Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:41

LadyMadonna schreef:
Danique_G schreef:
Wat doet iedereen lelijk over de lippen van Rockey. Zeg toch ook niet als ik jullie zie dat ik me rot schrik van jullie uiterlijk. Als zij er trots op is, vind ik het mooi.

Waarom mag je iets wat je niet mooi vind niet uitspreken? Ik vind het ook niet mooi, maar als zij het zelf mooi vind, mijn zegen heeft ze....
Maar dan hoef ik het toch nog niet mooi te vinden?

Vind zelf de manier waarop het gezegd werd vooral niet netjes.. niet dat er aangegeven wordt sar het niet iemands smaak is

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 19:44

Er is een verschil tussen iets niet mooi vinden en zeggen dat je je rot schrikt. :n

Vindt trouwens dat Rockey de reacties wel heel netjes pareert, maar had niets anders verwacht.

Anoniem

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:09

Er zit echt totaal geen toegevoegde waarde aan een reactie waarin je vertelt hoe verschrikkelijk lelijk je iets vindt. Wat heeft Rocky daar nou aan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:13

Ah kom op, als ze geen reacties wilde, had ze geen foto's moeten plaatsen. Volgens mij heeft ze ook genoeg dikke huid om lekker te doen waar ze zin in heeft en zit ze nu niet in een hoekje te huilen.

Verder moet iedereen lekker doen wat goed voelt, het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben anders zou het saai zijn. Het zijn de paradijsvogels die het leven interessant maken.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:16

Ik vind het er ook vreselijk nep uitzien.
Echt zonde.
Om alleen die reden al zou ik er met een grote boog omheen lopen.

Is het nog jezelf gelukkig maken met je uiterlijk?? Of is het om andere mensen gelukkig te maken zodat je niet gepest word? Ik zou niet meer gelukkig worden van mezelf met flappy bird lippen. En ik heb al (natuurlijke) dikke lippen. Vreselijk. Zou er ook een lip verkleiner zijn?

Die van velvetblack vind ik mooi, subtiel, een beetje. Dat ziet er niet uit alsof je door een wesp bent geprikt :o

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:22

Joolien schreef:
Ik zou me met dit topic eerder zorgen gaan maken over je redenen dan je tips geven. Vind het nogal heftig dat iemand van deze leeftijd dat al overweegt.

Lang leve de social influencers die hun tiener achterhoede vertellen dat er niets mis is met dit soort ingrepen.

Zorgwekkender vind ik dat er artsen zijn die bij een kind van 16 zulke ingrepen willen uitvoeren. En dan nog maar niet te spreken over ouders die toestemming geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:25

Wat een uitspraken weer. Jullie weten de reden toch helemaal niet?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:25

Maar wat zou er dan wel mis mee zijn?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:27

Tazzey schreef:
Joolien schreef:
Ik zou me met dit topic eerder zorgen gaan maken over je redenen dan je tips geven. Vind het nogal heftig dat iemand van deze leeftijd dat al overweegt.

Lang leve de social influencers die hun tiener achterhoede vertellen dat er niets mis is met dit soort ingrepen.

Zorgwekkender vind ik dat er artsen zijn die bij een kind van 16 zulke ingrepen willen uitvoeren. En dan nog maar niet te spreken over ouders die toestemming geven.

En piercings, tattoo's, oorbellen en pmu dan? Of haarverf/extensions enzovoorts. Vind je dat ook erg?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:33

Ik vind de kunst van het tattoo zetten ontzettend mooi (Kat von D heet ze geloof ik? Van LA ink?, vind ik geweldig wat zij kan.)
Maar verder vind ik tattoos over het algemeen niet mooi. Tunnels vind ik ook niet mooi, piercings ligt eraan waar ze zitten...
Ik ben maar een simpele boer: doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg :j

Heb je als volwassen vrouw cup AA, snap ik dat je naar een volle B of C cup gaat.
Maar als je C hebt en je gaat naar F, nee, snap ik niet....
Lippen opspuiten vind ik niet mooi. Ik vind die van elke dan mooier dan die van Rocky, maar ook die van Elke vind ik niet mooi..
maar Hey, hún moeten ermee lopen, ik niet...

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:35

Judass schreef:
En piercings, tattoo's, oorbellen en pmu dan? Of haarverf/extensions enzovoorts. Vind je dat ook erg?

Mijn dochters (13/15) en zoon (17) hebben van alles helemaal niets.

Ik heb wel oorbelgaatjes (als kindzijnde gekregen, maar draag geen oorbellen) en ik verf mijn haar (eigen haarkleur)..

Voor de rest moeten mensen doen wat zij willen hoor, ik heb er geen last van.
Maar mijn dochters (zij hebben het nog nergens over) wachten maar mooi totdat ze 18 zijn en er zelf verantwoordelijk voor zijn.
Ik wil niet later horen... mam waarom heb jij dat toentertijd goedgekeurd want nu zit ik ermee.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:37

zorro schreef:
Bellatrix schreef:
Ik baal er nog steeds van maar ik denk dat fillers in mijn geval geen verschil zouden maken want mijn lippenrood is gewoon heel weinig...

