[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:17

Zijn er ook mensen met een MD piercing?
ik heb er 1 op me pols! nu sinds een jaar en ben er nog steeds trots op (H)

Afbeelding

x_Mliss

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:49

nice :D

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:50

Ik ga morgen poging doen om hem los tedraaie. %)
Alleen moet ik eerst piercer bellen om tevragen of hij tijd heeft voor dat ik me laatste beetje ga gebruiken.
Hopen dat het gaat werken en niet al te veel zeer gaat doen.... |(

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:16

hoeso poging toen tot? ik kan hem heel makkelijk zelf losdraaien en verwissel de balletje regelmatig! Altijd matchend bij m''n outfit :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 00:16

Lous schreef:
Peelie schreef:
WIEH Ik ga een paar leuek balletjes en 2 titatium staafjes kopen bij crazyfactory.com

Ik werk dat mijn lichaam gewoon het beste tegen titanium kan. En aangezien ik al een paar ballentjes heb liggen maar een chirugies staal (waarscheinlijk, stond niet op de verpakking toen ik ze kocht) staafje. Dan gaat hij toch weer pruttelen en piepen. Als ik mijn zweerpiercing weer in doe word hij weer rustig :)

In CS zit nikkel en daar kunnen veel mensen niet tegen. In titanium zit dat dus niet. Officieel is het ook verboden te piercen met CS. Maar sommige piercers houden zich hier niet aan.

Weet ik, ik ben ook allergies voor chirurgies staal. (nikkel dus)

Aan de buitenkant maakt het niet uit. maar als het in me zit gaat het zweeren. Net als oorbellen die ontsteken dan ook...

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 00:29

pharagirlke schreef:
Heeft iemand hier ervaring met eskimo/vertical labret? Zetting, genezing enz. :)

Ik heb mijn labret vandaag uit gedaan ;( Met best wel "pijn in het hart" :o Voel me naakt nu :') Maar ik wil mijn tanden goed houden en mijn tandvlees was langzaam maar zeker aan het terugtrekken... Maar ik wil terug wat in mijn lip en op die eskimo was ik al verliefd vanaf dat ik hem zag maar stiekem durfde ik hem niet zo goed dus heb ik de gewone labret genomen :o

Ik heb ongeveer een jaar een vertical labret gehad. :)
Het was tot nu toe mijn pijnlijkste piercing, maar niks onoverkomelijks (Heb nog 2 sternum MD's, een sideburn en een helix).
Bij mij werd hij gezet van beneden naar boven toe, sommige piercers doen het ook omgekeerd. Omdat hij gezet wordt met een "banaantje" voel je echt heel duidelijk wanneer ze de naald in je lip wat draaien. Ook het moment waarop hij aan het einde door je lip gedrukt wordt voelt heel vreemd aan! :D Maar het valt echt best mee.

Qua genezeing: Mijn lip is een heel klein beetje gezwollen, maar meestal zwelt het wel behoorlijk. In het begin had ik dus een veel te groot staafje met veel te grote bolletjes. In het begin was het heel erg wennen om van een flesje of blikje te drinken :+ Maar dat krijg je na een paar keer proberen wel door, daarna heb je er geen last meer van. Wanneer je er kleinere bolletjes laat opdraaien gaat het ook al een pak beter. Een nadeel van de zwelling is wel dat je lippen wat barsten en je dus last krijgt van "velletjes". En ohja, een appel eten is me nooit meer gelukt zonder echt nadenken over de plaatsing van mijn lippen! Dat was echt te hard om je lippen op te drukken :D Broodjes enzo gingen best. En ook kuswerk is nog mogelijk ;) Na een tijdje begon het bolletje wel een klein beetje in mijn lip weg te zakken. Nog iets heel leuks is de korstvorming: dan gaat dat bolletje dus aan ge lip plakken. Ik vond dat ongelooflijk irritant tijdens het praten of eten, en "verbrak" dus steeds dat korstje. Niet bevorderend voor de genezing..

