Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natasja91 schreef:HannaBel schreef:wat denk je zelf.. als je echt van je paardje hebt gehouden breng je hem niet naar de slager.. het idee aleen al dat mijn paardje heerlijk opgegeten gaat worden vind ik WALGELIJK!!!!!!!!!!!!
Wat een heerlijk antwoord toch
De slager gaat veel sneller.
Vind je het dan niet walgelijk dat je paard door de rendac wordt opgehaald? Aan de kant van de weg ligt met een zijl erover heen? trouwens, je paard wordt lang niet altijd opgegeten. Als hij onder de medicijnen zit, MAG hij niet eens opgegeten worden.
Lielle schreef:Ik ben er dit voorjaar met mijn zelfgefokte 3jarige geweest, we waren er als eerste en werden bijzonder netjes ontvangen. Paard is door de DA gecontroleerd, en daarna meteen meegenomen naar binnen. Hij is zonder aarzelen met me meegelopen (3 jaar oud!) en daar heb ik zijn touw over gegeven en heb ik me omgedraaid. Ik heb het schot en de klap dus wel gehoord maar niet gezien, en ik weet gegarandeerd zeker dat hij nergens tegen heeft gevochten. Ik vind dat het belangrijkste en daarom kies ik - als he moet en als het paard nog vervoerd kan worden - voor de slager, in hun belang. En nogmaals, je kunt je niet voorstellen hoe ongelooflijk K* ik me voelde toen hij zo vol vertrouwen achter me aanliep; dat breekt je hart, en nu weer. Dus denk niet dat ik dit soort beslissingen harteloos neem, daar is echt over nagedacht en bewust gekozen voor deze weg. En als ik voor Trammelant, onze 29jarige, ooit weer voor die keuze kom, doe ik weer hetzelfde.
Lielle schreef:*hm, wel een uitdaging om dat technisch voor elkaar te krijgen*
ben er ook bang voor
Lielle schreef:en om het dan eerlijk te blijven doen:
VECHTEN TEGEN EEN SPUITJE GEBEURT LANG NIET ALTIJD, HET HANGT STERK VAN DE DIERENARTS AF.
Kawa?