Zal PMU voor jou geen oplossing zijn dan?

En dat is?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:39

Permanente make-up.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:42

LadyMadonna schreef:
Danique_G schreef:
Wat doet iedereen lelijk over de lippen van Rockey. Zeg toch ook niet als ik jullie zie dat ik me rot schrik van jullie uiterlijk. Als zij er trots op is, vind ik het mooi.

Waarom mag je iets wat je niet mooi vind niet uitspreken? Ik vind het ook niet mooi, maar als zij het zelf mooi vind, mijn zegen heeft ze....
Maar dan hoef ik het toch nog niet mooi te vinden?

Los van het feit dat je niet altijd je mening hoeft te ventileren, werden er een paar nare opmerkingen gemaakt.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:42

Maar waarom mag iemand iets niet doen omdat een ander het lelijk vindt?
Waarom snap je het niet dat iemand een f cup wil , maar wel een b? Ik kan begrijpen dat jij een f niet mooi vindt, maar dat is toch helemaal buiten de kwestie?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:43

Damned schreef:
Waarom snap je het niet dat iemand een f cup wil , maar wel een b? Ik kan begrijpen dat jij een f niet mooi vindt, maar dat is toch helemaal buiten de kwestie?

Waar zeg ik dat het niet mag? Dan heb je mijn post niet goed gelezen....

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:43

Brainless schreef:
Permanente make-up.

Dat kun je in sommige ziekenhuizen laten doen. Daar komen tatoeëerders die er speciaal voor opgeleid zijn.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:47

LadyMadonna schreef:
Damned schreef:

Waar zeg ik dat het niet mag? Dan heb je mijn post niet goed gelezen....

Uiteraard zeg je dat niet letterlijk, maar je laat wel een duidelijke afkeuring blijken:
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg, ik snap het niet,...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:48

Hmm ik weet het niet..kunnen die dan lippenrood tatoeëren zo dat je geen verschil ziet met het echte?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:52

rockey schreef:
[ [url=m/NrFEs4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/iJOMxn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik laat mijn lippen ook al 3 jaar opvullen, zo gebruik ik ook botox.

Ik ga naar een arts in best, vlakbij eindhoven.

de een vind het mooi, de ander vind het lelijk, mij maakt het niet uit wat mensen er van vinden, ik doe het omdat ik het zelf mooi vind.

wel vind ik het dus super zeer doen haha aan de ene kant fijn, anders zat ik er nog vaker ;) Ik heb ook altijd eerst verdovingsspuiten nodig, met enkel verdovingscreme werkt het niet bij mij.

ik mag 31 maart weer *\o/*

Gebruik je permanente fillers of niet? Aka, als je een tijdje niks laat inspuiten keert het weer terug in oorspronkelijke staat?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:06

Rocky, die in Best is fijn he! Lieve professionele mensen. Ik ga er morgenavond heen voor het resultaat te bekijken en bij te vullen met 0,5 ml :) grappig hoe de pijn ervaring verschilt. Ik voel er iedere keer echt helemaal niks van. Terwijl mijn pijngrens echt zo zwak is en ik ben bloedprikken al bijna jank.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:07

Bellatrix schreef:
Hmm ik weet het niet..kunnen die dan lippenrood tatoeëren zo dat je geen verschil ziet met het echte?

Jazeker. :j
Ze kunnen ook tepels tatoeëren en wel zodanig dat het net echt is. :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:10

Duhelo schreef:
Moderatoropmerking:
Ook hier vraag ik weer om met respect naar elkaar te gaan reageren. Je eigen mening verkondigen kan en mag uiteraard, maar let erop hoe je die precies verwoordt.

Mag ik jullie wijzen op de moderatoropmerking die mijn collega een paar pagina's geleden heeft geplaatst, kunnen we het hier gezellig houden?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:20

Damned schreef:
Uiteraard zeg je dat niet letterlijk, maar je laat wel een duidelijke afkeuring blijken:
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg, ik snap het niet,...

Ik zeg toch duidelijk dat ik het niet mooi vind, maar dat ik er ook niet mee hoef te lopen. Dus als hun er gelukkig mee zijn prima, maar ik vind het niet mooi...
Duidelijker kan ik niet zijn hoor...

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-17 21:39

Ik ga morgen de praktijk (waar velvetblack ook heengaat) een mail sturen voor een adviesconsult :)

Meningen zijn natuurlijk altijd welkom, maar ik vind veel van de reacties naar Rocky echt heel onvriendelijk :n Kunnen we het gezellig houden? Zou het heel jammer vinden om hier geen tips en ervaringen meer te kunnen vragen en mijn 'weg er naartoe' niet meer hier te kunnen posten.