Juf (is schoonzus trouwens ) zei dat ze ging "dansen".
Ben zo blij met dit zadel En zo blij uiteraard met mn paardje
Oh ja, ik lees het. Lastig zeg, er zijn er zoveel die in 2012 goede prestaties hebben behaald. Ik vind het ook een beetje verwarrend allemaal, iedereen vindt zijn eigen paardje natuurlijk de mooiste/liefste/beste etc (en terecht natuurlijk )
indd. maar vele presteren ieder jaar goed en een aantal hebben echt een bijzondere prestatie geleverd. Ik hoop dat mensen daar onderscheid in maken. Maar ja, voor ons is mawiyah gewoon bijzonder, ik had nooit verwacht toen ze in december na 13 weken op 3 benen en stalrust weer op de wei mocht, kreupel en wel, dat ze een paar maanden later zo'n prestatie op de show zou neerzetten.
peach2001
Geplaatst: 12-02-13 14:15
Na'ïl heeft net zijn eerste passen showdraf laten zien hij heeft de bewegingen van mawiyah misschien zelfs iets beter nog
Ik ben weer terug internet werkt weer hier. Leuk dat het zo goed klikte met Mel en Aliyah Top dat het zadel Djuun ook zo goed past
Barcelano
Geplaatst: 12-02-13 16:16
Knap Tam Jeetje Joyce dat was wel even schrikken...heeft dat verdere gevolgen dat syndroom?
Lekker weer kunnen lessen met jullie Djuun, zal vast wel beter aanvoelen met ander zadel.
Ik ben gister wezen Carnavallen, was super leuk. Helaas moest ik mee met de ambu naar het ziekenhuis Te weinig gegeten en de shots vooral dropshot viel verkeerd...was daarna compleet van de wereld. Heb wel tussen door water gedronken etc...maar ja met een darmziekte kan het zo verkeerd vallen
@Barcelo je ziet er wel lekker maffia uit hihi. Nee verder geen gevolgen alleen dat ik niet weet wanneer ik zon aanval kan krijgen. Deze zijn heeeeel erg pijnlijk maar gelukkig voel ik ze wel aankomen en moet ik dan gelijk met medicatie starten in de hoop de aanval tegen te gaan
Ow hier wordt ook geen carnaval gevierd waar ik woon (en opgegroeid ben), maar heb 4 jaar gestudeerd in Breda en daar ook aantal keren gecarnavalt en das erg gezellig Maastricht is trouwens ook leuk carnavallen
Kwam aan op stal, gisteren niet geweest, was nog erg moe van zondag. Denk; eerst Umoyax lekker pakken, zou oefeningetjes gaan doen, leuk. Kom ik bij de paddock, staat ie helemaal achteraan. Raar, maar ok. Halster om, zie ineens zn benen...... 4 mega-dikke benen Hij wilde echt nauwelijks lopen, kon wel janken. Eerste gedachte was; op stal en gelijk da bellen. Met veel pijn en moeite uit de paddock gekregen en op de vlakke ondergrond (paddock is nu hard en hobbelig) liep ie wel fris en vrolijk mee, alleen natuurlijk wel stijf/kort. Gelijk Bianca gebeld, had effe steun en mening nodig. Intussen ook stalhouder gevraagd of die vanmorgen wat had gemerkt (alsof je zulke dikke benen over het hoofd ziet, maar goed) maar niks. Kwam intussen ook nog iemand anders aan die daar helpt (heeft 9 paarden staan ) en effe gekeken, intussen had ik al mokplekjes ontdekt
Dus spontaan mok. Die man zei al dat ze dat ook een keer hebben gehad met een paard, ene moment niks paar uur later ook 4 dikke benen. Samen met Bianca maar flink zalf gesmeerd en morgen vitaminekuurtje erin, heb ik heel goede ervaringen mee bij mok. Denk dat het de verhuizing + verharen + opeens kou is die zn tol eist. Paddock is nat, maar laaaaang niet nat genoeg voor zo'n heftige reactie.
Arme poownie.. Hij had wel praatjes voor 10 Ging effe stukje lopen over het erf en hij was zo druk, ineens zelfs draven naast me Iig zeker niet ''ziek''. T is wel een bikkel hoor, maar als ie naast me draaft uit eigen initiatief valt het allemaal wel mee.
Maar wát voel ik me klote.... Zaterdag wilde hij zn paddock niet in. Blijkbaar probeerde hij me iets te vertellen. En ipv dat ik luisterde, heb ik m op zn kop gegeven en alsnog de paddock in gebonjourd
Joyce heb net effe opgezocht wat het syndroom van tietze is, maar wat vervelend zeg!! Lijkt me inderdaad heel erg schrikken! Fijn iig om tenminste te weten wat het is...
Hij was wel een beetje sielugh hoor Ik mocht ook niet weglopen, ging ie steeds hinniken
@amyz ja het is idd heel lastig ma wel fijn om te weten dat het niet ernstig is. Iig niet mijn hart. Vind altijd zo sneu als je paardjes wat hebben kan da altijd heel slecht tegen
Och ik kon wel janken toen ik eenmaal weg was van stal.. Dat ik er nog was ging het wel, groot houden voor paardlief denk ik, maar zodra ik in de auto stapte doodmoe en voelde me zoooooo rot Mn arme vriendje..