Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Was ik net op tijd.. Leuk ding trouwens maar niet bugvrij vrees ik: https://forum.sel.sony.com/viewtopic.php?f=98&t=11588
Gebeurt elke 2/3 uur zo'n beetje..
KingMarco schreef:En je kan de boeken niet op een ds kaartje zetten en dat kaartje daarna in de sony doen ?
daffodil schreef:Oh drama, ik krijg mijn ereader niet meer verbonden met Calibre, iemand de oplossing? Ik heb inmiddels alle aanwezige snoertjes al gebruikt maar ik krijg gewoon geen verbinding.....
Vroeger zat er in Calibre een knop om handmatig mee te verbinden maar die kan ik ook niet meer vinden....
SanderD schreef:Moderatoropmerking:Ik wil iedereen erop wijzen dat ook in dit topic het downloadbeleid in acht genomen mag worden. Dit betekent dat er op geen enkele wijze tips uitgewisseld mogen worden om te komen aan producten zonder daarvoor te betalen, terwijl dat normaliter wel zou moeten. Ik wil jullie dan ook verzoeken om daar vanaf deze post rekening mee te houden en geen reacties te plaatsen die in strijd zijn met de downloadregels. Bij voorbaat dank!