ik krijg net een hartverzakking, per september, als de prijzen blijven zoals ze nu zijn ga ik 500 euro per maand betalen ipv 155. Nou zitten we allemaal in hetzelfde schuitje, maar ik kom al amper met mijn hakken over de sloot met mijn salaris die de 1500 euro niet aantikt. Dat betekent dus dat ik per september net aan al mijn rekeningen kan betalen (met huursubsidie erbij) maar dus niet langer eten op tafel heb.
Zover ik weet kom ik niet in aanmerking voor andere subsidies. De energiesubsidie heb ik al naar gekeken maar daarmee pis ik ook net naast de pot.
Hebben jullie ideeen? Of kennis van iets? Misschien heb ik iets over het hoofd gezien? Is het beter om niet langer de CV aan te zetten maar in plaats daarvan een paar elektrische kachels aan te zetten? Ik ben echt wanhopig...
Stroom is goed voor 103 euro per maand, gas voor 400 dan (G label huis)
Het is toegestaan om van het topiconderwerp af te wijken, maar het is niet wenselijk dat er hele pagina's discussies worden gevoerd over onderwerpen waar ook topics over te vinden zijn op [NM] Nieuws en Maatschappij. Wie behoefte heeft om die discussies te voeren: dit kan verder in de discussietopics op [NM]. Dan kan dit topic weer kan gaan over tips wat betreft energie besparing en hoge energieprijzen.