Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 22:11

Omdat ik via internet niet veel wijzer word heb ik een paar vragen mbt lippen opvullen / lip fillers:
welke klinieken leveren goed werk?
welke prijs moet ik aan denken?
zijn er mensen op bokt die hun ervaringen willen delen?
zijn er wachtlijsten?
wat komt er voor de rest allemaal bij kijken?

Ik hoop dat er hier mensen zijn die willen vertellen over wat zij gedaan hebben, hoe het gegaan is en of jullie (nog steeds) tevreden zijn.
Vragen/opmerkingen in de richting van dat ik mijn gezicht niet moet laten 'verpesten' heb ik niets aan :)

Moderatoropmerking:
In dit topic zijn moderatoropmerkingen geplaatst, deze vind je hier en hier
Laatst bijgewerkt door enamorada op 04-02-17 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Flowery

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:14

Ik heb even gespiekt en ik zie dat je 16 bent :) Heb je toestemming van de ouder(s)? Anders lijkt mij dat geen enkele kliniek je zal behandelen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 22:15

Flowery schreef:
Ik heb even gespiekt en ik zie dat je 16 bent :) Heb je toestemming van de ouder(s)? Anders lijkt mij dat geen enkele kliniek je zal behandelen.

Ik heb inderdaad toestemming :j

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:21

Waarom wil je het laten doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:21

Ik zou me met dit topic eerder zorgen gaan maken over je redenen dan je tips geven. Vind het nogal heftig dat iemand van deze leeftijd dat al overweegt.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:23

Doe het alsjeblieft niet.. Op enkele uitzonderingen na ziet het er over het algemeen uit alsof je heel erg mannelijk bent en dat probeert te verbergen -O- En hoe smaller je lippen zijn, hoe sneller het er onnatuurlijk uit gaat zien.

MurthulJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:23

Ik verplaats je topic van Leven Zonder Paarden naar Mensenwelzijn en Sport aangezien het daar beter thuishoort. :)

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:25

Waarom zou je dat willen?
Sorry maar vind het een beetje vreemd dat je ouders dat goed vinden... Denk er echt heel goed over na!

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:26

Ik zou het niet doen.. ik vind het er altijd zo "opgeblazen" uitzien. Denk er alsjeblieft goed over na!

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:27

ik snap het ook niet.

vooral,als je nog maar 16 bent,kunnen je lippen uit zichzelf ook nog wat voller worden,op je 16de ben je nog volop aan het evolueren in 'vrouw zijn/worden'

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 22:27

Ik ben me er puur op aan het oriënteren en daarom zou ik graag antwoord willen op de vragen die ik stel. Antwoorden als 'Whut' kan ik niks mee. :o
Waarom ik het wil doen laat ik me liever niet openbaar over uit.
Als ik er echt voor ga is dat een doordachte keuze, het is niet zo dat ik even naar de eerste de beste kliniek loop om er eens even een liter van dat spul erin te laten spuiten.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:30

Nou even een reactie die niet over het feit gaat dat je 16 bent. Als je het zelf graag wil en je hebt toestemming, lekker doen, het is toch niet permanent. Voor wie dat hier niet wist: lipfillers is een stof die zichzelf afbreekt over tijd, vandaar dat je het met enige regelmaat moet bijhouden. Ook, mocht je bijv teveel hebben laten inspuiten, kunnen ze een soort 'antistofje' inspuiten dat de filler weer afbreekt. Niet permanent dus, dus mijns inziens ook niet mega dramatisch. Vertel het zo even uit m'n hoofd hoor dus correct me if I'm wrong.

Ik weet iig dat velvetblack op Bokt het eerder heeft laten doen en het nu ook pas geleden weer heeft laten doen. Zal haar dit topic even tippen. Verder zelf geen ervaring mee maar eigenlijk best positieve verhalen over gehoord in mijn omgeving. :)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:30

Los van dat ik het heel bizar vind dat je dit wil gaan doen (en dat je ouders erin meegaan..) Volgens mij is het gewoon wettelijk vastgesteld dat er geen cosmetische behandelingen mogen worden uitgevoerd bij minderjarigen. Zal dat eerst maar eens uitzoeken...

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:31

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:32

Sorry maar ik die leeftijd kan je over zulke dingen mijn inziens echt nog geen doordachte keuzes maken. Je lichaam is nog niets eens volgroeid.

Jammer dat je ouders blijkbaar mee gaan in je keuze. Die zouden je moeten beschermen om nu al zulke dingen te gaan doen.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:34

Fijn voorbeeld geven die youtubers toch :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:35

enamorada schreef:
Ik ben me er puur op aan het oriënteren en daarom zou ik graag antwoord willen op de vragen die ik stel. Antwoorden als 'Whut' kan ik niks mee. :o
Waarom ik het wil doen laat ik me liever niet openbaar over uit.
Als ik er echt voor ga is dat een doordachte keuze, het is niet zo dat ik even naar de eerste de beste kliniek loop om er eens even een liter van dat spul erin te laten spuiten.

Maar ik neem toch aan dat het je niet verbaast dat mensen zo reageren? Mag ik vragen of het is vanwege een medische reden? Ik denk dat als het alleen cosmetisch is, de betere klinieken misschien niet zullen toezeggen... Ik weet tenminste niet hoe dat zit hoor, maar kan me dat zo voortsellen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 22:37

Ik kijk geen youtube ;)

Bedankt voor de reacties.

Wil even benadrukken dat mijn ouders slechts toestemming geven. Ze juichen het niet toe maar als ik er gelukkiger van word ondersteunen ze mij daarin.
En wat al gezegd word, het is niet permanent.

