Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Met de zoekfunctie heb ik al achterhaald dat xDramaQueen er een bezit (toch?
).
Annemijn schreef:Ik zit er aan te denken om eens géwoon gek te doen, en een eskimo te laten zetten. Met de zoekfunctie heb ik al achterhaald dat xDramaQueen er een bezit (toch?
).
. Bestel vaak piercings via alloverpiercings. Maar hou het zelf maar gewoon bij kleine bolletjes, heb ze voor mezelf laten en in bepaalde shirtjes zie je ze anders aardig goed zitten.
Annemijn schreef:Ik zit er aan te denken om eens géwoon gek te doen, en een eskimo te laten zetten. Met de zoekfunctie heb ik al achterhaald dat xDramaQueen er een bezit (toch?
).
Ik ga eens níet vragen of het pijn doet en of je meteen een retainer erin kan steken, ik ben alleen benieuwd hoe enorm het staafje is dat je er als eerste in krijgt, hoe lang die op zijn plek moet blijven en of er dingen echt onhandig mee worden... Zoals zoenen
Majo schreef:Ja ik woon op mezelf en heb zelfs een eigen huis. Ik zie mijn ouders 3x per week, omdat mijn paardje daar staat. Toen ik 2 jaar geleden mijn tongpiercing liet zetten, hebben ze een week niet meer tegen me gesproken en gezegd dat ik geen stap in de hut hoefde te zetten als ik nog meer piercings in mijn gezicht liet zetten. Hmmmm, ik ben daar toch wel gevoelig voor.
En dan praten ze een week niet tegen je, dat is dan toch vooral hun probleem, ze gaan vanzelf wel weer wat zeggen. Het is niet het einde van de wereld een piercing. Sorry maar je bent geen klein kind meer en dat hebben ze gewoon te accepteren. Zou om zoiets echt niet mn eigen plan laten varen..
Jodie_ schreef:Kan iemand alsjeblieft even alleen maar positieve dingen over een tragus hier neerzetten? Gewoon alle enge verhalen over het zetten en ontstekingen weglaten, en met een beetje geluk durf ik hem dan binnen nu en 2 weken te laten zetten
Het valt heus wel mee en achteraf voel je de eventuele pijn toch niet meer terug en kan je alleen maar blij naar je piercing staren! Annemijn schreef:Ik zit er aan te denken om eens géwoon gek te doen, en een eskimo te laten zetten. Met de zoekfunctie heb ik al achterhaald dat xDramaQueen er een bezit (toch?
).
Citaat:Ik ga eens níet vragen of het pijn doet en of je meteen een retainer erin kan steken, ik ben alleen benieuwd hoe enorm het staafje is dat je er als eerste in krijgt, hoe lang die op zijn plek moet blijven en of er dingen echt onhandig mee worden... Zoals zoenen
De piercer die hem een week er voren zette heeft pas een week na mij een 10 mm in kunnen doen 
Dat heb ik een paar dagen met mijn tong moeten doen (ik had hem in de zomer gezet dus ja
)
) en met vorken... Dat heb ik nooit aan de hand gehad maar mijn piercer waarschuwde wel.