nikilover schreef:Waarom komen jullie anders niet gezellig mee kletsen in het nagellak topic?
Omdat het daar op een gegeven moment alleen maar over gel- en acrylnagels ging en er totaal niet meer op mijn berichten werd gereageerd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:nikilover schreef:Waarom komen jullie anders niet gezellig mee kletsen in het nagellak topic?
Omdat het daar op een gegeven moment alleen maar over gel- en acrylnagels ging en er totaal niet meer op mijn berichten werd gereageerd.
Jolien87 schreef:nikilover schreef:Waarom komen jullie anders niet gezellig mee kletsen in het nagellak topic?
Citaat:Ik lak mijn nagels regelmatig met normale nagellak
111 (13%)Ik lak mijn nagels altijd met normale nagellak
37 (4%)Ik lak mijn nagels zelf met gellak
c_alsemgeest schreef:het staat wel in de poll...Citaat:Ik lak mijn nagels regelmatig met normale nagellak
111 (13%)Ik lak mijn nagels altijd met normale nagellak
37 (4%)Ik lak mijn nagels zelf met gellak
dus imo gewoon ontopic
Frummels schreef:Het gaat om hoe jouw nagels eruit zien. Dat mag dus ook zonder lak zijn. Die komen ook vaak genoeg voorbijdat hoort m.i. niet in het nagellak topic thuis?
Maar dit is wel heel erg off topic zo..
nikilover schreef:Nee het gaat er vooral om HOE je nagels zijn en wat je ermee doet.
Dat kan inderdaad gewoon naturel zijn - Maar ook gelakt.
Maar als je meerdere foto's van al je kleuren wilt plaatsen ( wat ook erg leuk is natuurlijk ) hoort dat imo in het nagellak topic thuis en niet hier.
Maar zoals hiervoor al werd geschreven, dat is aan de modjes om te bekijken/beslissen
LadyMadonna schreef:Omdat ik zelf styliste ben, kijk ik altijd (niet eens bewust) naar mensen hun handen.
Nu ben ik zomaar eens nieuwschierig: hoe zien jouw nagels eruit?
In dit topic staat een moderatoropmerking:
Onderwerp: Hoe zijn jouw nagels?zonnebloem18 schreef:Om het on-topic te houden wil ik jullie vragen specifieke vragen over nagels en nagellak in het volgende topic te stellen: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1797834&lr=262485272#unread.
germie schreef:ER zit momenteel iets in het gras hier wat teennagels geel kleurt. Ik loop dus graag thuis op blote voeten en ook wel buiten. Ik heb nu al enige dagen gewoon gelige nagels en dat gaat er ook met wassen niet af. Dat moet dus van het buitenlopen komen. Gaat ook met een tandenborstel er niet af, dat heb ik al geprobeerd, het trekt dus in de nagel lijkt het (en nagelbed vooral). Alleen iemand die naar beneden zou kijken zou het zien omdat ik verder op sandalen loop. Maar voor mijn gevoel ziet het er stom uit. LOL.
Dus ik doe er nu juist heel veel mee, ze expliciet borstelen onder de douche. Terwijl ik normaal niets aan teennagels doe. Of het valt me nu ineens op door dit topic, haha.
LadyMadonna schreef:germie schreef:ER zit momenteel iets in het gras hier wat teennagels geel kleurt. Ik loop dus graag thuis op blote voeten en ook wel buiten. Ik heb nu al enige dagen gewoon gelige nagels en dat gaat er ook met wassen niet af. Dat moet dus van het buitenlopen komen. Gaat ook met een tandenborstel er niet af, dat heb ik al geprobeerd, het trekt dus in de nagel lijkt het (en nagelbed vooral). Alleen iemand die naar beneden zou kijken zou het zien omdat ik verder op sandalen loop. Maar voor mijn gevoel ziet het er stom uit. LOL.
Dus ik doe er nu juist heel veel mee, ze expliciet borstelen onder de douche. Terwijl ik normaal niets aan teennagels doe. Of het valt me nu ineens op door dit topic, haha.
Weken in citroensap al geprobeerd?
Britt_Sisi schreef:Mijne zien er momenteel zo uit:
[ [url=m/3mPYXW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen moet ik werken dus zullen ze wel afbreken.
Ik doe er verder weinig mee, soms een lakje en als ze echt lelijk zijn knip ik ze kort.
Hoe krijgen jullie ze zo mooi gelakt! Mij lukt het niet haha.