ik heb er 1 op me pols! nu sinds een jaar en ben er nog steeds trots op (H)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Peelie schreef:WIEH Ik ga een paar leuek balletjes en 2 titatium staafjes kopen bij crazyfactory.com
Ik werk dat mijn lichaam gewoon het beste tegen titanium kan. En aangezien ik al een paar ballentjes heb liggen maar een chirugies staal (waarscheinlijk, stond niet op de verpakking toen ik ze kocht) staafje. Dan gaat hij toch weer pruttelen en piepen. Als ik mijn zweerpiercing weer in doe word hij weer rustig
In CS zit nikkel en daar kunnen veel mensen niet tegen. In titanium zit dat dus niet. Officieel is het ook verboden te piercen met CS. Maar sommige piercers houden zich hier niet aan.
pharagirlke schreef:Heeft iemand hier ervaring met eskimo/vertical labret? Zetting, genezing enz.
Ik heb mijn labret vandaag uit gedaanMet best wel "pijn in het hart"
Voel me naakt nu
Maar ik wil mijn tanden goed houden en mijn tandvlees was langzaam maar zeker aan het terugtrekken... Maar ik wil terug wat in mijn lip en op die eskimo was ik al verliefd vanaf dat ik hem zag maar stiekem durfde ik hem niet zo goed dus heb ik de gewone labret genomen
pharagirlke schreef:ja ik had er bioplast in... Dat is beter maar het betekent niet perse dat je tandvlees niet terug trekt.
vivian_ve schreef:pharagirlke schreef:ja ik had er bioplast in... Dat is beter maar het betekent niet perse dat je tandvlees niet terug trekt.
hmm ja, als ik het me goed herinner had jij hem toch behoorlijk laag? ik heb hem namelijk vlak onder mn lip en zit dus niet tegen het tandvlees aan maar wel tegen mn tanden zelf. dus misschien dat ik daarom (nog) geen last heb dat mn tandvlees terugtrekt. http://picasaweb.google.nl/vanengelen.v ... 9453011938
let niet op de rest van mn hoofd
M3lisss schreef:hoeso poging toen tot? ik kan hem heel makkelijk zelf losdraaien en verwissel de balletje regelmatig! Altijd matchend bij m''n outfit