endurance holten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:24

Het jeukt vreselijk bij mij, ik had ook zo graag willen rijden zaterdag. Rowan had het nog makkelijk gekund..
Maargoed, kijken en fotograferen is ook leuk, en ik geloof dat ik nu eindelijk mijn helm ga krijgen, al is het misschien geen groene zoals ik wilde...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:53

WE motten nog ff afspreken he Arwen?????? Hoe doene we dat?

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:30

Hoe laat wil je ongeveer gaan starten? Zal ik zorgen dat ik er minimaal een half uur van te voren ben, als het lukt eerder. Moet nog even met maman bespreken. Ikzelf vind het trouwens leuk om mee te gaan Desire op te zoeken, maar als m'n moeder meegaat zal ze tegen die tijd moe zijn denk ik, dus dat moeten we ter plekke nog even bekijken.

Wat doen we trouwens ivm camera's? Wat hebben jullie? Ik heb een steek-in-je-zak digitaal model (wel een hele goede trouwens) en - voor het serieuze fotografiewerk - een ouderwetse Canon spiegelreflex waar ik de mooiste foto's mee maak. De digitale is handig voor fotografie 'on the run', de spiegelreflex is echt iets die je met een statief op een strategische plek moet neerzetten en de tijd voor moet nemen. Als ik nou foto's van meerdere deelnemers wilde is het leuk om dat laatste te doen, maar om steeds op te zetten, jullie in 10 seconden weer uit beeld te zien verdwijnen en de zaak weer in te pakken is ook zo wat.. Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:19

Ik ben over een half uurtje richting paard enzo, morgen vrij, zie jullie hopelijk allemaal zaterdag! Lachen

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:33

Ze is ook echt bijna zoals mij he. Die arme Spades reed al bijna tegen een boom aan toen we beiden tegelijk (ik aan de foon en zij in de auto) riepen 'ja, inderdaad'. Haha! En dan is zij ook vrij morgen Haha! Het wordt nog eens een waar mysterie. Waar ligt het verband tussen Fasel en Karin Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:34

ArwenLune schreef:
Hoe laat wil je ongeveer gaan starten? Zal ik zorgen dat ik er minimaal een half uur van te voren ben, als het lukt eerder. Moet nog even met maman bespreken. Ikzelf vind het trouwens leuk om mee te gaan Desire op te zoeken, maar als m'n moeder meegaat zal ze tegen die tijd moe zijn denk ik, dus dat moeten we ter plekke nog even bekijken.

Wat doen we trouwens ivm camera's? Wat hebben jullie? Ik heb een steek-in-je-zak digitaal model (wel een hele goede trouwens) en - voor het serieuze fotografiewerk - een ouderwetse Canon spiegelreflex waar ik de mooiste foto's mee maak. De digitale is handig voor fotografie 'on the run', de spiegelreflex is echt iets die je met een statief op een strategische plek moet neerzetten en de tijd voor moet nemen. Als ik nou foto's van meerdere deelnemers wilde is het leuk om dat laatste te doen, maar om steeds op te zetten, jullie in 10 seconden weer uit beeld te zien verdwijnen en de zaak weer in te pakken is ook zo wat.. Haha!

Ik heb een digitale filmcamera en fotocamera (digi). Ik ga ook graag voor het serieuze werk Haha! Tegen vergoeding uiteraard. Wij starten als het meezit om tien uur. Om 8 uur willen we de 81 zien starten en 8.45 keuren.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:45

okee ik heb een blauwe spijkerbroek aan,bordeaux rode bergschoenen,ik denk dat ik een wit t'shirt aan ga doen waar ik bokt en nvvr op ga zetten of zo,ik rij in een witte bestelauto waar aan beide zijde een stiker op zit van een paard in de spin.
trouwens volgens mij kan ik wel naar iedereen gaan zwaaien,jullie zijn allemaal wel van of bokt of de nvvr lijst of de endurance lijst denk ik.
tot zaterdag en doe je best allemaal
groeten baudy

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:54

Zet dan ook even Baudy op je shirt. Anders presteer ik het nog te vergeten in de wedstrijdstress. En roep gewoon heel hard 'FASEL' of zo Haha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:36

En Don en ik zijn hoofdzakelijk in het paars...
Heb een blauwe troxelhelm, paars hoofdstel, paars t-shirt, paarse rijbroek (donker), lichtpaarse/violet strijklappen en Podiumzadel in westernmodel.... Haha!

Kun je bijna niet missen dacht ik zo...
Volgende keer zijn we in het turquoise Knipoog

Plus natuurlijk startnummer 4!

Tot zaterdag OK dan!

