Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hrokur schreef:Nou zeg x_spekkie_x , jij hebt je best gedaan!!!!
Pikeur schreef:Wow super x_spekkie_x!
Weet jij toevallig ook hoe het komt dat als ik een foto wil maken, de camera steeds zegt 'geen bestand'?
Ik kan het knopje lang of kort intikken maar hij doet het nog niet
Naooom schreef:Hebben jullie ook dat je telefoon als hij in je broekzak zit uitzich zelf op internet gaat?
dit kost me echt heel veel beltegoed en ik wordt er echt niet goed van.
hoe kun je dat uitzetten ?
LauEef schreef:Is er hier iemand met de Samsung Star Qwerty(B3410?) ga hem volgende week waars. aanschaffen!
Had namelijk eerst oog laten vallen op een andere samsung, ook met toetsenbord.
Nu zag ik dus de Star Qwerty die maar 10 euro duurder was als die andere, en 20 euro goedkoper (!) als de star! Met toetsenbord, dus toen begon ik te twijfelen.
En toen ik diverse malen in reviews van die andere samsung las dat de batterij maar 1 dag meegaat, was de keuze snel gemaakt
Seleentj schreef:LauEef schreef:Is er hier iemand met de Samsung Star Qwerty(B3410?) ga hem volgende week waars. aanschaffen!
Had namelijk eerst oog laten vallen op een andere samsung, ook met toetsenbord.
Nu zag ik dus de Star Qwerty die maar 10 euro duurder was als die andere, en 20 euro goedkoper (!) als de star! Met toetsenbord, dus toen begon ik te twijfelen.
En toen ik diverse malen in reviews van die andere samsung las dat de batterij maar 1 dag meegaat, was de keuze snel gemaakt
Ik ga hem donderdag halen, maar volgens mij zit er geen data kabel bij voor muziek of wel?
Pikeur schreef:Ik had hem trouwens op bokt mobile gezet via mijn telefoon, en toen ik via mijn computer weer op bokt ging stond de bokt van mijn PC ook op mobile. Blijkbaar ging het dus wel gewoon via het draadloos van ons huis zeg maar