Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twinklestar schreef:Krijg nou wat, ik heb precies, maar dan ook precies, hetzelfde gebloemde stoeltje hier staan
![]()
Is zeker 40 jaar oud ( nog van mijn moeder geweest ) , de stof is zijde en er zit in de zitting een bakje voor naaispulletjes oid. met daaronder nog meer opbergruimte..
Ik wil het op marktplaats gaan zetten maar misschien zijn er hier liefhebbers voor ?
BarbaLala schreef:Twinklestar schreef:Krijg nou wat, ik heb precies, maar dan ook precies, hetzelfde gebloemde stoeltje hier staan
![]()
Is zeker 40 jaar oud ( nog van mijn moeder geweest ) , de stof is zijde en er zit in de zitting een bakje voor naaispulletjes oid. met daaronder nog meer opbergruimte..
Ik wil het op marktplaats gaan zetten maar misschien zijn er hier liefhebbers voor ?
Ik heb wel interesse!
Heb je duidelijke foto's van de zitting en plekken van slijtage?
Twinklestar schreef:Krijg nou wat, ik heb precies, maar dan ook precies, hetzelfde gebloemde stoeltje hier staan
![]()
benangelique schreef:Iemand ervaring met dat spul van hg wat verven zonder schuren belooft?
Twinklestar schreef:BarbaLala schreef:
Ik heb wel interesse!
Heb je duidelijke foto's van de zitting en plekken van slijtage?
Foto's zal ik morgen bij daglicht even maken. ( ben net thuis van een vakantiedagje dierentuin
)
Er zijn geen slijtageplekken, het stoeltje heeft altijd voor de sier op de slaapkamer gestaan en is dus eigenlijk nooit echt als stoel gebruikt.
Ik meen dat er ergens een kleine beschadiging in de stof is, een klein haaltje iod. ( praktisch niet te zien )
Zal overal foto's van maken en ze morgen plaatsen
BarbaLala schreef:Ow ik ben benieuwd!
Haha ja dat verschieten van kleur heb nou eenmaal inderdaad