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:53

Oeps, door die stomme wedstrijd ( Knipoog ), nog bijna ontslagen ook Lachen Ik belde net op dat ik morgen avond maar tot 6 uur, ipv 8 uur, kan komen, wegens het klaarmaken. "Ja dan kom je maar helemaal niet.." Hele stress en ruzie.. Maar goed, heb mijn zin: ben vrij Lachen

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:57

Ik ga mee met mijn zusje (lepeltje) groomen. Haha!

En ik ben te herkennen aan een gestroomd hondje met grote oren en een krul in de staart die waarschijnlijk een groen tuigje omheeft

en dan vinden jullie agnes en daphne vast ook meteen als die er zijn dan op dat moment Haha!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:53

tja...een aantal zal mij inmiddels wel kunnen herkennen. Zoniet, kijk dan maar even naar de pics in mijn topic over KWB.
Zo zien Salty en ik eruit Lachen
Dus....als een dergelijke combi je heel hard voorbij draaft.... sorry Haha!

Enne...Bertus...euh... tja, degene die (misschien met een mechelse herder) mij opwacht Knipoog

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:13

Tot morgen middag allemaal, of tot zaterdag, wanneer jullie dan ook komen, ik wens iedereen een behouden vaart (bij wijze van) en heeeeel veel paarden plezier!!
Ik ga een poging doen de slaap te vatten, haha mag ik ff lachen, en dan morgen alles inpakken mijn groompje ophalen in Kockengen en dan hoop ik dat we uiterlijk een uur of 3 vertrekken richting Haarle (want het is helemaal niet in Holten blijkt!)

Tot ziens allemaal!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 06:24

KLOTEZOOI!!!!!!!
Brengen we vandeweek de auto weg om het koelsysteem na te laten kijken omdat de temeperatuurmeter iedere keer zo raar hoog stond. Eergisteravond opgehaald, gister mee naar mn werk.... ja hij was wel boven normaal maar niet alarmerend..... 's avonds naar stal ..... toen gingie wel erg hoog, naja zal de koelvloeistof zijn die zich nog wat rond moet slingeren.
Daarna zouden we naar Krommenie gaan naar mn schoonpa die jarig was. Nou verder dan afrit leiden op de A4 kwamen we niet want daar klapte er een slang en voelde me ff titatovenaar in die wolk......
Tegelijk begon de stress want wat nu.... vandaag zouden we rond deze tijd richting Holten vetrekken...... ANWB gebeld, man slang vervangen maar had er een hard hoofd in dat dit het zou wezen. Hij kreeg gelijk, we reden weg en nog geen 3km verder stonden we weer met hetzelfde probleem, een kokende motor.... Weer ANWB gebeld, zelfde man kwam weer (stond er toch noch), weer aan het sleutelen geweest, toen moesten we proefrijden en alssie weer zo heet werd meteen ana de kant, motorklep open en dan zou hij verder kijken, nou we kwamen welgeteld 1,5km verder net tot de grens van zoetermeer en bingo.
Daarna is de auto naar de garage gesleept en zijn wij thuis afgezet.

Maarja wat nu, normaal zijn wij degenen die iedereen van hot naar her brengen omdat die mensen geen geschikte auto hebben. Dus nog gene idee hoe we dit op gaan lossen. Vervangende auto hadden ze wel bij de ANWB maar niet een die een trekhaak heeft en trailer mag trekken, dus daar hadden we niks aan. Vervoer heen en terug kunnne we wel regelen maar terplaatse moet Tjo ook van manege naar start/finish en weer terug en moet andy een auto hebben om de groomroute te rijden.

Ik zit hier dus echt te Huilen Huilen had me er zo op verheud het hele jaar en dan dit..... ik die die vent van de garage wat! Eerst al mn kentekenplaat van de trailer verkeerd gedrukt, nu dit.... daar komen we dus nooit meer dat begrijp je.
Nu maar hopen dat ze bij de garage een vervangende auto hebben en anders is het over en uit, dan kan ik de camping, stal en organisatie gaan bellen dat we niet meedoen.

Misschien iemand hier nog een oplosing? Misschien een reservegroom die een geschikte auto heeft en ons op kan halen in Nijverdal en mee wil groomen. Trailer hebben we (hele lichte van 500kg en paard weegt nog geen 400 dus 900 in totaal).
Bel me ff op 06-20861225 alsje nog wat weet.....

Een wanhopige Viv

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 06:26

dat is echt balen zeg, ik hoop dat het goed komt!! Ik duim, maar helaas kan ik jullie niet helpen...

