hebben jullie het ook dat hij soms wat vastloopt nadat je op internet bent geweest. Als ik dan meteen iets anders wil kijken reageert hij soms niet. En bij het spelletje asphalt reageert hij ook niet altijd het zelfde. lijkt alsof de touchscreen dan niet reageert
Limanade
Geplaatst: 23-11-09 23:42
gaat trouwens de batterij bij jullie ook zo snel leeg als jullie op internet zitten?
Ja denk het wel, heb het nooit op de star geprobeerd maar dat heeft iedere telefoon
iloveiwan
Geplaatst: 24-11-09 12:14
Hallo, Ik heb ene vraag... De prijzen verschillen heel erg voor prepaid. Bij de ene kost het 114,99 en bij de andere 130,95. Weten jullie waar ik hem voor het goedkoopst kan hallen? Bedankt!
Ik denk dat dat per moment verschilt... gewoon de folders en de verschillende sites in de gaten houden lijkt me... bijvoorbeeld www.kieskeurig.nl
__Marije__
Geplaatst: 24-11-09 12:16
Het grootste verschil zit hem in de provider en of er wel of geen beltegoed bij zit. Waar je hem het goedkoopst kunt krijgen zal met de week wisselen denk ik. Bovendien is er natuurlijk ook verschil tussen internet/winkel maar in een winkel heb je wel service als er iets met je telefoon gebeurt en als je dat via internet moet regelen betaal je verzendkosten enzo Er zijn ook pakketten met 35 euro beltegoed er standaard bij, en dan komt hij dus op de 145 uit bijvoorbeeld!
Vrijdag of maandag komt m'n telefoontje binnen Ik kan nu al niet wachten! Want noodgedwongen loop ik alweer 2 weken rond met mijn onverwoestbare Nokia 3310, maar die is wel heul groot om steeds mee te nemen in je broekzak...
met mijn telefoon gemaakt! was ook best donker in de stal tegen het licht ingemaakt
Sleeper
Geplaatst: 26-11-09 20:00
Help!
Ik heb niet al de 36 pagina's doorgelezen, dus excuus als de vraag dubbel is. Ik heb sinds twee dagen de 5230, blij! Alleen nu moest ik tijdens het bellen cijfers intoetsen (keuzemenu) hoe krijg ik de cijfers tevoorschijn tijdens het bellen? Kreeg lichtelijk stress