Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ArwenLune schreef:Hoe laat wil je ongeveer gaan starten? Zal ik zorgen dat ik er minimaal een half uur van te voren ben, als het lukt eerder. Moet nog even met maman bespreken. Ikzelf vind het trouwens leuk om mee te gaan Desire op te zoeken, maar als m'n moeder meegaat zal ze tegen die tijd moe zijn denk ik, dus dat moeten we ter plekke nog even bekijken.
Wat doen we trouwens ivm camera's? Wat hebben jullie? Ik heb een steek-in-je-zak digitaal model (wel een hele goede trouwens) en - voor het serieuze fotografiewerk - een ouderwetse Canon spiegelreflex waar ik de mooiste foto's mee maak. De digitale is handig voor fotografie 'on the run', de spiegelreflex is echt iets die je met een statief op een strategische plek moet neerzetten en de tijd voor moet nemen. Als ik nou foto's van meerdere deelnemers wilde is het leuk om dat laatste te doen, maar om steeds op te zetten, jullie in 10 seconden weer uit beeld te zien verdwijnen en de zaak weer in te pakken is ook zo wat..
Tegen vergoeding uiteraard. Wij starten als het meezit om tien uur. Om 8 uur willen we de 81 zien starten en 8.45 keuren.

had me er zo op verheud het hele jaar en dan dit..... ik die die vent van de garage wat! Eerst al mn kentekenplaat van de trailer verkeerd gedrukt, nu dit.... daar komen we dus nooit meer dat begrijp je.
tis maar een half uurtje.. Wordt waarschijnlijk te veel, maar zou wel een eventuele oplossing zijn... Ik hoop voor je dat het allemaal nog goed gaat komen! Misschien dan tot morgen
) Dan even lekker longeren, uit eten, vroeg naar bed en morgen gaat de wekker om een uur of zeven ( en daar heb ik niet over te klagen... de klasse 3 mensen moeten nog eerder op! ) Dan lekker op weg naar Holten ( = uurtje rijden )

) 
) niet bij zijn, er rust gewoon een vloek op of zo...
*baal*
en bij de finish 48.
Toen was ze alweer wat rustiger, ze liep nog steeds rondjes te draaien maar voor de rest was ze echt heel erg braaf.
)