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 07:03

Kun je niet toch een vervangauto van de ANWB nemen om als groomauto te fungeren, je zegt dat het wel lukt om in Holten te komen met je paard(ik neem aan dat iemand je dan brengt) en dan zet je je paard maar in een paddockje??? kom je lekker bij ons in de buurt staan!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:22

Iedereen heel veel plezier en succes gewenst voor morgen! OK dan!
Dat alle paardjes gezond en happy over de finish komen

Groet Djilan

Jorientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:31

Vippie; hoe kom je in Nijverdal?? vanuit N'dal zal het denk ik niet zo'n groot probleem zijn> er zijn er genoeg van Stal Olthuis die naar Haarle gaan, misschien ook wel iemand met een 2paardstrailer ofzo.. Desnoods ga je te paard Lachen tis maar een half uurtje.. Wordt waarschijnlijk te veel, maar zou wel een eventuele oplossing zijn... Ik hoop voor je dat het allemaal nog goed gaat komen! Misschien dan tot morgen Lachen

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:30

Menjes ik is weer blij.
Na een zeer bemoedigende peptalk en noodoplossing van hanifa en Evert polshoogte wezen nemen bij de garage en nope geen leenauto en nope gene hoop op snelle reparatie. Dus ANWB weer gebeld of we TOCH die leenauto mochten nemen, tuurlijk was dus binnen 10 minuten geregeld, spikslinternieuw opel corsaatje.
Vervolgens als een gek naar Noord Holland gescheurd, daar de leenauto ingeruild voor de Seat Alhambra van mn schoonpa (die nu dolgelukig is met zn mini-autootje) en weer terug gescheurd naar Bergschenhoek.
Andy is nu de tent erin ana het gooien, dan scheuren we naar stal, tjootje inpakken en paardenzooi achterin en HOLTEN HERE WE COME!!!!!
Bij deze mn eeuwige dank aan de ANWB, mn schoonpa, Hanifa en consorten en Gerritje (die Deniese op sleeptouw neemt).
Ik ga ff helpen inpakken en dan zou ik zeggen, tot strakjes of morgen (hopelijk gata de rest een stuk beter).

Dikke knuffels: Viv en Andy

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:10

pff wat een gestress op het laatste moment! gelukkig is alles (tot nu toe ) wel goed gekomen! Ben nu mijn spullen allemaal aan het klaarmaken ( aangezien ik rare ideen krijg over het vergeten van mijn zadel etc Clown ) Dan even lekker longeren, uit eten, vroeg naar bed en morgen gaat de wekker om een uur of zeven ( en daar heb ik niet over te klagen... de klasse 3 mensen moeten nog eerder op! ) Dan lekker op weg naar Holten ( = uurtje rijden )
Heb verder geen zenuwen alleen ben zo bang dat ik word afgekeurd bij de voorkeuring! ( heb daar totaal geen reden voor.... maar je weet het nooit! ) Iedereen veel plezier, niet te veel stressen en tot morgen!

P.s. nog een herkenings-iets, Kim heeft in haar voorpluk een knotje Clown

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:01

Wij gaan morgen om 8 uur weg om er tijdig te zijn voor de start van Hanifa en EJ Lachen

Ik neem een lijst mee van alle bokkers en lijsters en hun startnummers, dus hopelijk zal de herkenning hier en daar toeslaan. Ikzelf ben herkenbaar aan een lange roestbruine waxjas en leren hoed (bij regen tenminste) of een groene 'TRAIL' pet. En, meest belangrijk, een zwart T-shirt met de volgende opdruk:

Afbeelding

(hij blijft leuk Haha! )

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:00

Nou, het zag er vanavond al indrukwekkend uit, zo rond onze manege Lachen
Ook het tentenkamp stond er al goed bij (zo vanaf de weg gezien tenminste).
Volgens mij wordt het rijden helemaal geweldig. Helaas kan ik er (weer Boos! ) niet bij zijn, er rust gewoon een vloek op of zo...
Eerdere jaren wasa ik op vakantie waardoor het niet ging, nu moet ik werken, waardoor ik niet kan komen

Boos! *baal*

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 08:29

Heel veel succes iedereen!

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 16:49

Ik ben weer terug en ik vond het echt ontzettend gaaf! Ik weet niet welke bokkers ik allemaal heb gezien, iig Vivian. (ook toen ze viel met haar paard) Nou ja, dat vertelt ze jullie zelf nog wel denk ik. Scheve mond
Maar goed, bij de start had Trix hartslag 56, wel een beetje hoog, maar dat kwam door dat gestress van haar, denk ik. Ze liep de hele tijd rondjes te draaien enzo.
Bij de P/A had ze 52 Clown en bij de finish 48. Lachen Toen was ze alweer wat rustiger, ze liep nog steeds rondjes te draaien maar voor de rest was ze echt heel erg braaf. OK dan! Alleen in het begin deed ze pogingen zo hard mogelijk achter andere paarden aan te crossen maar daar hield ze ook al snel mee op. (teveel paarden om allemaal in te halen denk ik Schijnheilig )
Ik vond het echt heel erg leuk en gezellig en ga zeker vaker endurancen! Tong uitsteken
Ik ga nu even bezig met de foto's, zal ze der zo op zetten. Lachen

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:31