Dat ziet er goed uit Ezellover, voor meer diepte in het landschapje kun je het pad naar achteren toe steeds ietsje smaller en donkerder maken.
Mooi die kleuren van de bloemen.
vikawiek schreef:Prachtig Jis, ik vind de textuur op de tak al zo goed gedaan
Jis_ schreef:Ik kreeg deze zomer een filmpje van onze jongste zoon, die zat met vriendin op een bankje in Spanje en vroeg mij wat voor vogel er voor hun voeten liep

een Hop! Sommige mensen doen aardig wat moeite om deze vogel een keer te kunnen zien en bij de ander loopt het om de voeten heen te scharrelen

Ik hoop hem ook nog eens in het echt te zien

Oooh jaloers!
Ik was een aantal jaar terug in Italië met mijn familie, en net op de dag dat mijn ouders iets gingen ondernemen zonder mij zagen ze een hop buiten het gehucht waar we bleven. Ik baalde zo erg
Maar toen ik begin deze maand op Ameland was zag ik wel eindelijk een wulp en toen was ik als een kind zo blij

Ook zo'n mooie vogel de Wulp
Thats_Me schreef:Wat leuk dat er meer vogelliefhebbers hier zitten. Ik kan er ook echt blij van worden als ik wat moois spot maar ook van de bazige koolmezen in de tuin. Mijn mooiste waarnemingen rondom huis zijn toch wel de visarend en baby winterkoninkjes die net uitvlogen. Die zijn dus echt super klein en schattig.
Leuk dat je jezelf uitdaagt Ezel, daar leer je veel van.
Ohhh ja Winterkoninkjes zijn zo schattig
Bij Ameland op de boot een Visarend die een stuk met de boot meevloog en de Eidereenden daar, ook zo gaaf!
Een bijzonder moment voor mij was de Pestvogel, die wilde ik heel graag zien en ook omdat ik er toen deze gave foto aan over hielt.