Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisje88 schreef:Ik zag hier iets over de nederlandse versie van War Horse? Zou iemand mij die willen mailen?
Eb01 schreef:Dat maakt een e-boek relatief duurder want verkoopwaarde is dus per definitie nul. Dochter heeft dat ding twee jaar geleden van oma gekregen maar ze koopt liever 2ehands boeken voor een euro dan dat ze bij Bol.com e-boeken koopt. Dat maakt dus dat zo een e-reader bijna alleen interessant is als je (illegaal) kunt downloaden. zucht. en ik wilde haar nog netjes opvoeden. Voor de rest een heel fijn ding.
pluisje88 schreef:Siamsmeesje schreef:De Bokt-dropbox? Die bestaat niet meer, is afgesloten door dropbox zelf na een klacht van een schrijver geloof ik.
Kun je geen nieuwe meer aanmaken en dan een gesloten box? waar je alleen op uitnodiging in kunt?
vikki schreef:Dus eh... als de Kindle eigenare onder jullie nog op zoek zijn naar een geweldig en zeer betaalbaar boek, mag ik While the Savage Sleeps dan aanraden...The Lion, the Lamb and the Hunted heb ik ook alle vertrouwen in, maar die heb ik nog niet gelezen...