Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus als ruiter moet je zorgen dat het de groom aan niks ontbreekt. Broodjes en drinken mee dus. En tijdens de rit moet de groom zorgen dat het aan de ruiter en paard niks ontbreekt.
. Al denk ik dat ze door de aanblik van alle andere paarden wel wil lopen, ze wil altijd graag mee met andere paarden, dus dat zal deze keer ook wel goedkomen.
Lekker vakantie gehad. Vandaag druk bezig geweest met de bordjes klaarmaken en dat soort dingen. Nog iets meer dan een week en dan barst het weer los
Nog even op een paar dingen reageren die ik hier terloops in dit topic ben tegengekomen
Er is in klasse 2 geen massastart, maar een individuele start. Alleen in klasse 3 vindt een massastart plaats voor beide afstanden.
Merens schreef:Goh ik val wel een beetje buiten de boot omdat ik niet blijf slapen... weheeh nou hoor ik er niet bij....
(nou, goed, met heleen en lyngvi + roskur dan...
)
sflj schreef:Ik ben trouwens sinds kort lid van de DER, heb dat formulier voor de KNHS op de bus gedaan, maar zag dat ik op het inschrijfformulier een of ander nummer in moet vullen dat ik nog niet heb. Zijn ze bij de KNHS snel genoeg of zal ik de inschrijving maar gewoon zonder dat nummer opsturen?
Heb 'm inmiddels op de bus gedaan. Hoop maar dat het uiteindelijk goed komt en ik er op de wedstrijd(en) geen gedonder om krijg.
Maarten schreef:Er is in klasse 2 geen massastart, maar een individuele start. Alleen in klasse 3 vindt een massastart plaats voor beide afstanden.
Maarten schreef:Ben ik weerLekker vakantie gehad. Vandaag druk bezig geweest met de bordjes klaarmaken en dat soort dingen. Nog iets meer dan een week en dan barst het weer los
Nog even op een paar dingen reageren die ik hier terloops in dit topic ben tegengekomen
Er is in klasse 2 geen massastart, maar een individuele start. Alleen in klasse 3 vindt een massastart plaats voor beide afstanden.
Wat betreft de paddocks in het weiland: voor elke paddock moet 5 euro betaald worden, of deze nou de dag van tevoren wordt opgebouwd en de hele wedstrijd-dag blijft staan of dat je op de wedstrijd-dag zelf de paddock maar voor 1 uurtje neerzet 'omdat er toch ruimte genoeg is'. Als je het terrein oprijdt zal aan je gevraagd worden of je een paddock neer wilt zetten die dag. Je kunt dan aan de parkeerwacht 5 euro betalen, je krijgt dan een bonnetje mee wat je moet kunnen laten zien op het moment dat ernaar gevraagd wordt![]()
Nog meer vragen en opmerkingen?
, maar ik dacht, ik zet mijn topic hier even neer.
Dit in plaats van de vraag hier te posten en offtopic te gaan.
Hoop nml zoveel mogelijk verschillende meningen te verzamelen om mijn eigen te vormen! Roskur schreef:En ik sta daar in m'n eentje vrijdag... helemaal alleen... sniffel.([b]nou, goed, met heleen en lyngvi + roskur dan...;))
Wanneer krijg ik m'n bonnetje dan Maarten, tenslotte heb ik samen met inschrijvingsgeld al betaald. Lijkt me wel slim om een afschrift mee te nemen waarop staat dat ik heb betaald, of niet?
. Ik zou er niet in een stevige galop naar beneden gaan, maar in draf kan het best: