Het is voor mij toch niet om af te vallen, maar gewoon voor wat meer souplesse en het lijf iets strakker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vriendin van mn neef heeft dat ook gehad en heeft daar ook zo'n last van gehad
Beterschap ermee! 

Heb vanavond heerlijk kunnen lessen op Djuun. Ik had er een zwaar hoofd in toen ik vanochtend in de sneeuw naar mn werk reed, maar vanavond lag grootste deel van de bak gewoon goed berijdbaar, dus toch maar gaan lessen.
Ondanks beetje dr avond kijkerigheid (in het donker rijden vindt ze altijd beetje spannend), liep ze uiteindelijk zalig. Rechtsom ging al heel redelijk, daarna linksom en beetje door mn been heenlopen, maar uiteindelijk ff goed in doorgepakt en toen ging ze toch fijn lopen
Ik zat maar "braaaaf, braaaaf"
Juf (is schoonzus trouwens
) zei dat ze ging "dansen". 
En zo blij uiteraard met mn paardje
De 10-12 meest genomineerden mogen door naar de finale. nomineren via de link in de OP
je mag meerdere nomineren volgens mij
Dus als ze niet eerste keus is, dan kan het alsnog
)
en een aantal hebben echt een bijzondere prestatie geleverd. Ik hoop dat mensen daar onderscheid in maken. Maar ja, voor ons is mawiyah gewoon bijzonder, ik had nooit verwacht toen ze in december na 13 weken op 3 benen en stalrust weer op de wei mocht, kreupel en wel, dat ze een paar maanden later zo'n prestatie op de show zou neerzetten. 
internet werkt weer hier. Leuk dat het zo goed klikte met Mel en Aliyah
Breda is wel onwijs leuk carnavallen
Maastricht is trouwens ook leuk carnavallen
Kom ik bij de paddock, staat ie helemaal achteraan. Raar, maar ok. Halster om, zie ineens zn benen...... 4 mega-dikke benen
Hij wilde echt nauwelijks lopen, kon wel janken. Eerste gedachte was; op stal en gelijk da bellen.
) en effe gekeken, intussen had ik al mokplekjes ontdekt
Ging effe stukje lopen over het erf en hij was zo druk, ineens zelfs draven naast me
Iig zeker niet ''ziek''. T is wel een bikkel hoor, maar als ie naast me draaft uit eigen initiatief valt het allemaal wel mee.
Ik mocht ook niet weglopen, ging ie steeds hinniken
Mn arme vriendje..