Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemijn schreef:Ik zit er aan te denken om eens géwoon gek te doen, en een eskimo te laten zetten. Met de zoekfunctie heb ik al achterhaald dat xDramaQueen er een bezit (toch?
).
Annemijn schreef:Ik zit er aan te denken om eens géwoon gek te doen, en een eskimo te laten zetten. Met de zoekfunctie heb ik al achterhaald dat xDramaQueen er een bezit (toch?
).
Ik ga eens níet vragen of het pijn doet en of je meteen een retainer erin kan steken, ik ben alleen benieuwd hoe enorm het staafje is dat je er als eerste in krijgt, hoe lang die op zijn plek moet blijven en of er dingen echt onhandig mee worden... Zoals zoenen
Majo schreef:Ja ik woon op mezelf en heb zelfs een eigen huis. Ik zie mijn ouders 3x per week, omdat mijn paardje daar staat. Toen ik 2 jaar geleden mijn tongpiercing liet zetten, hebben ze een week niet meer tegen me gesproken en gezegd dat ik geen stap in de hut hoefde te zetten als ik nog meer piercings in mijn gezicht liet zetten. Hmmmm, ik ben daar toch wel gevoelig voor.
Jodie_ schreef:Kan iemand alsjeblieft even alleen maar positieve dingen over een tragus hier neerzetten? Gewoon alle enge verhalen over het zetten en ontstekingen weglaten, en met een beetje geluk durf ik hem dan binnen nu en 2 weken te laten zetten
).
Citaat:Ik ga eens níet vragen of het pijn doet en of je meteen een retainer erin kan steken, ik ben alleen benieuwd hoe enorm het staafje is dat je er als eerste in krijgt, hoe lang die op zijn plek moet blijven en of er dingen echt onhandig mee worden... Zoals zoenen