Verder zijn we het gewoon met elkaar eens hoor, wat meer auto voor de kar is best lekker, maar als het puntje bij paaltje komt gaat het met een 'mindere' trekauto ook.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Joolien schreef:Jammer genoeg werd de Mazda voor onze neus verkocht.
We hebben nog een 2 interessante auto's gezien, een Fiat Stilo en een Ford Focus. Alleen staan deze bij een zeer onbetrouwbare dealer, autocentrum Almelo, dus gaan we daar niet mee verder. Als je ze googled, zie je de ene na de andere klacht.
Joolien schreef:We willen ook nog bij deze kijken:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/fiat ... ousPage=lr
We hadden eerste een hoger budget, maar hebben besloten toch nog voor wat goedkopers te kijken.
Zelf was ik mega tevreden over mijn puntotje, ook heel zuinig

Tobbes schreef:Ik vraag af of wil gerage wel zit te wachten op zo auto. Denk dat je hem net zo goed naar de sloop kan brengen.
Voor rest zou niet op mijn geweten willen hebben om met onveilig auto rond te rijden. Hoe is die door de apk heen gekomen? Of is kort geleden zoveel stuk gegaan?
Tobbes schreef:Ik vraag af of wil gerage wel zit te wachten op zo auto. Denk dat je hem net zo goed naar de sloop kan brengen.
Voor rest zou niet op mijn geweten willen hebben om met onveilig auto rond te rijden. Hoe is die door de apk heen gekomen? Of is kort geleden zoveel stuk gegaan?

_Nelleke_ schreef:Ik denk dat je daar meer plezier aan hebt dan een ouder type punto die over 2jr weer aan vervanging toe is.
Rex_Rolfo schreef:Rex_Rolfo schreef:Had de consumentenbond niet een artikel over private lease een maand of twee-drie geleden? Heb alleen de conclusie gekeken maar als ik me goed herinner zijn sommige van die lease mogelijkheden financieel best interessant. Andere weer minder, hangt sterk van merk/auto af.
Zal eens kijken of ik het blaadje nog kan vinden.
Gevonden, was al weer een jaar geleden (dec '14). Bij sommige merken kan het een paar tientjes per maand schelen t.o.v. kopen met dealer financiering of eigen geld. Dan is mijn conclusie al snel -en niet doorgerekend- dat je beter af bent met het kopen van een goede (jonge) gebruikte auto en daar lang mee doorrijden.