En nog een keer, ik vraag alleen om antwoorden. Niet om meningen of het goed of slechts is, daar kunnen jullie wat mij betreft een apart topic over openen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:41

Het ligt er geheel aan waarom TS zoiets zou willen laten doen en wij kunnen daar niet over oordelen. Als zij nauwelijks lippen heeft en daar bijvoorbeeld stevig door wordt gepest snap ik het absoluut. Ik kan in dat geval ook goed snappen dat haar ouders er achter staan.

Als een tiener flaporen heeft en daar hinder van heeft is het de normaalste zaak van de wereld, maar bij lippen ineens niet?

Succes TS!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:44

enamorada schreef:
Ik kijk geen youtube ;)

Bedankt voor de reacties.

Wil even benadrukken dat mijn ouders slechts toestemming geven. Ze juichen het niet toe maar als ik er gelukkiger van word ondersteunen ze mij daarin.
En wat al gezegd word, het is niet permanent.

En nog een keer, ik vraag alleen om antwoorden. Niet om meningen of het goed of slechts is, daar kunnen jullie wat mij betreft een apart topic over openen.

Je vraagt wat er allemaal bij komt kijken ;) dus dan zijn die antwoorden niet raar lijkt me...

Anyway je moet sowieso 18 zijn voor cosmetische ingrepen ook al geven je ouders toestemming.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:46

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... he-ingreep
Dit lijkt me sowieso even slim om te bekijken, je zult dus moeten kunnen aantonen dat je lijdt onder je huidige uiterlijk.

Citaat:
Hoe oud moet ik zijn voor een cosmetische ingreep?
De minimumleeftijd voor een cosmetische ingreep zonder medische noodzaak is 18 jaar. Dit staat in de richtlijnen van de beroepsorganisaties voor cosmetische artsen en plastisch chirurgen. Artsen die werken in de cosmetische sector moeten zich houden aan deze richtlijn. De IGZ ziet hierop toe. De leeftijdsgrens hebben deze artsen zichzelf opgelegd. Deze staat dus niet in een wet van de overheid.

Uitzonderingen leeftijdsgrens van 18 jaar
Bij bijzondere omstandigheden kunnen artsen u ook behandelen als u onder 18 bent. Bijvoorbeeld als u psychisch lijdt door een uiterlijk probleem en een terugkerende wens heeft om dit te laten corrigeren. Het gaat bijvoorbeeld om flapoorcorrecties of overbeharing.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:47

Volgens mij mogen ze onder de 18 jaar zoiets nog niet uitvoeren. Ik ben je ouder/oppas niet dus ik ga ook niet oordelen.
Ik heb mijn lippen nu 2x laten doen en ga de 14e terug voor de 3e keer.
Het word gedaan met hyolaronzuur. Dit is een lichaams eigen stof die het lichaam dus zelf weer afbreekt na ongeveer 8 maanden.

De behandeling is pijnloos en de 1e week is het dikker dan het daadwerkelijke eindresultaat door de zwelling.

Dat het altijd nep kijkt is echt een vooroordeel. Ze kunnen het heel natuurlijk doen en ermee corrigeren als je bv ongelijke lippen hebt. Ideaal dus voor vele.
Ik doe het omdat ik vrij platte lippen heb en met mijn beroep het mooier vind als je meer lip ziet.

Ik laat me behandelen bij Blush Botox & fillers in Best. Echt een aanrader. Het is een huisarts. Ik denk dus niet dat hij iemand van 16 gaat behandelen maar niet geschoten is altijd mis.

Hier een voor en na foto van mij. Ik heb er hier 1 ml inzitten (1 spuit) en de 14e zit ik dus op 2 ml (2 spuiten) omdat ik dat neppere volle persoonlijk erg mooi vind juist.

Afbeelding
Voor (hier had ik een jaar geleden fillers laten doen, dus ze waren er vrijwel helemaal uit)

Afbeelding
Ochtend na de behandeling. Zwelling dus (wat ik mooi vind)

En nu

Afbeelding

Afbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:50

Ik snap dat best, ik ben ook nog in shock :+

En dan vertelt er iemand dat het er onnatuurlijk uitzien een vooroordeel is met bijpassende foto's waarop dus dat vooroordeel juist weer bevestigd wordt :?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 22:51

Joolien, het is een cosmetische ingreep. En bedankt voor de informatie, daar heb ik wat aan!

Bedankt xAnthea en Liselot +:)+

Ik heb al aangegeven er goed over na te (gaan) denken en dat heeft tijd nodig. Als ik moet wachten tot ik 18 ben weet ik in ieder geval zeker dat ik er goed over na heb gedacht imo.

Verootjo, hoe denk jij dat die reacties antwoord geven op die vraag? Ik zie het niet helemaal namelijk, maar wellicht vat ik ze dan niet helemaal goed op.

Velvetblack, heel erg bedankt! Vind het erg mooi geworden bij jou! :)

Waarom ben je zo in shock Dominique?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:52

verootjoo schreef:
Ik snap dat best, ik ben ook nog in shock :+

En dan vertelt er iemand dat het er onnatuurlijk uitzien een vooroordeel is met bijpassende foto's waarop dus dat vooroordeel juist weer bevestigd wordt :?

Lezen meis. Ik vind de zwelling (en dus het neppe) mooi. Dit vind ik. Wat andere vinden maakt mij niet uit.
Ze kunnen het ook heel natuurlijk doen, maar dat is niet mijn keuze geweest uiteraard.