Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:bromfiets schreef:Ik heb de uitzending niet gezien en ben me er van bewust dat het maar in een derde van de gevallen goed uitpakt.
Neemt niet weg dat ze een kans verdienenDie hebben ze in mijn opzicht (en met de info die ik hier lees) niet gehad.
Ik weet niet of ze die kans verdienen. En ik weet niet of ze die kans wel of niet hebben gehad. Het enige wat je leest is dat die mensen zelf zeggen...
bromfiets schreef:Wendy: er staat dat het kindje na twee weken uit huis is geplaatst
bromfiets schreef:Wendy: er staat dat het kindje na twee weken uit huis is geplaatst
Huertecilla schreef:bromfiets schreef:Wendy: er staat dat het kindje na twee weken uit huis is geplaatst
en er staat niet op welke gronden dus een oordeel kán je daar niet over hebben.
Laat dit maar fijn aan de kinderrechter over. Dat is zijn/haar vak.
hc
MRmichiel schreef:bromfiets schreef:Wendy: er staat dat het kindje na twee weken uit huis is geplaatst
Het kindje is nooit thuis geweest, ze hebben het kindje 2 dagen na de geboorte uit het ziekenhuis gehaald. dat is nu 2 weken geleden.
detour schreef:NAtuurlijk wel.Zorg en verantwoordelijkheid is niet afhankelijk van je IQ, tenzij je natuurlijk echt dermate zwakbegaafd bent dat je geen zorg kunt dragen.
mltex schreef:Verklaar nader, er zijn heel hoog geschoolde postbodes hoor, geen geintje. Postbode was zwakzinnig? downsyndroom oid?
detour schreef:Maar dat zijn de gevallen van dit topic.
Er lopen tig mensen met een gemiddeld lager IQ die het prima kunnen.
Liefde geven heeft geen bal emt je IQ te maken.
wemkelover schreef:als ik het goed begrepen heb, hebben ze hun eigen kind nog niet eens gezien. Dat vind ik wel erg.
Nicole288 schreef:IQ heeft daar maar bar weinig mee te maken.