Het zou me verbazen als je na deze roman ( :+ ) nog een vraag zou hebben, maar als het wel zo is stel je ze maar!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:02

Mijn navelpiercing is erg lief voor me :D Gelukkig :') Heb heel iets last van korstjes maar ook nauwelijks. :)
Verder ga ik m'n labret eruit halen en een snake/spiderbite laten zetten, aan de linkerkant 2 en aan de andere kant 1. :)

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:23

Had het al eerder gevraagd, maar heeft iemand ervaring met 2x kraakbeen tegelijk laten zetten in 1 oor? Ik wil nl. tegelijkertijd een helix en tragus laten zetten.

kimkristin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:28

Ik heb verleden week een MD laten zetten. ook op mn pols :o haha.. Dinsdag mocht de pleister eraf en de volgende dag toen ik me wou aankleden viel die eruit :? Ik gister gelijk terug gegaan hebben ze hem weer erin gezet met wéér een pleister erop :\

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:41

jacqie70 schreef:
Had het al eerder gevraagd, maar heeft iemand ervaring met 2x kraakbeen tegelijk laten zetten in 1 oor? Ik wil nl. tegelijkertijd een helix en tragus laten zetten.

ik zou eerst tragus zetten en daarna helix, want die laatste veroorzaakt nogal wat leed.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:51

Tja, daarom dacht ik ook: meteen tegelijk, anders heb ik 2x ellende...

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:10

pharagirlke schreef:
ja ik had er bioplast in... Dat is beter maar het betekent niet perse dat je tandvlees niet terug trekt.

hmm ja, als ik het me goed herinner had jij hem toch behoorlijk laag? ik heb hem namelijk vlak onder mn lip en zit dus niet tegen het tandvlees aan maar wel tegen mn tanden zelf. dus misschien dat ik daarom (nog) geen last heb dat mn tandvlees terugtrekt. http://picasaweb.google.nl/vanengelen.v ... 9453011938
let niet op de rest van mn hoofd :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:13

vivian_ve schreef:
pharagirlke schreef:
ja ik had er bioplast in... Dat is beter maar het betekent niet perse dat je tandvlees niet terug trekt.

hmm ja, als ik het me goed herinner had jij hem toch behoorlijk laag? ik heb hem namelijk vlak onder mn lip en zit dus niet tegen het tandvlees aan maar wel tegen mn tanden zelf. dus misschien dat ik daarom (nog) geen last heb dat mn tandvlees terugtrekt. http://picasaweb.google.nl/vanengelen.v ... 9453011938
let niet op de rest van mn hoofd :D

nee zij had hem ook net onder de lip, net als ik, hij zat bijna op mn lip zelfs, maar alsnog staan mijn wortels bloot. hij kwam ook niet tegen mijn tandvlees, maar met praten en eten beweegt hij uiteraard, dat is niet te voorkomen, je kan alleen hopen dat je heel sterk tandvlees hebt :j

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:32

hmm oke dan.. toch even in de gaten houden..

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:43

Maakt het uit als je navelpiercing iets te groot is? Past verder wel gewoon, alleen steekt een beetje uit.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:53

nee hoor. Het staat alleen wat minder mooi vind ik. Daarbij lijkt het mij handiger als hij wel gewoon past, aangezien je anders makkelijker ergens achter kan blijven hangen.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 12:56

Achter blijven hangen heb ik geen last van gelukkig :)
Nouja dan laat ik 'm gewoon zo :j Als het verder geen kwaad kan.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 13:29

M3lisss schreef:
hoeso poging toen tot? ik kan hem heel makkelijk zelf losdraaien en verwissel de balletje regelmatig! Altijd matchend bij m''n outfit :D

Moet je maar even terug lezen. ;)

Oeh het zit er op nu tot 2 ur wachten dan naar de piercer brrrr hopen dat het nu geen pijn doet. :D
En dat het plaatje onderhuids niet mee draait. :=

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:06

SCHIT niet gelukt!!!
Hij zit zo vast dat het plaatje onder mijn huid mee draait. |(
Hij ging helemaal bloede... |(
Ze gaat nu naar amsterdam om een andere tang tehalen...
Waar ze hem misschien wel los mee krijgt...

Anders smeer ik er gewoon van de week WB40 op. :\
Dus deze week maar elma zalf bestelle mijne is nu op en zonder trek ik het echt niet. :=
En dan zou ze me nog bellen voordat ik op vakantie ga *5-8 dus hopen dat het dan gaat lukken.
Anders weet ik het echt niet meer. :\

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:07

Ga nu maar even douche want hij zit helemaal onder het bloed. :=

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:12

Das flink kl*te zeg.... Moet je hem niet eerst een tijdje met rust laten? Heb je er veel last van nu? Sterkte.....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:13

Emla zalf ;)

En is hij gepunched?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:31

Ik moet ook naar de piercer terug, ik krijg de balletjes niet losgedraaid :')

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:33

welke is het? echt balen man! pijnlijk! heb er nu ook last van, ben een paar keer blijven hangen aan mn tas. Dikke bult eronder vorige week.. allemaal wondvocht en pus eruit!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 15:57

Mijne bedoel je?

Ik heb een vch, en ik was niet van plan er constant aan te lopen frutten eigenlijk... Dus dan meneer de piercer maar bellen, want ik krijg ze niet los :')