Na een avondje barren is het dramatisch; dan is alles zacht, gebroken en gescheurd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:prugelpiet schreef:Dit is voor mijn nagels écht heel goed. Normaal peuter ik ze er af. Geen nagelbijter, maar een nagelpeuter? Ik ga net zo lang door tot het bloed en er niks meer af te halen valt![]()
Maar de laatste tijd gaat het dus heel goed.
[ [url=m/a6ACDn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh horror.... je nagelriemen schreeuwen om gepamperd te worden
Margee schreef:prugelpiet schreef:Dit is voor mijn nagels écht heel goed. Normaal peuter ik ze er af. Geen nagelbijter, maar een nagelpeuter? Ik ga net zo lang door tot het bloed en er niks meer af te halen valt![]()
Die scheurtjes doen toch behoorlijk zeer of niet????
eenitraM schreef:prugelpiet schreef:Dit is voor mijn nagels écht heel goed. Normaal peuter ik ze er af. Geen nagelbijter, maar een nagelpeuter? Ik ga net zo lang door tot het bloed en er niks meer af te halen valt![]()
Noooooooooo
Hoe dan.
Jolien87 schreef:prugelpiet schreef:Dit is voor mijn nagels écht heel goed. Normaal peuter ik ze er af. Geen nagelbijter, maar een nagelpeuter? Ik ga net zo lang door tot het bloed en er niks meer af te halen valt![]()
Van deze foto krijg ik echt anuskramp.![]()
Ik had als kind nagels die hierbij in de buurt kwamen en dat vond ik al enorm pijnlijk. Ik hoop echt voor je dat je er op den duur kunt afblijven want naast dat het er niet mooi uitziet is het ook nog eens heel vatbaar voor infecties.
Ik moet wel zeggen dat mijn nagels in mijn paardentijd lang niet zo lang en verzorgd waren als nu. Wat dat betreft heb ik diep respect voor alle paardenmeiden hier met lange nagels.
ierusju schreef:Heeft iemand een idee waar deze lijnen/groeven vandaan komen? Is het een aangeboren iets, of komt dit door een tekort aan iets?
[ [url=m/GRytsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UOIiZJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyMadonna schreef:ierusju schreef:Heeft iemand een idee waar deze lijnen/groeven vandaan komen? Is het een aangeboren iets, of komt dit door een tekort aan iets?
[ [url=m/GRytsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UOIiZJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit noem je beading, en kan je zien bij hormonale veranderingen, stress, vit B te kort, maar ook bij bijv diabetes.
Rena, je zegt het zelf al, het hecht niet goed en daardoor trek je het eraf. Dát veroorzaakt beschadigingen, de gellak/gel/acryl an sich niet.